Voi että Kesä,kurjaa kun huolta pikkuisesta.Toivottavasti supistelut ei vaikuta kohdunsuun tilanteeseen, voi olla että nyt toisesta tunnet supparit nopeemmin ja paremmin.Mulla täs kolmannes raskaudessa tuntu supistelut jo 12 viikolta.Ja ihan päällepäin tuntui myös kun sellanen päärynän kokoinen pallo meni ihan kovaksi.Onko sulla ollut ultraa että pitääkö paikkansa tuo la?Sekin että sulla saattaa kohtu olla alempana vois tuohon mittaan vaikuttaa.Elimistö kuitenkin vielä pojan jälestä vielä toipumatta.Toivotaan ja pidetään peukkuja että kaikki ok.Vaavelit kasvaa niin omaa tahtia,voi olla että siellä masussas tapahtuu nyt niin kovaa kehitystä siellä pienen aivokopassa että fyysinen kasvu jää pienemmälle...Milläs viikolla nyt olet?
Mulla oli Maisasta tosi pieni masu,ja pieni tyttö olikin ihan tuonne 34 viikon jälestä alkoi spurtti.Kolmikiloiseks kasvoi,ja se ihan hyvä.Pelotti silloin myös kun kasvu oli sellasta,viikolla 31 painoarvio olli muistaakseni 1700 g.Voin tarkistaa sen jos kiinnostaa mut näin muistaisin.Viikolla 34 oli kilo lisää,2600 g.Sen muistan ihan varmaks,kun oli ilon päivä!!
Kiitos Tiikeri jo etukäteen...!!=)
Häämatkaa ollaan mietitty vasta talveksi,sais MAisa olla vähän isompi,että malttaisin jättää hyvillä mielin hoitoon.Samaten kohde on vähän epäselvä,tuntuu että jokapuolella on joko tauteja,luonnonmullistuksia tai terroristimeininkiä.KAi olen ylireagoiva,mut ei oikein hyvää kohdetta tunnu löytyvän.
Abc-saaret tuolla etelä-amerikan tuntumassa ois yks vaihtis..Olen pohtinut myös ihan lappia,Suomen lappia!!
Ois suht turvallista...Hih...
Enää viikko,vähän reilu ja kyllä alkaa jännittää....
Maisa täyttää tänään 11 kk!!
Kaksoset täytti eilen 7 vee.Meillä niitä juhlittu jo 2 päivää,tänään vielä Nellin kaverit tulossa!!Tää nyt yhtä JUHLAA!!
Aurinkoista päivää kaikille mameille!!
-kata-