Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kesä09:Olen uusi täällä, lapseton ihminen ( vielä ). Mitä teidän vappuun kuuluu? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mies :Alkuperäinen kirjoittaja kesä09:Olen uusi täällä, lapseton ihminen ( vielä ). Mitä teidän vappuun kuuluu? =)
Oletko tosiaan lapseton?
Ukotonkin vielä?
Jos vastasit kysymyksiini kyllä olet juuri oikea minulle.
Joten mites ois?
Alkuperäinen kirjoittaja kesä09:Alkuperäinen kirjoittaja Mies :Alkuperäinen kirjoittaja kesä09:Olen uusi täällä, lapseton ihminen ( vielä ). Mitä teidän vappuun kuuluu? =)
Oletko tosiaan lapseton?
Ukotonkin vielä?
Joten mites ois?
Eheei, en ole ukoton, kyllä mulla oma hanipupu on jo 7 v ollut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja kesä09:Alkuperäinen kirjoittaja Mies :Alkuperäinen kirjoittaja kesä09:Olen uusi täällä, lapseton ihminen ( vielä ). Mitä teidän vappuun kuuluu? =)
Oletko tosiaan lapseton?
Ukotonkin vielä?
Joten mites ois?
HEIVAA SE KUUTAMOLLE JA OTA MUT TILALLE
Alkuperäinen kirjoittaja kesä09:Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja kesä09:Alkuperäinen kirjoittaja Mies :Alkuperäinen kirjoittaja kesä09:Olen uusi täällä, lapseton ihminen ( vielä ). Mitä teidän vappuun kuuluu? =)
Oletko tosiaan lapseton?
Ukotonkin vielä?
Joten mites ois?
HEIVAA SE KUUTAMOLLE JA OTA MUT TILALLE
Sen parempaa ei löydä mistään
:heart: :heart::heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Vietettiin parvekkeen tuparit ja kohta mennään appiukon kanssa saunaan. Olutta, viiniä...![]()
Ja tervetuloa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:Mites vappumarssit