Hei..
Tervetuloa uusille, ja mukavaa odotusta..sekä paljon tarrasukkia kaikille mukaan :heart:
Skorppan: Olipas tökeröä käytöstä äiteeltäs, jospa se mieli muuttuu kun raskaus etenee :/ :hug:
Kiva että muutamat pääsee ultraan..enkä yhtään kade ole..Mehän käytiin esikkoa kurkkaamassa eka kerran 6+6 ja nyt tosiaan ei olle varhaisultraan menossa, ainakaan oma kustanteisesti, koska joudutaan maksamaan se rakenne ultrakin itte..kun Oulun kaupunkin on niin "köyhä" ettei tarjoa kuin niskapoimu ultran :ashamed:
Esikoisen aikaan asuttiin tässä likellä lähikunnassa, ja silloin sai sekä niska.. että rakenneultran oikeen oys:n sikiötutkimus yksikössä ...harmittaa..mutta siis pulitamme itte sit sen rakenneultran jos ei päästä ylimääräisenä.. Mullahan esikkoa tutkittiin massussa koska oli niin pieni, ja sanoivat kyllä että tulevia raskauksiakin pitää seurata tarkempaan..mutta saa nyt nähä, että pääseekö..
Täällä olossa ei muutoksia, edelleen pientä kuvotusta, nippailua mahassa ja väsy, mutta usht pieniä oireita vielä..toivottavasti kaikki on masussa hyvin..ainut että nyt on alkanut tuleen finnejä naamaan ihan urakalla :x kiva!
Ja siittä herpeksestä vielä...että mullakin normisti kyllä ollut aikas harvoin..ja en enää nipistele huulen rajalta pikkuriikkisiä mustapäitä, koska aina sen jälkeen siihen tulee herpes :x mä oon muuten saanut sellaisen vinkin ystävältä siihen herpekseen jos tulee, että puhdistusaineella (joko septidin tai neoamisept) puhdiataa sitä monta kertaa päiväss, ja pitää sitä pumpulia siinä pidemmän aikaa (kihelmöi ihanasti) mutta se auttaa..kuivahtaa ennen kuin edes tulee..ja mulla ei ainakaan niihin herpeksiin tarkoitetut aineet auta yhtään..loistaa vaan kilometrien päähän jos sitä laittaa...
juups...mut nyt ruuan laittoon
Piku ja Tintti 5+2 :heart: