U
UUSI
Vieras
Meni tuo sata poikki,on kovin vaikeeta ja hidasta selailla kun viestit levittyy noin.
Siitä tyynystä,tarkoitin niin,että iso,pehmeä tyyny koko vauvan alle-einakin ekan kuukauden kun ei kääntyile,meillä rauhoittanut vaavit melko kivasti.Syynä juuri se,että selkä ei kestä liian tasaisat ja kovaa alustaa.
Tyynyähän vauvalla ei tosiaan suositella.Varmaan kirjoitin epäselvästi.......=)
Kummeista,meillä ei varmaa vielä.Miehen sisko olisi ns.vapaana,mutta meillä ei synkkaa yhteen ollenkaan.JA sitä paitsi miehen suku ei koko raskauteen ole reagoinut,olen ajatellut tuota sukunimi asiaa kovasti jo myös tän suvun käytöksen vuoksi ja sen että mulla harvinainen nimi,miehellä ""tusina""nimi-että vaavi saisi mun nimen.Ei olla naimisissa ja kai sitä voisi muuttaa mennessään naimisiin kaikkien nimet.
Ilmasta näyttää tulevan nätti,on taas ootettukin!!!
Joku kirjoitti että kärsii unettomuudesta,eikös se ole loppuajan merkkejä??Mulla tosin unta piisaa,eilenkin menin 10 aikaan unille ja 8 aamulla avasin ekan kerran silmät!!Vaavikin oli kai liikuskellut sen verran hiljaksiin,kun yleensä havahdun siihen edes muutaman kerran yössä.
Olenkin ajatellut,että nyt nukun ja nautin siitä aina kun voin.Univelkaa tulee väkisinkin ja se jos mikä on tappavaa.Musta tulee niin kärttyinen ja kiukkuinen että nyt jo säälin perhettä!!
Tänään teenkin lasten kanssa jotain extra kivaa,eilen puheltiin tuosta että kun vaavi syntyy,mulla väkisinkin jää heille vähemmän aikaa ja toivon että sen ymmärtävät.Vielä ainakin siltä vaikutti!!!
Kesäistä päivää kaikille,tästä päivästä povattiin lämpöistä!!!
terkuin kata 36+2
Siitä tyynystä,tarkoitin niin,että iso,pehmeä tyyny koko vauvan alle-einakin ekan kuukauden kun ei kääntyile,meillä rauhoittanut vaavit melko kivasti.Syynä juuri se,että selkä ei kestä liian tasaisat ja kovaa alustaa.
Tyynyähän vauvalla ei tosiaan suositella.Varmaan kirjoitin epäselvästi.......=)
Kummeista,meillä ei varmaa vielä.Miehen sisko olisi ns.vapaana,mutta meillä ei synkkaa yhteen ollenkaan.JA sitä paitsi miehen suku ei koko raskauteen ole reagoinut,olen ajatellut tuota sukunimi asiaa kovasti jo myös tän suvun käytöksen vuoksi ja sen että mulla harvinainen nimi,miehellä ""tusina""nimi-että vaavi saisi mun nimen.Ei olla naimisissa ja kai sitä voisi muuttaa mennessään naimisiin kaikkien nimet.
Ilmasta näyttää tulevan nätti,on taas ootettukin!!!
Joku kirjoitti että kärsii unettomuudesta,eikös se ole loppuajan merkkejä??Mulla tosin unta piisaa,eilenkin menin 10 aikaan unille ja 8 aamulla avasin ekan kerran silmät!!Vaavikin oli kai liikuskellut sen verran hiljaksiin,kun yleensä havahdun siihen edes muutaman kerran yössä.
Olenkin ajatellut,että nyt nukun ja nautin siitä aina kun voin.Univelkaa tulee väkisinkin ja se jos mikä on tappavaa.Musta tulee niin kärttyinen ja kiukkuinen että nyt jo säälin perhettä!!
Tänään teenkin lasten kanssa jotain extra kivaa,eilen puheltiin tuosta että kun vaavi syntyy,mulla väkisinkin jää heille vähemmän aikaa ja toivon että sen ymmärtävät.Vielä ainakin siltä vaikutti!!!
Kesäistä päivää kaikille,tästä päivästä povattiin lämpöistä!!!
terkuin kata 36+2