Heippa..

Jos raskaustesti vain koko ajan näyttää negaa ja mahaa vain juilii ja on muita oireita saako neuvolasta lähetteen ultraan tai vaikka verikokeeseen..? Mulla on käynyt semmonen juttu että oli menkat mutta silti kaikki oireet vaan jatkuu.. Noi menkat kesti 5 päivää ja ne on loppu ollu jo 2 viikkoa mutta kuten sanoin oireet vaan jatkuu :whistle: olen tehnyt 2 clearbluen perustestiä johon sain molemmilla kerroilla haamun,ja nyt kun olen testannut mammaksin herkillä niihin ei tule mitään...!

Kiitokset vastauksista!!
 
Clearbluen perinteiset antaa järjestäen aina haamun tms. ikävä kyllä, siihen testiin en ikipäivänä menis luottamaan ja uskon että mammaksi testit paikkaansa pitää. Luulen vähän ettein neuvola laita lähetettä ultraan tai verikokeeseen koska kotitestit on negatiivisia ja menkat on tullut.

Naisen mielikuvitus on jännä juttu joka saa aikaan mitä ihmeellisimpiä oireita, joten sinuna lakkaisin testaamasta ja odottaisin seuraavia kuukautisia, jos niitä ei kuulu niin sitten uutta testiä kehiin.
 
Varaa aika lääkäriin ja sieltä saat kyllä lähetteen varmasti verikokeeseen. Toinen juttu on toki, että kuinka nopeasti tuollaisilla oireilla saa lääkäriajan julkisella puolella. Yksityisellä pääsisit varmasti kyllä heti.
Mietin vaan, kun itselläni oli tuossa taannoin tosi huono olo, joka ilmeisesti johtui imetyksestä jne. niin varasin lääkärin ja ne teki kaikkia verikokeita ja monta kertaa lääkäri kysyi, että olenko IHAN varma, etten voi olla raskaana..ne olis halunnut testata senkin. Mutta mä olin varma, että en ole!:)
 
Mä luottaisin kyllä ennemmin menkkoihin ja negatestiin, kuin omiin tulkintoihin kehon tuntemuksista. Mahan juiliminenkin kun voi johtua niin monesta asiasta; hormonitoiminta ylipäätään voi aiheuttaa raskausoireiksi mielletyn tuntuisia olotiloja. Jos sun kierto on normaalin pituinen, niin sun pitäisi olla noilla spekseillä jo seitsemännellä raskausviikolla, jolloin raskaustestien pitäisi tyyliin räjähtää plussan vahvuudesta, ei arpoa negan ja haamun välillä. (toki poikkeuksia on)
 
Siis niin, aivan! Multa unohtui ihan kokonaan pointti tosta mun vastauksesta, koska keskityin vaan siihen, että pääsiskö raskaustestiin lääkäriin...tai siis verinäytteeseen!
Mutta ilman muuta samaa mieltä Mymosan ja MolliMeloonin kanssa siitä, että uuteen kiertoon ja yritykseen vaan! Menkathan periaattees vois tulla vaiks onkin raskaana, mutta kyllä noi kaupan testit on niin herkkiä, että niiden pitäis näyttää!
 
Soitin neuvolaan ja sain lähetteen verikokeeseen. Mulla on ollut pillerit käytössä ja niitä valitettavan usein unohdin. Selitin kaikki oireeni ja neuvolan täti oli sitä mieltä että kannattaa ottaa se verikoe! Siksi myöskään en tiedä kiertoni pituutta... : /
 

Yhteistyössä