***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

Mutteri: Mulla alkoi ehkäisypiikistä, mutta tiedän yhden naisen jolla on kaksi lasta ja kumpikin on saanut alkunsa pillerien käytön aikana. ;)

Me ollaan mun miehen kanssa sitä mieltä, että sillä on joku tarkoitus mei-
dän elämään, että nyt tämä "hipsukka" syntyy. Meidän koko yhteinen tari-
na on tälläisiä tarkoitettuja tapahtumia. Me ei oltais ikinä tavattukaan ilman tälläista (miten sen nyt sanois "johdatusta" tai jotain)!

No nyt täytyy mennä pesulle ja sitten petiin, että pääsee aamulla ylös. Herätys kun on vielä viitenä aamu klo 6.15, että kerkiää töihin kahdeksas.

T: Saikku ja "hipsukka" 32+2 :wave: :wave: :wave: :wave:
 
jenmo
Moi vaan kaikki! Täältä suunnalta näin alkuun nopsaan tänpäiväset ultrakuulumiset =)

Poika painaa nyt 1600g eli ihan on hyvänkokonen :heart:
Ja siis pojaksi nyt varmistui....Hienosti näky pelit ja vehkeet.

Lapsivettä oli normaalisti ja muutenkin kaikki vaikutti hyvältä..
Mut sit pikku ylläri...Kun tiistaina kävin lääkärineuvolassa ja ihmettelin tota palloa joka ottaa kylkiluihin, niin lääkäri sano että se on pylly....
Höpö höpö, meidän herra se olikin kääntynyt perätilaan! Ja sitä mä epäilinkin kun massu "laskeutu" sillon yhen yön aikana ja erilainen paine/vihlonnat alko kohdunsuulla. Ei oo ihme et alko, poju kun potkii todella ahkerasti juurikin tonne alas! Eli oikeessa olin tuntemuksineni.

Sit kysäsin et mitenkäs, näkyykös se kohdunkaulan tilanne ultralla, niin ultraaja sano et kyl hän voi tehä ihan sisätutkimuksen ettei tarvii jännätä. Se samainen TK:n lääkäri kun ei tiistaina saanut selvää kohdunsuuntilanteesta vaik sisätutkimuksen tekikin..
Ja kaikki oli hyvin! Kohdunsuu kiinni kokonaan, ainut et kaula lyhentynyt puolisen senttiä mikä siis on ihan normaalia uudelleensynnyttäjällä. Niin ja mulla kun ois uus aika lääkärille taas kahen viikon päästä, niin ultraaja sano et ei tarvii mennä. Turhaa pelottelua TK:n puolelta nää seksi- automatka- yms. kiellot jotka sain tiistaina.

Ennemmin veikkas et yli tulee menemään ihanku esikoinenkin..Ja et perinnöllisyydellä ois kans vaikutusta, eli kun mäkin olin yliaikanen niin varmaan pojukin sit on. Toki ei varmaksi sanonut, mut veikkas vaan.

Että semmosta.... Mukava päivä oli kun pääs vauvaa kurkkaamaan, mut kuvat on vähän huonoja kun on vauva jo niin iso et joko pylly tai pää vaan mahtuu kerrallaan kuvaan =)

Äitiyspakkauksesta vielä nopeesti... Mä siis laitan hakemuksen Kelalle maanantaina. Kelan sivuilla lukee, et uuden jakelu alkaa viikolla 21, eli se on siinä ja siinä kumpi meille tulee. Jotain lisäjännäämistä taas.

Ninniliinalle voimia! Mun kans viimeks MTT:lla päädyttiin siihen, et alotan vauvan synnyttyä masennuslääkkeet uudestaan. Aiko seukkikerraks kysellä lääkäriltä semmoset jotka käy imetyksen aikana. Mä kun aattelin imettää ainaki puoli vuotta jos vaan onnistuu! =)

Nyt hyvät voinnit ja jatkoja taas kaikille masujen kantajille sekä masukeille =)

t. Jenmo&Pojaksi tänään varmistunut Masukki 30+4.
 
peekele
Leppoisaa iltaa...kävin neuvolassa eilen ja huh...SF-mitta oli nyt 29+5...huimat 31 cm! Reilun viikon päästä olisi seuraava ultra että miten iso mölliäinen tuolla mahassa nyt jo on! Itseä alkaa vähän hirvittää. Se tässä on hassuinta kun oma paino on pysynyt samana ja sokeriarvot hyvinä myös, miten ihmeessä vauva voi kasvaa noin?!? Neuvolassa jo samaa mietti kätilökin...Alkuraskaudessa vaivasi korkeat verenpaineet jotka on laskeneet nyt, silloin joutui pelkäämään toimiiko istukka kunnolla...eipä ole enää epäilystä siitä! :)
 
No niin pakko laittaa tää tännekkin kun nyt yks kaks pätkähti päähän... Miten on kanssa sisaret, oletteko miettineet ehkäisy asiaa synnytyksen jälkeen....

Mulla iski kamala "paniikki" siitä että en millään haluais enää pillereitä ruveta syömään.... Eikä oikein mikään muukaan hormonaalinen juttu iske...

Ja toisaalta ei myöskään kumiukot.....

Ja eikun syömään....

Tä&Herne 32+4
 
toistamiseen äidiksi meillä se on melkein selväpeli että kumiukot käyttöön ja sillä selvä! Minä oon pienen ikäni taistellu niitten hormonaalisten ehkäisyjen kanssa ja muutama vuosi sitten sanoin että kiitti mulle riitti ja en ole sen jälkeen käyttänyt vaikka kuinka lääkärit on sanonut että ei tämä aiheuta sellaista ja sellaista! :kieh:
Ensinnäkin e-pillerit aiheutti migreenit yms. ei käy mulle.. minipillerit aiheutti kystia ja sitä he.l.v.e.tt.iä. en enää suostu elämään.. :kieh: se oli yhtä mielialan vaihteluiden ja tuskien täyteistä aikaa. Onneksi mies näki mitä kipuja jouduin kestämään ja ei ole sitä lapsellista sorttia "että, en suostu kumiukkoa käyttämään".. meillä saisi sitten olla ilman.. :LOL: mutta meillä mennään sillä mallilla että kumi ukko tai tyyliin mitä ihmeen ehkäisy vaahtoja niitä nyt olikaan..? :p ja jos sattuu vahinko niin sitten sattuu.. :D kyllä meille mahtuu, vaikkei nyt heti suunnitelmissa olekaan.. :whistle:

Omaa ( * ) Piti käydä "rautakaupassa" niin löysin aaaaaivan iiiiiiiiiiiiihanaaaaa nalle puh tapettia!! Mun oli heti pakko ostaa kun oli -50%!! Nyt pitäis vaan odottaa syksyyn kun lupasin miehelle että lasten huone laitetaan vasta syksyllä kuntoon kun tosiaan tätä taloa remontoidaan ihan kunnolla ja kun säät sallii niin silloin laitetaan taloa ulkoapäin joten ne eka ja sitten lasten huone kun eihän vauva tarvitse ihan omaa huonetta heti... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 20:50 peekele kirjoitti:
Leppoisaa iltaa...kävin neuvolassa eilen ja huh...SF-mitta oli nyt 29+5...huimat 31 cm! Reilun viikon päästä olisi seuraava ultra että miten iso mölliäinen tuolla mahassa nyt jo on! Itseä alkaa vähän hirvittää. Se tässä on hassuinta kun oma paino on pysynyt samana ja sokeriarvot hyvinä myös, miten ihmeessä vauva voi kasvaa noin?!? Neuvolassa jo samaa mietti kätilökin...Alkuraskaudessa vaivasi korkeat verenpaineet jotka on laskeneet nyt, silloin joutui pelkäämään toimiiko istukka kunnolla...eipä ole enää epäilystä siitä! :)
Onko sulla millasia lukemia ollu aiemmin? Mulla oli 30+2 sf-mitta 31cm. Kasvanut tasaisesti tuolla yläkäyrillä (rv 22+0 22cm ja rv 26+6 27cm) Mullakaan paino ei oo hirveesti noussut ja sokerit on kunnossa. Mulle on ainakin sanottu että tuo suuri sf-mitta ei kerro vielä mitään vauvan koosta ja kun paino ja sokerit mulla ok, niin ei epäillä että tulis mitenkään normaalia isompaa vauvaa. Seuraava ultra on vasta joskus rv 37, joten sitä ennen ei sit tiiä että minkä kokoinen vauva sieltä on tulossa. Mutta ainakin mut th on saanut vakuutettua että ei se iso oo ;) Miehen puolella on kyllä suuret vauvat vähän perinnöllistä.. koko suku on "isokokoista". Mutta mun suvun puolelta taas pienempiä.. Saa nyt nähä. Vähän kyllä jänskättää.

