A
Anita
Vieras
ja nyt se on rikki. Itkettää kaikki, miten menikin hermo noin pahasti. Tyttö säikähti ja yritti korjata puhelinta, sanoin ettei ole hätää ja nyt se on jo ihan normaali mutta itse en tiedä miten jaksan. Todettiin synn.jälk.masennus ja lääkityksellä olen, kaiken piti mennä jo paremmin. En edes halua uutta puhelinta, en jaksa ihmisiä enkä kaikkea mitä pitäisi olla ja pitäisi tehdä.
Elääkö kukaan ilman puhelinta nykyään?
Elääkö kukaan ilman puhelinta nykyään?