Heitetääs tämmönen: Mistä tietää, että rakastaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen tietää pienistä asioista, esim. vaikka siitä, ku yöllä kattelee toista ku toinen nukkuu, ja on hyvä olo ku se on siinä vieressä ja tuhisee<3 Tulee sellanen tiikeriemomainen olo, että jumalauta jos joku kohtelis mun rakastani vääryydellä, niin voisin tappaa vaikka :)

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Mä oon pari kertaa luullu et oon ollu rakastunu,mut eron sattuessa huomasinkin sen olleen vaan vahvaa ihastumista/välittämistä :/

Kait sen sit vaan tietää jos rakkaus kohdalle sattuu =)

Sä et periaatteessa vastannut kysymykseen.. MISTÄ TIETÄÄ, ETTÄ RAKASTAA?

Ei kysytty rakastitko ja erositko ja mitä tunsit.. :D

Aihe josta kavereiden kanssa keskusteltu paljon :)
Mun mielestä rakkauden erottaa siitä että näkee ( sisimmässään ) itsensä vain tän rakkauden kohteen kanssa loppuelämän ja sekään ei tunnu ajatuksissa riittävän:) Jotenkin se.. kun rakastuu.. niin se tuntuu melkein yhtä vahvalta kuin biologinen rakkaus ( esim. rakkaus äitiin ).
Mä olen tainnut olla "oikeasti rakastunut" vain kerran elämässäni :) . Koska olen jättänyt jokaisen miehen jonka kanssa olen seurustellut tätä miestä ennen. Ja ei tulisi mieleenkään jättää tätä.. Sydän pakahtuu ajatuksestakin. Yhdessä oltu nyt 6,5 vuotta saman katon alla.

Tuskin olen rakastanut ketään aiemmin koska en ole pysynyt suhteissa? Ja olen sentäs ollut niiden kanssa joiden kanssa olen halunnut milloinkin olla. ( ensi-ihastusta lukuunottamatta jolle en kelevannut nuoren ikäni vuoksi :D )

Kun on vaikkapa huoneessa, jossa on muita ihmisiä ja katseet kohtaavat ja tuntuu, että sydän pakahtuu onnesta: tuo on rakas.

Kun on nukkumassa ja ottaa toista kädestä puoliunissaan kiinni ja toinen vastaa puristukseen.

On vaan niin hyvä olla ja ne hetket kantavat huonoinakin päivinä!

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Sen tuntee.
Ja kun tosi vaikee paikka tulee eteen, niin siinä se rakkaus punnitaan ja siinä sen huomaa onko sitä vai ei.

Tuntuu, että meidän suhteessa on ollut vain noita vaikeita paikkoja... Seksuaalista vetovoimaa ei ole ollut vuosiin, ainakaan minun puoleltani. Eroa olen miettinyt jo kohta vuoden. En kai sitten rakasta.

Yhteistyössä