Kävin tänään shoppailemassa. Kävelin reilu 3 tuntia kaupungilla. Oon ihan poikki nyt. Sainpa itelle vielä vähän kesävaatetta ja lähtihän sieltä vauvallekin pikkusen taas pientä mukaan :ashamed:

Nyt pitää kyllä hetkeks käydä pitkälleen ja nostaa jalat ylös.. Tosi kipeeks meni.

Lotta rv 31+2
 
Mutteri Mä oon ainakin tosi iloinen ja onnellinen, että teille päätti tämä nelonen tulla :hug: :D No, on siinä sen verran oma lehmäkin ojassa, että eihän minä ja me muut heinämassut oltais ehkä muuten sinuun koskaan saatu tilaisuutta tutustua, jos ei odotettaisi yhtä aikaa vauvoja ;)

Äläkä suotta välitä niistä sukulaisten tyhmistä kommenteista :hug: Hienoa, että miehesi osaa suhtautua ja puolustaa, niin kuin kerroit että hän sanoo että johan meillä on poika. Ja ei tosiaan aina se isyys/äitiys ole biologista, onneksi! Monia tapauksia lähipiirissä, joiden puolesta olen tosi onnellinen, että on isä/äiti elämässä, vaikkei sitten biologinen olisikaan.

toistamiseen äidiksi Onhan tuo ehkäisyasia mielessä jo käynyt. Tuntuu vähän hassulta, kun tämä vauva antoi odottaa itseään, ja vasta sitten kun sain clomifenit käyttöön, ilmoitti tulostaan. Mutta eihän sitä voi tietää, eikä siihen luottaa, etteikö voisi raskautua ihan ilman niitäkin, joten jokuhan siihen on synnytyksen jälkeen keksittävä :snotty: Jos vaan onnistuu, niin aion kyllä imettää, eli e-pillerit on pois suljettu vaihtoehto. Harmi sinänsä, ne oli käytössä ennen raskautta ja sopi meille ehkäisykeinoksi kuin nenä päähän. Eli kai se on sitten minipillerit.
Kumma juttu sinänsä, kun perhevalmennuksessa th sanoi, ettei nekään e-pillereiden tapaan sovi imettävälle, mutta tiedän kyllä monia, joilla ne on käytössä imetyksestä huolimatta.

Mä suhtaudun aika varauksella sellaisiin ehkäisykeinoihin, jotka saattavat vaikuttaa vielä monta vuotta käytön lopettamisen jälkeenkin. Lisää lapsia olisi kuitenkin toiveissa, niin tuntuu hurjalta että sitten saattaa taas mennä monta vuotta, ennen kuin mahdollisesti raskaus alkaa.

Joku muuten sanoi hyvin siellä perhevalmennuksessa, kun th puhui synnytyksen jälkeisestä ehkäisystä, että ai, minä kun luulin että se vauva ja yövalvomiset toimii tehokkaana ehkäisykeinona :LOL:
 
Vauvelihaave minulle lääkärit sanoivat että minipillerit olivat syynä kun mulle muodostui kaksi tosi isoa kystaa ja ne ei puhjenneet itse vaan piti leikata pois...e-pillereidenhän pitäisi estää niiden tuloa, mutta minipillerit saattavat kuulema aiheuttaa...Tällainen kokemus mulla niistä ja näin mulle sanottiin. Tiedän muitakin joilla tullut minipillereiden käytön yhteydessä. Ihan vain halusin varoittaa.. :wave:
 
Heip!
Nuo on kyllä niin typeriä, meinaan ihmisten kommentit \|O
Meillä eka on siis poika ja kaikki olivat hyvin iloisia, mutta heti sit sanovat perään, että toinen sit vois olla vaikka tyttö! Tyttöä nyt ovat odottaneet miehen äiti tosi kovasti ja myös meidän äitikin...myös muut sukulaiset on sanoneet, että eikös se tyttö nyt olis kiva!
Meillä kun tätä pikkukakkosen yritystä takana on se 1½ vuotta, meille se on ihan sama kumpi tulee, mutta ompahan sukulaisten iloksi toinenkin poika!
Kun anopille kerrottiin, että poika on tämäkin, niin tuumas, että sittenhän se on ainakin vielä kerran kokeiltava, että saatas se tyttö! :kieh: Ärsyttää!!

Ehkäsystäkin oli jotain puhetta...en myöskään haluis mitään hormonaalista ehkäsyä, eikä kumeja voi olla että olisin kallistumassa kuparikierukan suuntaan...jotain kait se olis kuitenkin käytettävä, eihän sitä kyllä tiä kuinka pian uus vauvakuume nostaa päätään! :whistle:

 
:D ai nii meillä syötiin tänään lohikäärmekeittoa :p
Pojalta kysyin päivällä, että mitäs tänään syötäs, tuumas reippaasti, että lohikäärmekeittoa. Sit ku oli syöty nii sanoi, että kylläpä sinä äiti osasit laittaa hyvän lohikäärmekeiton, tehdään toistekki! ( Ite tehtyjä jauhelihapihvejä kastikkeessa ja perunat) :wave:
 
Heippa vaan kaikki ja aurinkoista päivää!!!! :flower:

Mulla on tänään pitkästä aikaa erikoinen päivä... Olen ollu ittekseen aamusta asti ja on niin hiljaista! :flower: Tyttö lähti mummon kanssa uimahalliin ja on koko päivän menossa ja poika meni isänsä kanssa kummisetänsä rakennukselle hommiin. Onneks on hoitajat koko päiväks muksuille niin pääsee ite hyvällä omallatunnolla illalla naisporukan kanssa saunailtaan!!! Kiva nähdä kavereita pitkästä aikaa ja kaikki vielä kerralla!
Että nautitaan nyt sitte kunnolla! :D :D

Rattoisaa lauantaita kaikille!

Mä ja nirppu tasan 30!
 
Aurinkoista lauantaita :wave: - päätin tässä ottaa oikeen maratonin ja lukea teidän kaikkien kirjoitukset useemmalta sivulta, jotka oli lukematta. On vaan noi oman pään asiat ollu niin pinnalla, ettei oikeen oo muuta jaksanu. Edelleen iso kiitos teille myötäelämisestä!

Eilinen kului pojan korvaoperaation merkeissä: nyt on putket ja toivotaan ettei tule pois. Kummassakin korvassa oli nimittäin edelleen paha tulehdus ja operaatio oli tavallista hankalampi; kuulemma myös suurempi riski, että ne nyt tulee pois. Mut jos sovittas, että ei tule :whistle:

Maanantaina aattelin sitten alottaa sen terapeutin metsästyksen.

