Heitin sitten suklaat roskiin...

... kun mies kielloista huolimatta kantaa suklaata kotiin joka päivä, perkele! Just oltiin puhuttu siitä, että musta olisi kiva että se edes vähän yrittäisi tukea kun yritän pudottaa painoa, ja mitä se tekee? Ilmoittaa lähtevänsä kauppaan ja palaa puolen tunnin kuluttua mukanaan 10 suklaapatukkaa,"kun ne oli tarjouksessa osta viisi kahdella eurolla ja voit sä nyt yhden tai kaksi syödä" :headwall:

Laittaisi ne sitten edes kaappiin, mutta ei, niitä on pakko säilytellä pöydillä ja hyllyillä, missä ne on koko ajan mun silmien alla. Yritä siinä sitten kehittää jonkinlaisia terveellisiä elämäntapoja, kun toinen tahallaan sabotoi.

 
valittaja
siis meillä ihan sama homma ja se on RAIVOSTUTTAVAA!!!! luulis sen toisen nyt kunnioittavan toista sen verran =( sanoo vaan, et älä syö!!! mut kun itsekuri ei oo mistään parhaimmasta päästä.
 
Se on rasittavaa kun toinen ei tajua olla kiusaamatta herkuilla. Minäkin yritän rajoittaa herkkuja ja kotona en pidä varastossa kun se itsekuri on mitä on..Mies kun käy työreissulla laivalla ja tietty tuo tuliaisia niin ei se ikinä tajua tuoda vain sitä minkä pyydän. Jos pyydän vaikka yhden suklaalevyn jotta saan sen syödä herkkupäivänä ja se siitä, niin eikö se kanna useamman ja vielä muuta karkkia päälle |O ...on se helvetin vaikea tajuta ettei meillä voi kaappiherkkuja pitää. Jos kotona ei ole, voin olla lähtemättä kauppaan, mutta
kaapissa ne huutelevat aivan liikaa... |O
 
CC-
Onko se kateellinen sun dietille? Se ei varmaan itse pystyis siihen eikä halua sunkaan onnistuvan. Lapsellista! Älä anna sen voittaa sua vaan pysy tiukkana ja käske sen ite syödä patukkansa!!!
 
tossuliini
Meillä mies kannustaa mua tässä painon pudotuksessa eikä tuo sitä tänne mitä en halua. Itekin kierrän karkkihyllyt kaukaa paitsi jos tytölle joudun ostaa jotain mutta itelle en osta mitään. Olen ollut nyt karkkilakossa 3 kk ja se on pitänyt ja paino tippunut kohta 10 kg, tosin olen pudottanut ton reilussa 2 kk:ssa mutta alotin karkkilakon 2 viikkoa aikasemmin. Meillä taitaa olla vissiin vieläkin yks suklaapatukka kaapissa, pitäis varmaan laittaa jääkaappiin tai sitten suoraan roskikseen, riippuu miten on sulanut tuolla kaapissa. Katoin just tonne kaappiin ja se on onnekseni hävinnyt sieltä, ilmeisesti tyttö muistanut että siellä on suklaapatukka, hyvä että on syönyt sen. Ei mua enää häiritse vaikka olisi kaapissakin herkkuja, kun ei niitä tule ite syötyä.
 
stella fani
Meillä ihan sama juttu, todellakin tuo, mutta kyllä se alkaa pikkuhiljaa oppiin kun tarpeeksi suuttuu asiasta, mutta tosi tyhmää että pitää suuttua että uskoo
 

Yhteistyössä