S
Saimi
Vieras
Hei kaikille pitkästä aikaa! En ole jaksanut kirjoitella, mutta ahkerasti olen käynyt lukemassa teidän kuulumisia. Minulle ei kuulu mitään erikoista. Neuvola ja lääkäri olivat parisen viikkoa sitten ja kaiken pitäisi olla ok fyysisen voinnin osalta. Olen saanut tätä palstaa lukiessa mielikuvan, että vauvat ovat kovia liikkumaan vatsassa. Meidän tuleva vauva taitaa olla melkoisen rauhallinen tapaus, kun en tunne liikkeitä ollenkaan voimakkaina. Istukkakin on takaseinässä, joten siitäkään liikkeiden vaimeus ei pitäisi johtua. Kaipa se vauva on vain niin pieni kun ei tuota vatsaakaan paljoa ole.
Mielialat vaihtelevat päivittäin, mutta tulevan kesän odotus saa mielen piristymään. Tällä hetkellä olen kotona sairauslomalla flunssan kourissa. Vauvalle en ole vielä hankkinut kuin pari bodya. Äitiyspakkauksen haimme toissa viikolla ja se oli viime vuoden mallia. Ihan kiva kuitenkin.
Toivon sulle tsemppiä tyttö82, että saat oikeutta taistelussa. Uskomattoman huonosti on kyllä sua kohdeltu työpaikkasi osalta!
Nyt takaisin sänkyyn lukemaan ja potemaan tätä ihanaa flunssaa... Voikaa hyvin!
Mielialat vaihtelevat päivittäin, mutta tulevan kesän odotus saa mielen piristymään. Tällä hetkellä olen kotona sairauslomalla flunssan kourissa. Vauvalle en ole vielä hankkinut kuin pari bodya. Äitiyspakkauksen haimme toissa viikolla ja se oli viime vuoden mallia. Ihan kiva kuitenkin.
Toivon sulle tsemppiä tyttö82, että saat oikeutta taistelussa. Uskomattoman huonosti on kyllä sua kohdeltu työpaikkasi osalta!
Nyt takaisin sänkyyn lukemaan ja potemaan tätä ihanaa flunssaa... Voikaa hyvin!