CotHai hieno homma, että istukka on noussut, niin ei tarvi sitä jännäillä :)

ehkäisystä kun oli puhetta niin en oikeen kyllä tiedä... Pillerit ei sovi mulle: aiheuttaa migreeniä ja sitten myös aikamoiset mielialan vaihtelut. Eli siis hormonaaliset on kait poissuljettuja. Kumien kanssakaan leikkiminen ei oikeen innosta. Kierukka ehkä siis mahdollisesti.
Toisaalta: viimeks meni aika pitkään synnytyksen jälkeen ennenkun ehkäisylle oli edes tarvetta.... Ei ne yöheräämiset mitään, mutta ne tikit :\| ja muut ihanuudet.

Joo: kyllä niitä kaikenlaisia ihmettelijöitä ja neuvojia löytyy, eikä se siihen lapsen saamiseen lopu :/ Ikäähän itellä on kohta 28 vuotta, mutta koska näytän nuoremmalta niin monesti on tullut ihan tuntemattomia kadulla ihmettelemään, että "kyllä sinä olet liian nuori äidiksi" Toistaiseksi olen hillinnyt haluni tempaista niitä lättyyn välittömästi :kieh:
Ainut tyttötoivomus on tullut anopin suunnalta - se sitä jaksaa hokea, ettei hän halua enää poikia, mutta enpä jaksa välittää.
Meillä esikoista odoteltiin puoltoista vuotta, joten ei ole itsestään selvyys nämä lapset.

Lähdetään kuulemma kauppaan.... Täytynee ehkä(?) vaihtaa nämä verskat johonkin himpun verran asiallisempaan vaatekertaan ;)

Ai juu: Marzulle piti toivottaa tosi mukavaa iltaa! Pidä hauskaa!!!
 
Rupesimpas kyselemään että mistähän sen madam mamman tiedot löytyvät kun en itse niitä yrityksistäni huolimatta nyt löydä? Ihan mielenkiinnolla olisi mukava kysellä niitä "ennustuksia" :)

Joku kyseli vauvan painoarviota rv:lla 32 itselläni se oli rv:lla 31+4 niin 1700g ja lääkärin mielestä hieman alakäyrillä, mutta eipä ne aina taida pitääkkään paikkaansa.

:) mie ja nappula rv 32+1
 
pollerolle
Heips te kaikki jotka joudutte syömään rautatabletteja.Paljonko teillä on ollut hemppari?Minulla hemppari oli viime kerralla 114 ja nyt mietin että jos vielä laskee niin laittavatko heti syömään rautaa vai katsotataanko tapauskohtaisesti?
 
CotHai pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:25 pollerolle kirjoitti:
Heips te kaikki jotka joudutte syömään rautatabletteja.Paljonko teillä on ollut hemppari?Minulla hemppari oli viime kerralla 114 ja nyt mietin että jos vielä laskee niin laittavatko heti syömään rautaa vai katsotataanko tapauskohtaisesti?
Mulla oli hb laskenu 108 kun raudat käskettiin aloittaa.. seuraavan kerran ku mitattiin, tipahdus oli jatkunut jo 97 asti :whistle: Tuplaraudoituksella nyt oli noussut jo 114 mutta edelleen mennään samalla tuplaraudalla.
Nuokin rajat tosin tuntuu vaihtelevan paikkakunnittain, siis että missä vaiheessa "tipahdusta" laitetaan ruuvit ja mutterit syöntiin :)

Vaan nyt jatkamaan, täällä sikäli kivat tilanteet päällä et ens viikonloppuna ois tarkotus muuttaa tavaroiden sijainti uuteen kotiin ja tässä sivussa yritän saada nykyisen kämpän vuokranantajaa ottamaan erään ystävän tähän vuokralaiseksi.. pääsis maksamasta kahta vuokraa päällekkäin ens kuusta :whistle: Ja jeeeeeee, tänään kävi uusi vuokranantaja tuomassa vuokrasopimuksen ja toisen avaimen uuteen kotiin B) Pääsee laittaa paperijutut kelaan sun muuta sitten ens viikolla.
Saa vaan nähdä miten tämä meikäläisen kunto kestää, portaat täytyy nykyään nousta ja laskea samanlain ku pienet lapsoset pienillä jaloillaan.. ja aina alkaa supistaa silti. Minen nouse portaita enää ikänä kun tästä kämpästä päästään, en ainakaan niin kauaa kun nostelen kahta :kieh:

Ja kun uudesta kämpästä käytiin pikkusiskon (kohta 12v) kanssa siivoamassa sauna/suihku/wc ja keittiön kaapit niin loppupäivä/ilta meni tuskaillessa. Ja vielä ois jynssättävää jäljellä :eek: Ja OU NOU ku mulla on alkanu olee ihan tajuttomia kuumia aaltoja :D huh, hellettä!

