Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

heip!
Voi katalin :hug: todella kurjaa, voimia sinulle :'(
tervetuloa uudet odottajat, onnea :heart:
(.) mulla pahaolo senkun jatkuu, pakko syödä kokoajan jotain, muuten tosi huono olo. mietin että kauan kestää, että töissä joku tajuaa kun mä puputan kokoajan :D väsymystä myös koko ajan, mutta ehkä vähän helpottanut. miten on mahdollista että maha jo näkyy??? heinämassulla jo ihana kumpu, kun mullakin alavatsa pömpöttää jo. johtuuko se turvotuksesta? ja laskeeko se jossain vaiheessa? kertokaa oi kokeneemmat :)
oli ollut jotain puhetta testien määrästä? ei 2 todellakaan ole paljon, itse viisi tehneennä :ashamed: mulla on pakkomielle...

ja piti sitä vielä kysyä, että miten tämä nyt sanotaan oikein eli, jos kaksplus laskuri sanoo että viikkoja 4 ja libero sivujen laskuri että 4+1, mutta olen viikolla 5. niin katsonko sikiön kehitystä kummalta viikolta? tajuskohan kukaan :D en oikein saa nyt luotua tästä fiksua kysymystä :ashamed: ja oottekote muut laskeneet kierroissa mukaan alun `tuhru` päivät? kun mä en, jos ne laskee mukaan niin päivät lisääntyy neljällä. vaan eipä tuolla kai niin väli, selviihän se sitten neuvolassa.
Anteeksi tyhmät kysymykset :ashamed:

Katalin: :hug: Kyllä se siitä vielä...

Tästä se voipikii tulla novelli, toivottavasti joku jaksaa lukee.. Viikolla ei oikein kerkee koneella käymään ku työt haittaa vapaa-aikaa... :o Elikkäs ma ajelen rekalla työkseni. Siitä tais ainakii olla puhetta.

Raskausoireita oli jo heti ku täti ei tullukkaa ja mulla ei testikää näyttäny mitää vasta ku puoltoista viikkoo menkkojen poisjäämisen jälkeen..
Niitä nippailuja oli massussa, rinnat on hirmu kipeet, söin ku hevonen vaiks jotkut sanoo et se vähenee se syöminen ku menee hiukka alkua pidemmälle ja nii se tekiki.. =)
Meillä seksi loppu siihen kierron puoleen väliin eikä oo tullu takas vieläkää, en tiiä mikä on mut ku ei kiinnosta ei sitte yhtää... =)

Mitää mielitekoja ei oo ollu mut pienen pahoinvoinnin takii on aamukahvi pitäny jättää pois ja sen on varsin ainu mikä mulle aiheuttaa sitä pahoinvointia, massu on varmaan ihan turvoksissa ku ei farkkuihin mahdu, meneeks se vielä ohi?
Eli siis samaa tiedustelen ku toivova84...

Isänpäivänä mennää miehen vanhemmille ainaki syömää ja mies sano yllättävänsä vanhempansa, vie isälleen Ukki-kahvimukin ja katotaa älyääkö ne kun eivät vielä tiedä.. Toivottavasti on mieluisa isänpäivälahja.. =)

Hauskaa viikonloppua kaikille ja hyvää vointia.. :hug:
Ai ni ja tervetuloa uusille, tarrasukkia ja liimaa... :heart:

ihania juttuja teillä <3 mulla on tarkoitus tilata huppari missä lukee masussa baby inside ja sit meen se päällä mun vanhemmille ym ja katon tajuaako kukaan... tosin vasta sit joskus ku se vauva ois masusssa :ashamed:

Katalin: Jos oot vaan niin alussa vielä ettei näy? Koska niiden pitäis alkaa, tai olis pitäny alkaa? Ja minkä testin oot tehny?

Skorppan: Joko kävit neuvolassa? No millasta oli? Meillä mennään eka kerta neuvolaan joskus 8-10 viikolla ja samoihin aikoihin siihen ultraan.

Ammateista: Mä opiskelen kätilöksi ja opinnot onkin opinnäytetyötä vaille valmiit, eli harkat ja tentit tehty. Virallinen valmistuminen on sitten helmikuussa!!! :p Jännää! Ehdinpähän olla vielä kevään sitten ihan oikeissa töissäkin, ennekö jään mamma lomalle kesäkuussa. Mun mies on viittävaille valmis psykiatrinen sairaanhoitaja, jee oma manipuloija mulla ;) Sekin valmistuu helmikuussa.

Mitäs mulla, oireet jatkuu... Väsyttääääää!

nyt on kp 34/28-29..eli la tai su olis pitäny alkaa menkat.. ja oon tehny rsfu, apteekin oman, clearbluen, predictorin...apteekin oma näytti plussaa, toinen rfsu:n testi näytti plussaa heikosti, ja muut negaa..

Katalin: Peukutellaan maanantain labrareissulta hyviä uutisia. :hug:

Toivova-84: Mun logiikan mukaan viikkoja on täynnä 4 ja olet nyt 5. viikolla siis. Kai. :whistle: Mä lasken kuukautiset ihan ensimmäisestä vuotopäivästä. Mutta mulla on ne ensimmäiset päivät runsaampia, lopussa sitten vähäisempää.

Mitenköhän sitä malttaa isänpäivänä olla möläyttelemästä isovanhemmille. ;) Vielä kun aiotaan ainakin vähänaikaa pitää tätä omana tietonamme. Tuskin kuitenkin kauaa salaillaan. Tuntuu mukavemmalta, kun lähipiiri tietää missä mennään, kävi miten kävi. Ja aika pian ne kuitenkin arvaisi. :D

Heippa heippa

[/b]katalin onpa piinaavaa!! Jaksamista :hug:

kukkaiskeiju neuvolassa meni hyvin. Oli aikas jännää.. Saatiin sellainen vauva kirja, jossa kerrotaan vauvan kehitysvaiheet. Sitten sellainen vauvan hoito-opas ja isi sai oman vihon. Kaikkia semmoisia.. Sitten varattiin aika ultraan ja lääkärille. Sain vitamiini ohjeita ja ruokaohjeita, kun en syö lihaa ja jotain semmoisia.. Kävin verikokeissa ja virtsasta katsottiin jos löytyy sokereita ym. Että ihan jännää :D Siellä tuli semmoinen olo että meille tulee oikeasti beebi :D jei.. Niin joo ja tärkeinpänä tuli se äitiyskortti.. :D

Pahoittelut katalin, jos negaa näyttää! :hug: Mutta jospa se vain kestää ja muuttuu jälleen plussaksi , niin takaisin pinoon heti mars! :heart: :D

Kaikille tasapuolisesti ihanaa iltaa, pikkasen väsy näin iltavuoron jälkeen :xmas:

Huomenia kaikille! :heart: :flower:

Aava: minulla siis 2 keskenmenoa vuoden sisällä ja oli sovittu, että TYKS:ssä on npultra rv 12, mutta kun soitin, että olen jälleen raskaana(tmraskaudesta)vain 2kk, sainkin ajan jo myös "varhaisultraan" TYKS:iin, eli silloin rv 9, kun ei ollut tilaa rv 8:lle, eli nyt olemme päättäneet, ettemme mene rv 6-7 ultraan , vaan vasta siihen TYKS:n ultraan, ei siihen enää paljon aikaa ole! :heart: Eli kannattaa soittaa TYKS:iin ja kysyä pääseekö myös "varhaisultraan"sinne?

Oikein ihanaa aamun jatkoa kaikille! :heart: :flower:

Huomenet :)
Täällä oli levoton yö molemmat pikkuset valvotti.Omaa masua tuosta navan kohtaalta "pistää".
Ladymamma mää olisin moisesta suuttunut,mutta on tosiaan kurjasti tehty.
toivova84 janasu 85:mulla ei ainakaan tule enään mahtumaan omat farkut.Eli tuo masun kasvu vaan ainakin mulla jatkaa kasvamistaan.
Katalin:käy ihmeessä neuvolassa otattamassa testiä.
Nyt tarvis tehdä aamutoimet loppuun ja lähtee kävellen kauppaan 2km päähän.
Mukavaa lauantaita kaikille :heart: =)

katalin: harmi että sulla kävi noin :( toivottavasti sinulla tärppää pian. Saanko kysyä ymmärsinkö oikein että sinulla näytti raskaustesti ensin plussaa? Millä testillä teit, ja oli plussa selkeästi havaittavissa, vai todella himmeä? Itse olen nyt epätietoinen omasta tilanteestani, kolme kertaa saanu himmeän plussan, ja kuitenkin kokoajan sellainen tunne että kuukautiset alkaisivat kohta. Kiertoni hieman heittelee useasti, ja tästä syystä en tiedä ovatko kuukautiseni myöhässä vai ei. Viime kierrosta laskettuna ne olisivat myöhssä nyt toista päivää.. Esikoistani odotellessa oireet olivat niin selkeät, että tiesin olevani raskaana ennekuin edes testasin, ja ainut oireeni tuolloin oli jatkuva pissalla juokseminen. Nyt ei ole sitäkään. Tosin silloin testasin vasta kun kuukautiset olivat 6 pvää myöhässä, joten siihen minulla on vähän vielä aikaa. Luin tuolla aikaisemmin sinun oireistani, ja minulle ainakin tuli sellainen tunne että olisit kuitenkin ollut raskaana, mutta testit ei vielä näytä sitä. Näinkin voi näköjään käydä..

Yhteistyössä