heippa vaan kaikki ihanat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on hyvä päivä :D Odotan mun uusia pidennyksiä jo malttamattomina vaikka ne tuleeki varmaan vasta ens viikon perjantaina :D Tai voi olla et tulee aikaisemminkin kun toimitukses luki et 2-5 päivää enkä tiedä et lasketaaks viikonloput tohon mukaan :D Viimeks kun tilasin tuolta ni maanantaina tein tilauksen ja perjantaina ne oli jo perillä :D

Mulla on hyvä päivä :D Odotan mun uusia pidennyksiä jo malttamattomina vaikka ne tuleeki varmaan vasta ens viikon perjantaina :D Tai voi olla et tulee aikaisemminkin kun toimitukses luki et 2-5 päivää enkä tiedä et lasketaaks viikonloput tohon mukaan :D Viimeks kun tilasin tuolta ni maanantaina tein tilauksen ja perjantaina ne oli jo perillä :D

Ai :) Mä haluisin niin paljon itelleni pidennykset mut en haluis men laitattamaa.. mihinkää :D

tiiru: ihanaa iltaa teille ja pitäkäähän oikeen hauskaa :)
Freiya: mites tollaset sit laitetaan? :O Mä voisin kyllä harkita tollasia, mitä sellaset maksaa?? :D

no ne laitetaan clipseillä :D
Cupcake Couture: klipsipidennyksistä
Tossa olis vähän tutoriaalia siihen, ja mun hiukset makso n. 44€ plus postarit :) Ja mä tilasin kyl vähän enemmänkin kun tilasin Tangle Teezerin samalla ja sit muutamat lisäosiot hiuksiin :)

Viimeksi muokattu:
En tiiä mitä tänne kuuluu, avasin just koneen, koska en jaksa enää ommella. Yritän tehdä taas jotain, mitä en oikeasti osaa, ilman ohjeita ja ilman mitään.§

En tiiä mitä tänne kuuluu, avasin just koneen, koska en jaksa enää ommella. Yritän tehdä taas jotain, mitä en oikeasti osaa, ilman ohjeita ja ilman mitään.§

:D mä kävin juu just kattoos sun avauksen.. Voi ku mullaki olis kone ja vehkeet ni mäki voisin vääntää kaikkee siistii tääl vaik mitää en osaakkaa tehä :D

Keep asking yourself which company to choose for buying resume? Visit Prime Resume page to get CV writing services. Buy resumes from professional resume writers or read resume templates to learn what quality CV writing is like.

Yhteistyössä