Mutta jepulis, hyvää viikonloppua kaikille :wave: Toivotaan ettei sitten kovin montaa viikkoa mene kun siirtää netin vanhasta osoitteesta uuteen.
*peukut pystyssä*

-Mie&Jäbä 32 tasan- JO! :whistle:
 
Ninniliina; kun kiinni saat sen terapeutin, älä irti päästä, ne pahukset jotkut kun on tosi liukkaita, vaikkakin mukavia. :kieh:

Ite en ole kouluaikojen jälkeen terapeuttia tarvinnut kun on toi "parempi" puolisko joka jaksaa (ja onneks jaksaa). :saint:
Meillä oli eilen kahdenksanvuotiskihlapäivä! Eikö muuten aikamoinen sanahirviö (tai sitten se hirviö olen minä :LOL: ) Ei kukaan haluais kunnon flunssaa :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: , sillä nyt sen sais vaikka ihan ilmaiseksi, olo on hirveä kun ei pysty hengittämään :x . No ei muuta kuin kuumaa mehua naamariin ja petiin pystyasentoon. Tää tietokoneilu ei ole nyt hyvä juttu.

T: Saikku ja "hipsukka" 32+4
 
Osaisiko joku sanoa mulle että missä vaiheessa kannattaa aloittaa kumiukkojen käyttö tässä raskauden lopussa? :whistle: Kun mä unohdin neuvolassa sitä kysyä.. Kun puhutaan että voi alkaa ennenaikanen synnytys.. Totta vai tarua?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 11:50 Shannon kirjoitti:
Osaisiko joku sanoa mulle että missä vaiheessa kannattaa aloittaa kumiukkojen käyttö tässä raskauden lopussa? :whistle: Kun mä unohdin neuvolassa sitä kysyä.. Kun puhutaan että voi alkaa ennenaikanen synnytys.. Totta vai tarua?
Tähän vois olla kyllä mielenkiintosta tosiaan itsekin saada infoa.. mä kun en kumiukkoihin perusta, niin ei oo edes mielessä käyny alottaa sellasia paitsi ehkä sitten synnytyksen jälkeen, kun ajankohtaiseksi tulee.
Muutenkin ollut ehkäisystä puhetta, niin kyllä mä oon ajatellu ihan takas noihin e-pilsuihin siirtyä, mut niitäkään kun ei taida saada ihan heti aloittaa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 11:50 Shannon kirjoitti:
Osaisiko joku sanoa mulle että missä vaiheessa kannattaa aloittaa kumiukkojen käyttö tässä raskauden lopussa? :whistle: Kun mä unohdin neuvolassa sitä kysyä.. Kun puhutaan että voi alkaa ennenaikanen synnytys.. Totta vai tarua?
Nyt odotan rv 30+5 viidettä ja ei ole koskaan aikaisemminkaan tarvinnut käyttää kumiukkoja raskauden lopussa ennenaikaisen synnytyksen pelossa. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:25 pollerolle kirjoitti:
Heips te kaikki jotka joudutte syömään rautatabletteja.Paljonko teillä on ollut hemppari?Minulla hemppari oli viime kerralla 114 ja nyt mietin että jos vielä laskee niin laittavatko heti syömään rautaa vai katsotataanko tapauskohtaisesti?
Mulla oli hb 114 ja sanottiin et saa pikkuhiljaa alkaa popsii rautaa.
varotti et voi sitten ykskaks laskea huimasti jos ei alota rautakuuria.
noh,menin seur.kerran rv 29+4ja hb oli tippunut kuurista huolimatta 105:n.eipä sitten muu auta ku tuplana ottaa jos se auttais...

