MOii!!
Mä en ookaan pitkään aikaan ehtiny koneelle. Kaikenmoista ohjelmaa on ja likka nukkuu tosi huonosti päikkäreitä, eikä viihdy hirveesti itekseen. Illalla oon monesti taas niin väsy ettei jaksa konetta avata. No onneks ees joskus kerkeen =).
Meillä on potta, sellanen pikkupotta missä ei selkänojaa. Kerran kokeiltu mut ei voi jättää yksin siihen yhtään kun kaatuu nokalleen. Muuten istuu hienosti tuetta mutta ei siinä potalla malta olla. Istuuko muilla itekseen vai ootteko vieressä vahtimassa?
Meillä kontataan, 7 hammasta

ari keskenerästä, sanoja: tyttö,äitin tyttö, vauva, hei,ei, joskus äiti, sit nam nam =) kun syödään. Ja me me.. minä itte! Likka on alkanu kovasti kiukutteleen syödessä, välillä pakko laitta pöydästä lattialle poraan kun mikään ei kelpaa ja kokeilee selvästi rajoja.
Nyt Lumikukalla flunssa, viime yönä nousi kuume ja tänään ollu tosi kiukkunen, onneks appiukko ollu auttamassa muuten en vois mitään tehdä. Räkä vuotaa ja kuumetta 38-39.
Mä imetän vielä n. 4 krtaa vuorokaudessa. Maitotuotteita ei oo uskallettu alottaa kun niitä allergioita on. Ja vihdoin saatiin verikoe otettua viime ti sekä vaihettiin eri lääkärille yksityisellä. Nyt vaikutti osaavalta ja hyvältä. Lekuri laitto mut dieetille: ei maitotuotteita, munaa, sitrushedelmiä, soijaa, pähkinöitä,siemeniä,tomaattia,mansikkaa, papuja... pitkä lista.. 2 vkoa koitetaan jos auttais Lumikukan ihoon. Kortisonia jouduttu muutamia kertoja laittaan, mutta mun mielestä suht hyvänä pysyny kun rasvattu perusvoiteilla aamuin-illoin. Toivottavasti verikokeista selviäs jotain ja sais jotain selvyyttä tähän. Lumikukalla on oma rajattu ruokavalio ollu jo kauan. Toivoisin niin että ei ois ainakaan maitoallergiaa ja vilja-allergiaa että vois niitä alkaa antaa vapaasti. Ja voisin alkaa vähentään imetystä.
Projekti kakkonen on jäissä. Päätettiin odottaa kesän yli että mäkin saan ottaa rennosti. Kun ei voida tehdä kakkosta periaatteella 'tulee jos on tullakseen', koska mun kivut pahenee ihan hirveiks ilman pillereitä. Pakko sit yrittää tyyliin jokatoinen päivä ja hiki hatussa tosi tosissaan

. Tylsää mutta pakko mikä pakko että mulla ois ees jotenkin siedettävä olo.
Yöunet meillä katkonaisia ollu jo pari kuukautta. Kolmelta viimestään herätään joskus kukutaan joksus nukahdetaan nopeeta. Viideltä seuraavan kerran ja kuudelta, seiskalta. Aamu on aina rikkonainen. Imetän seiskan maissa ja sit herätään. Kai hampaat ja liikuminen tekee sitä. Mut ite vaan tarvii kipeesti päikkäreitä ja niin me monesti nukutaan vierekkäin päikkärit. Likka nukkuu parhaiten päikkärit jonkun vieressä jolloin saattaa nukkua jopa 1,5 h putkeen. toisinaan nukkuu vaunuissa vain kahdet 0,5 h päikkärit, että revi siitä huumoria kanssa ja yö vielä rikkonaisia 20-6.30. Mut yks päivä nukku 2x 1,5 h kun mäkin nukuin =). Mutta se siitä omasta ajasta sitten. Yö menee rytmillä ja syömiset mutta päikkärit menee ihan miten sattuu.
Tosi kiva lukea muidenkin kuulumisia vaikka harvakseltaa niitä tuleekin. Mutta parempi näin kun ei ollenkaan =)
Ens maanantaina on neuvola joten sit tietää uusimpia mittoja =)
Tiikeri & Lumikukka 10 kk + 10 pvaa