Kiitoksia Juhannus- toivotuksista kaikille !!
Kuin myös, oikein rauhaisaa jussia täältäkin
Kurja juttu,
Omena, kun joudut sairaalassa oleilemaan.. Mutta tosiaan, onneksi pidetään
hyvää huolta !!
Kiva kuulla, että suurinosa teistä pystyy vielä irroittautumaan kotopuolesta ja lähtemään
vähän muille maisemille. Mä en ole saanut lupaa liikkua minnekään, koska on kuulemma
riski vauvalle lähteä näine vaivoineni jonnekin kauemmas.. Joten tämä on elämäni eka kerta,
kun vietetään jussi ihan kotosalla..Aina ollaan mökillä makoiltu. No onhan tämä sen arvoista !
Kyllä sitä sitten siellä möksällä ehtii lojumaan taas ensivuonna
Janssu, toi vessassa ramppaaminen kuulostaa liiankin tutulta, mulla meni viime yö
valehtelematta niin, että juoksin tunnin välein pissalla..Joka kerta tuli oikeen kunnolla..
Pikkasen olin aamulla räjähtäny, kun unista ei tullu mtn.
Raahauduin tuonne jussi-vilinään
päivällä, ja siellä oli aivan järkky ruuhka kaupoissa...Aivan kuin olisi ruoka ollut loppumassa,
kun noita ihmisiä oli niin paljon ja hamstrasivat parhaimmillaan 2-kärryllistä safkaa !!Kassalla meni sitten jonossa noin 45min... Oin totaalisen kuitti,kun vihdoin pääsin kotiin.
Onko teillä muilla tällaista hassua vaivaa, että napa sattuu ihan kauheasti ?? Mulla tosin syy saattaa olla tuo viimevuotinen endo-oper,koska ne menivät tähystimellä siitä sisälle ja veivasivat ja väänsivät..nice..
Mutta ei tässä enää meikäläisellä ole aikaa kovin paljon sektioon !!APUA ! Kun ensi viikko on
mennyt, koittaa meillä totuuden hetki ...
Tsempit kaikille, - safir-