mary + axu rv 30-tasan
 
Shannon Mä oon kyllä ymmärtänyt, ettei tarviis käyttää ollenkaan ;) Tai siis että ei synnytyksen pitäisi käynnistyä pelkän siemennesteen vaikutuksesta, ellei ole sitten jo muutenkin valmis käynnistymään. Toisethan sanoo, että se voi auttaa käynnistämään täysiaikaisen / yli menneen raskauden, mutta ei sen pitäisi kai ennen aikaista synnytystä käynnistää. Ja sekin kai aikamoisen kiistelty asia, en tiedä onko luotettavia tutkimuksia tehty =)

CotHai Täällä myös tuo portaiden rumppaaminen aiheuttaa supistuksia :wave: Onneksi asutaan katutasossa, niin ei tarvii ihan niin paljon rapuissa hyppiä.

Jännittää hieman tuleva viikko, että mitä kaikkea saa aikaan ja miten sitä jaksaa :whistle: Mulla kun myös autolla ajaessa (vähänkin pitemmät matkat) alkaa supistella :/ Ja nyt ensi viikko on yhtä menemistä ja tulemista, joka päivä joudun ajelee johonkin. Maanantaina ja keskiviikkona molempina 90km, ja tiistaina, torstaina ja perjantaina kaikkina 135km. Pitää tehdä vielä kouluun kaksi isoa tehtävää ja kaksi tenttiä, sitten on mun opiskelut siinä vähäksi aikaa ja voi ihan oikeasti aloittaa äitiysloman B) Nythän mä oon sairaslomalla supistusten ja selän takia, ja 8.6. alkaa sitten äitiysloma.

Sain tehtyä ne Kelan valituksetkin, jouduin tekemään molemmista, sekä sairaspäivärahasta (jossa ei oltu ollenkaan otettu huomioon toimittamaani tuloselvitystä, en tiedä mihin se matkalla hävisi) että äitiys- ja vanhempainrahasta. Saa nyt nähdä, onko mitään hyötyä, mutta voihan sitä yrittää oikeutta vaatia :attn:

Jännityksellä odotan joko ensi viikolla tulee äitiyspakkaus =) Kovasti olisi menekkiä niillekin vaatteille, vaikken ole itsekään vielä nähnyt koko pakkausta livenä :eek: Ostotarjouksia joistain vaatteista tulee ihmisiltä, jotka saivat vanhan pakkauksen tai valinneet rahan. Mutta eikös ne pakkauksessa tulevat vaatteet ole ihan "yleisessä" myynnissä, eli kai niitä saa kaupoistakin, vai suunnittelevatko AN, Marlon ym. pakkauksessa tulevat vaatteet muka vain sitä varten? Noh, tuskinpa siitä raaskii mitään myydä pois :heart: Mulla on vähän sellaista "keräilijän" vikaa muutenkin :whistle: :ashamed: :snotty:

Laitanpa linkin uusimmasta masukuvasta, jos nyt onnistun saamaan sen näkyviin... Otettu rv 31+3

http://www.aijaa.com/v.php?i=580117.jpg

Keskiviikkona on neuvola, vähän jännittää miten paljon sf-mitta on nyt, kun tuntuu että maha on kasvanut viimeisen viikon aikaan ihan silmissä! Viimeksihän se näytti 31cm :whistle:


Vauvelihaave & Pikkuinen 32+1<br><br>
 
Vauvelihaave kiva masukuva. ;)

Kun seisotte suorassa ja katsotte varpaisiinne, vieläkö näette ne? Alkaa itsellä olla vaikeuksia.

Eipä tässä nyt muuta kuin hauskaa ja aurinkoista sunnuntaista loppuiltaa kaikille.

T: Saikku ja "hipsukka" 32+5
 

Yhteistyössä