Kun meillä on huomenna hml:ssa tapaaminen 3:lle henkilölle ja yks on kovassa kuumeessa ja ei voi tulla, nii pystyykö nyt enää saamaan sen tilalle toista ihmistä?? : /
no niinpä siksi onkin ihme ettei vielä ole tullut enemmän vastauksia, mutta odotellaansilläpä...
niin pitää. mutta aattelin et saisko soittamalla vaihdettuu yhen. nii aattelin josko joku tietäis...Yleensä (=aina) tapaajat pitää ilmoittaa etukäteen. En usko, että enää onnistuu.
joku uus sulho?Joo niin vähä aattelinkii ettei onnistuis.. pöh. no mie meen joka tapauksessa olis sitte vaikka pää irti
No, se riippuu vankilasta, ei niissä kaikissa oo samat käytännöt.Mä oon aina menny siskoa tapaamaan ihan vaan kävelemällä sinne suoraan. Joku lappu pitää täyttää, mutta koskaan en oo etukäteen mitään ilmottanu, eikä sisko koskaan oo tienny millon meen.
Onko tää joku uus juttu? Se on taas istumassa, enkö siis pääsekään enää yllättäen käymään?
3 tuolla ainaki kerralla.Kuinka monta yleensä voi mennä tapaamaan? Varmaan riippuu tapauksesta ja vankilasta. Tuntuu aika paljolta, että niin monta voi mennä tapaamaan tai tietty riippuu tilanteesta?
Mites on yleensä?
Varmaan yritti kattoa ootko vetänyt jotain tai yritätkö jotain vilppiä.. Vartijat ei ole koskaan edes ystävällisiä tapaajille (saati sitten vielä enemmän) koska tapaajathan on myös kakkosluokan kansalaisia ihan vaan siks kun tuntevat jonkun vankilassa olevan.joo treffitpä hyvinki no ei vais, ystävää meen moikkaamaan <3 onhan siä ihan söpöjä vartijoitakin, viimeks se yks sen tapaamishuoneen vartijoista veti silmäpeliä mun kans koko ajan
No, ehkä puolet vartijoista on tollasia, loput puolet sitten diilaa kamaa linnassa ja nussii vankeja.Varmaan yritti kattoa ootko vetänyt jotain tai yritätkö jotain vilppiä.. Vartijat ei ole koskaan edes ystävällisiä tapaajille (saati sitten vielä enemmän) koska tapaajathan on myös kakkosluokan kansalaisia ihan vaan siks kun tuntevat jonkun vankilassa olevan.
la ja su on 3 tapaamisaikaa. keskiviikkona pitää anoo lupaa jo vangin siis. torstaina saatiin tietää mikä aika saatiiMä oon aina menny siskoa tapaamaan ihan vaan kävelemällä sinne suoraan. Joku lappu pitää täyttää, mutta koskaan en oo etukäteen mitään ilmottanu, eikä sisko koskaan oo tienny millon meen.
Onko tää joku uus juttu? Se on taas istumassa, enkö siis pääsekään enää yllättäen käymään?
Aww... IhQuu! <3 <3joo treffitpä hyvinki no ei vais, ystävää meen moikkaamaan <3 onhan siä ihan söpöjä vartijoitakin, viimeks se yks sen tapaamishuoneen vartijoista veti silmäpeliä mun kans koko ajan
olis se voinu muaki tulla nussii, ei pöllömmännäkönen sälliNo, ehkä puolet vartijoista on tollasia, loput puolet sitten diilaa kamaa linnassa ja nussii vankeja.
Senkin petturi!joo treffitpä hyvinki no ei vais, ystävää meen moikkaamaan <3 onhan siä ihan söpöjä vartijoitakin, viimeks se yks sen tapaamishuoneen vartijoista veti silmäpeliä mun kans koko ajan