Heippa onko täällä dementia osaston hoitajia tai hoitajaa joka tietäisi tän käytännön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo mä oon rikas ja pystyn tommoseen. Mulle on ollut paljon mukavia hoitajia. Mut esim ku olin siel kelliksel. Ni hoitajilla oli aikaa kaikilla höpistä keskenään ja ainakun käveli ohi ni näki et jotkut hoitajista pelasi facen höpö höpö pelei. Sen verta pitää hoitajilta kyl löytyy aikaa et saadaan jengii ulos sieltä. Jos ei hoitajat riitä ni kait se vaan sit pitää lisätä hoitajien määrää että tunnin lakivelvoitteisesta ulkoilusta ei lipsuta. Ja ei se noit jumppia vaan kävelyä ulkona.

hae hänet kaveriksi uimaan😀

Sulla on väärää tietoa. Muistatko Dagnyn, joka käveli 108-vuotta?
Yksittäinen jo edesmennyt tapaus. Kaikkien tutkimusten perusteella ihmisen kroppa vanhenee, lihakset katoavat, aineenvaihdunta hidastuu, elimet vanhenevat ja rappeutuvat esim munuaisen vajaatoiminta, sydämen vajaatoiminta, iho veltostuu ja ohenee.... Kukaan ei ole keksinyt lääkettä vanhenemisen estoon.

Jatkan vielä aivot kalkkeutuu, silmän näkökyky heikkenee, kuulo heikkenee, tunto- ja makuaisti heikkenee, tuntoaisti heikkenee, tasapaino heikkenee, nopeus ja ketteryys katoaa, reaktiokyky heikkenee...

kun tulee vanhaksi niin pitää tehdä joku karmea rikos ennen kuin menee liian huonoon happeen

vankilassa on paremmat ruuat ja pääsee ulos kerran päivässä

Suola kiinnittyy verisuonten seinämiin ja sokeri kasvattaa pöpöjoukkoja sekä syöpäsoluja
Na ei kiinnity verisuonten seinämiin vaan on soluissa. Kolesteroli kiinnittyy verisuonten seinämiin sievinä rasvapalloina. Monet syövät ovat perinnöllisiä kuten rinta-, kohtu- ja eturauhassyöpä. Elimistö tarvitsee sokereita varsinkin aivot ja sisäelimistä maksa. Syöpää aiheuttavat tupakka, alkoholi, kemikaalit...

Ei hoitajilla ole aikaa tunnin ulkoiluihin jokaisen kanssa. Toki yksi hoitaja voi ottaa vaikka kolme mukaan jos eivät ole ihan muistamattomia, mutta tuntia näihin lenkkeihin ei ole aikaa. Toisaalta dementikko ei välttämättä edes muista, että pääsi ulkoilemaan hetki sitten. Kiitä nykyistä hallitusta joka laski hoitajamitoitusta
OT

Yhteistyössä