Heippa kaikille :D

vakkariharmaa
Alkuperäinen kirjoittaja otuz:
Onkohan nikissä jokin vika vai tuntuuko musta vaan että asenne mua/mun nikkiä vastaan hiukan hyökkäävä :/
Äh, älä ota sitä henkilökohtaisesti.

Tämä oli nyt vähän samanlainen vitsi kuin että menisit lääkärille ja naureskellen kysyisit häneltä että onhan hän varmasti päässyt lääkikseen sisään ja sieltä uloskin. Se toki hitusen huonompi vitsi kuin tämä mikä nyt.

Tervetuloa palstalle, minä yhä harmailen vaikka pari mustaa nikkiä olen tehnyt joskus jotain yv:n tms. lähettämistä varten. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja otuz:
Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:
:wave: Hei vaan! :)

Mä päätin myös vähän aikaa sitten repästä ja rekkautua, kun olin aikani sivummalta seurannut :D
:wave: Heippa!

Onkohan nikissä jokin vika vai tuntuuko musta vaan että asenne mua/mun nikkiä vastaan hiukan hyökkäävä :/
Täällä on vähän epäilevää sakkia muutamien ikävien kokemusten vuoksi. Eiköhän se lopu aikanaan, ilkeilijöille ei kannata silmäänsä lotkauttaa. Tervetuloa. =)
 
kanelisokeri77
Alkuperäinen kirjoittaja otuz:
Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:
:wave: Hei vaan! :)

Mä päätin myös vähän aikaa sitten repästä ja rekkautua, kun olin aikani sivummalta seurannut :D
:wave: Heippa!

Onkohan nikissä jokin vika vai tuntuuko musta vaan että asenne mua/mun nikkiä vastaan hiukan hyökkäävä :/
Älä välitä. Ei ole varmasti mitään henkilökohtaista. Ihan juuri jäi vaan yksi feikki kiinni niin täällä nyt suolletaan "vitsejä" aiheesta.
 

Yhteistyössä