Heippa möhömahat!!! Kuka juopottelee?

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
En vielä, vasta kaadoin ensimmäisen lasillisen.

Ehdit kyllä kertoa.

(ja kiitos, :heart: )
Miä sain sen saatanan traktorin peräkärryineen peruutettua sinne keppien väliin, jee :D Ajattelin siinä ajaessani että jos ruusa osaa niin miäkin osaan :snotty: Oikeesti, miä harjottelin 3 tuntia. Enkä vieläkään hahmota sitä |O Mutta se miusta, mitä kuuluu? =)
 
:D

Enkö mä sanonut, että olen linkkumestari. Tuurilla sain sen siinä kokeessa onnistumaan. :ashamed:

Mutta onnea! Siitä se lähtee, tekemällä sen kai joskus sisäistääkin.

Ja mitäs minä, muuttaa pitäisi. :| Ja kertoa huomenna äidille. :whistle: :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Et oo vielä kertonut? Saako se slaagin? Millonkas muutat? Kato mikä kyselyikä :D Miä oon ajatellut siua välillä..
Muutto alkaa kuun vaihteessa ja epäilemättä koko suku on hämmennyksissä.

Tästä ei ole annettu minkäänlaista varoitusta kellekään.

Keksisi vaan, miten aloittaa... :xmas:

 
Miä
Hupsistaheijakkaa :whistle: Jos vaan pamautat että se on näin eikä siitä muutu? Tosin miä en tunne siun sukua, helppo sanoa... Jos ne siulle kilahtaa niin ei kai lapsille kuitenkaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Hupsistaheijakkaa :whistle: Jos vaan pamautat että se on näin eikä siitä muutu? Tosin miä en tunne siun sukua, helppo sanoa... Jos ne siulle kilahtaa niin ei kai lapsille kuitenkaan?

Ei kai ne kilahda, järkytys vaan voi olla suuri.

Ja sitä "mitä sitten kun" kysymysten määrää, mikä on tiedossa... ajai. :D
 
Miä
No kerrankos sitä sukua järkyttää :D Sitäpaitsi "mitä sitten kun" kysymykset on ihan turhia. Osaatko siä ottaa ne yhtä hienosti siellä kuulustelun alla kun täällä =) Ja nyt muuten käydään tupakalla :D Saatan muistuttaa turhaan mutta muistutan kuitenkin että ite tiiät parhaiten miten ne asiat on niin elä muista välitä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
No kerrankos sitä sukua järkyttää :D Sitäpaitsi "mitä sitten kun" kysymykset on ihan turhia. Osaatko siä ottaa ne yhtä hienosti siellä kuulustelun alla kun täällä =) Ja nyt muuten käydään tupakalla :D Saatan muistuttaa turhaan mutta muistutan kuitenkin että ite tiiät parhaiten miten ne asiat on niin elä muista välitä :heart:

:D Palsta valmentaa oikeaan elämään.

(ei tarvitse miettiä vastauksia)

Ja mennään vaan, onkohan siellä tänäänkin tähtitaivas?
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
:D Palsta valmentaa oikeaan elämään.

(ei tarvitse miettiä vastauksia)

Ja mennään vaan, onkohan siellä tänäänkin tähtitaivas?
Ei ollut, pilvistä on :/ Täällä on varmaan siut hiostettu ja hiillostettu valmiiksi menemään suvun eteen. Mutta ei se helppoa ole silti :/ Saanko muuten tunnustaa yhden asian? :whistle: :D
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Täällä tähdet näkyivät kirkkaina.

Ja tunnusta vaan. =)
Sillon alussa joskus, miä en voinut sietää siua. Tai siun kirjoituksia :ashamed: Ajattelin että johan on kamalan ylpeä tyyppi. Nyt miä pidän siusta kovasti. Hitaasti lämpiävää tai jotain. Saanko anteeksi? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Täällä tähdet näkyivät kirkkaina.

Ja tunnusta vaan. =)
Sillon alussa joskus, miä en voinut sietää siua. Tai siun kirjoituksia :ashamed: Ajattelin että johan on kamalan ylpeä tyyppi. Nyt miä pidän siusta kovasti. Hitaasti lämpiävää tai jotain. Saanko anteeksi? :whistle:

Saat. :hug:

Ja pika-analyysi oli oikea, mä olen ylpeä ja kamala.

Mutta kun pidän (kuten sinusta) niin pidän sitten kanssa.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Saat. :hug:

Ja pika-analyysi oli oikea, mä olen ylpeä ja kamala.

Mutta kun pidän (kuten sinusta) niin pidän sitten kanssa.
Et ole kumpaakaan, en tiiä mikä siinä tökkäs, liian samanlainen luonne? :whistle: Miun oli pakko tunnustaa tuo, miä kun tuomitsen heti, en osaa kytätä nurkalla josko se olisikin mukava. Ja aina joudun tarkistamaan käsityksiäni uusiksi :ashamed: Mutta kiitos kun ymmärsit :hug: Ja taas mennään körssille...
 

Yhteistyössä