Heippa pitkästä aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ROLLOLAINEN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ROLLOLAINEN

Vieras
Kerronpa kuulumisiani, kun näkyi olevan paikalla henkilöitä joita ennenkinollut. Scarlett ainakin

Nuorinkin sitten on täysi-ikäinen ,eli en edes kuuluisi enää tälle palstalle.

No,tässä sitä ollaan osa-aikaäkkeellä odotellen, että pääsisin eläkkeelle,ainakin väliaikaisesti. Sairastuin 2017 alkukesästä syöpään ja se leikattiin joka jälkeen söin stytostaatteja puoli vuotta ja olin erittäin huonossa kunnossa, kunsain kolme ripulitautia, rs- viruksen ja keuhkoembolian. Pikkuhiljaa mäistä toivuttuani alkoi kaikki näyttää hyvältä kunnes ihan rutiinitarkastuksessa näkyi kuvissa ettäsyöpäon uusiutunut. Se oli shokki, mutta osasin tavallaan odottaa sitä. No huhtikuussa leikattiin ja taas on stytostaatit menossa, nyt myös suonensisäisesti. Nyt ei ole vielätullut samoja juttuja kuin viime keralla, on k ennyt paremmin.
Ensimmäinen leikkaus oli iso ja vaativa. Minulta poistettiin: perna, kohtu, munasarjat,sappija haimanhäntä.myös ohutsuolta piti lyhentää ja keventaa. Leikkauksen kesto vain22 tuntia.
Toisessa leikkauksessa poistettiin vatsasta limaa jota se syöpäkasvain oli sinne erittänyt. Suolta lyhennettiin silloinkin. Kyllä tuo paska silti hyvin tulee ulos.Leikkaus kesti 17 tunt i a. Jo se että vanha haava avattiinvei melkein 4 tuntia.

Tässä tätä nyt on. Ja jos joku väittää etten ole ROLLOLAINEN, villamolla tai muu niin voin vannoa että olen. En muista vanhaa salasanaani tänne ja kunnykyään kirjoitan tabletillaniin kirjoittaminen on helpompaa.

Niin ja siksi olen osa-aika eläkkeellä kun mulla jäi leikkauksen jälkeen ikävä vaiva,saatan käydä ripulipaskalla kuusikin kertaa päivässä ja pidätyskyky on on melkein nolla, vessaan päästävä melkein heti. Myösvälilläiskee outoja selkäkipuja yhtäkkiä ja välillä masentaa, vaikka ajattelenkin mahdollisimman positiivisesti. Lääkäriltä on b_ lausunto josa lukee että olen toustaiseksi kykenemätönmihinkään työhön.
Nyt mulla on mel k ein siili tukka, koska hiukset lähtee tukkoina, ei eka kerrallakaan lähteneet kokonaan,mutta oli kaljuja kohtia. Saisin ehkä peruukin muttamitä turhia, hiukset nää vaan on.

Elämää ei ehkä ole jäljellä paljon tai sittenon mutta ennen ensimmäistä leikkauta kaikki sisäelimeni olisivat at ennen pitkää tukehtuneet siihen limaan mitäse k asvain etitti.

Minun käskettiin nauttimaan ja tehdä niitä asioita mistäpidän niin aloitin silloin 2017 vatsatanssin, syksyllä taas saan jatkaa.

En ole katkera enää teille haukkujille ja pilkkajille, elän nyt täysillä

Yhteistyössä