Hello, ja onnea kaikille synnyttäneille.
Meille syntyi sunnuntailapsi, poika 3755 gr, ja 52 cm pitkä, ja aivan mahottoman suloinen

)
Perjantai-iltana tänne kirjottelin, että nytkö ois menoa, ja niinhän se oli, vedet tuli iltasella, ja siitä heti synnärille. Synnytys oli pitkä ja tuskallinen, koska mäkään (huomasin IITU että sulla sama) en auennut enempää ku 6 senttiä,vaikka mitä tehtiin. Supparit oli kyllä kokoajan säännölliset, ja 5 min tai ali. En nukkunut silmällistäkään, kun kipu oli kyllä iha mojova. Lopulta sitten sunnuntai-yönä lääkäri päättyi leikkaukseen. Ja minä paruin kun olin niin valtavan pettynty, ja oisin halunnut alatiesynnytystä. Mutta lopputulos ratkaisee, eikö. Mitään kammoa ei jäänyt, vaikka synntys niin kauan kestikin (yli 30 tuntia).
Kerron sitten enempi, jos jotain kiinnostaa, kuhan asiat tästä alkaa sujumaan.
Osastolla muhun iski valtava masennus ja ahdistus, se oli kyllä kamala tunne. Onneksi oli perhehuone, ja mies kokoajan tukena, muuen oisin kyllä varmaan jo hoitolassa.
Imetys ei onnistunut, eka ei tullut maitoa, ja nyt sitä kyllä tulee, mutta se ei muuten vaan onnistu. Mulla on niin isot hinkit, ja pienet nännit, että vesseli ei saa niistä otetta.
Otin siis rintakumit käyttöön, niillä homma pelaa, JOS NE VAAN SUOSTUIS PYSYMÄÄN KIINNI RINNASSA!!! Argh.
Muuten täällä kotonakin (eilen päästiin) menis ihan ok, jos tuo imetys ei ois niin hankalaa.
Just kun on isot tissit (nyt on kuppikoko F, eikä isompikaan koko varmaan väöljäx jäis), niin jo pelkästään sen asennon hakeminen on hanakalaa, ja sit kun sen löytää, kumi irtoaa ja kaveri hermostuu. Ja sitten tässä kaikessa välissä leikkaushaavaanki sattuu julmetusti, eikä tietenkään asennonvaihdot ole yhtään helppoja

(
Otan ihan kaikki vinkit vastaan mitä kokeneemmilta löytyy, kiitos jo valmiiksi, ja antakaa niitä paljon.
Öisin varsinkin kun saa vehtailla tollasen asian kanssa, ja toinen itkee odottaessa, niin kyllä on mieli maassa.
Pulloa en kuitenkaan haluis antaa, kun sitten kaiken mennessä nappiin, hän niin onnellisena sitä tissiä lutkuttaa

)
Mutta nyt kuulostais siltä, että pikkuveijari heräilee, joten palataan asiaan myöhemmin,.
Onnea kaikille vaavintuoksusille, ja zemppiä odottajille.
Ai niin KATA, kehuit jossain ketjussa jotain rintapumppua, mikähän se oli?
Terveisin Tiiti -73 ja pikkuveijari