Olipas taas juttua luettavana..
Musta tuntuu että mulle on tullut peräpukama :ashamed: Onko muita joilla olisi niitä, tai epäilee että on? Mistä mä tiedän että onko tuo semmonen? Hyi, ällöttää
Tänään oon ollut ihan heikkona, anssin kun tuli kotiin jaksoin kuitenkin ruuan tehdä ja kun syötiin niin olo vähän parani, vaikka olin siis syönyt kyllä päivälläkin vähäsen ja aamupalan.. Päivällä vaan lepäilin ja lueskelin ja katselin masua sohvalla maaten..
Anssi teki mulle kasvonaamion, kun aikani sitä kitisin..
Ihana mies! Sitte menin siitä suihkuun ja kuorin ihon kauttaaltaan ja suihkun jälkeen laitoin sellanen seerumin hiuksiin, rasvasin ihon ja nautin ihanasta puhtaasta ja raikkaasta olosta
Sitten otin pari kuvaa masusta joka alkaa ainakin anssin mielestä muistuttaa jättiläistä, koska se kauhistelee että "minkä kokonen toi sitten kesällä on?? :O "
hehe.. onhan tää tämmönen pallo, ja kyllä anssikin tästä tykkää, silittelee aina ohimennen ja heittää vitsiä "vauvalle". Eilen se kirjotti mun mahaan "Terve Pissukka" ja piirsi perhosen
ja kirjotti exit ja nuoli alas..
Sellasta..
Kyllä tää tautikin tästä varmaan iloks muuttuu, jossain vaiheessa.. huoh... huomenna pitäis mennä käymään anssin pystykorvan kanssa näyttelyssä.. pitää muistaa pukee tarpeeks päälle että pärjään siellä.. toivottavasti siellä myydään makkaraa, ku se on kerta ulkona..
Ensiviikolla on se sokerirasitus, siitä viikon päästä on neuvolalääkäri ja sitten siitä 4pv päästä mökkireissu
Wipiii!
Enskuussa haetaan meijän matkarattaat tuolta vaunupuodista, ja sitten jossain vaiheessa pitäis käydä tsekkaamassa ne emmaljungat jotka siis tuttavaperheeltä tulossa.. Oonkohan mä puhunut niistä täällä? Ne on 8v vanhat yhdistelmät ja niissä on vanhan mallinen käsijarru, joka ei toimi. niihin kun vaihtaa jalkajarrun lastentarvikkeessa (maksaa parikymppiä about), niin ovat täysin toimivat. renkaissa ei ole kuulemma ollut mitään vikaa, paikattavaa yms ja kankaat on ehjät, toki vähän haalistuneet mutta siistit kuitenkin. Sitten siihen tuli muistaakseni sadesuoja, hyttysverkko, ja sit kaupanpäällisinä saadaan sellanen kunnon lämpöpussi
Väri tais olla musta-harmaa-ruskea, eli aika classinen väri. Hintaa noilla taisi olla n. 150.. Kyllä me voidaan se niistä maksaa, jos vaan ovat kunnossa kun mennään niitä tässä jokupäivä/kerta tarkastelemaan
Anssin työkaveri jossain vaiheessa tuo meille sen pinnasängyn ja sitterin.. Meillä alkaa olla jo aikapaljon sitten kasassa!
Muutaman tutinkin olen ostanut, kun ovat niiin söpöjä ;D
Pissukka kulta riehuu kauhiasti tuolla masussa, ihana tyttö :heart: ja niinniinniin rakas että välillä itkeä tihrustan täällä yksin kun juttelen sille kun se möyryää :heart:
Pärjäilkäähän ja voimia kaikille kaikkeen mitä vaan menossa!
veera + pissukka 24+6
Tässä pari kuvaa vielä lopuksi: