Älä pelkää :hug: Mullakin sillon aamuvuoroon/ponnistukseen tuli se kätilö joka tikkas paikat, ja voi ku se ois ollu yövuorossa.. se oli aivan mahtava nuorempi nainen. Jutteli mukavia ja muuta. Ja sit siellä oli tullut se yks toinenkin kätilö, ainakin se katteli siinä kun poika oli ulkona että nyt tulit sitten takasin ja kyseli et olinko saanu edellisen yön nukuttua. Se oli siis se sama täti joka yritti sillon edellisenä iltana saada mua jäämään sinne nukkumaan. Elikkä siinä on jo 2 mukavaa kätilöä. Niistä muista minen tiedä, ku ne tuli ponnistukseen, onnitteli ja lähti sen jälkeen pois. Mutta Joanna hei.. hengissä sieltä on kaikki muutkin selvinneet B) Meet vaan sillä asenteella, et tulee mitä tulee.. kun vauveli tulee kuitenkin
Vaan jos saat vanhemman silmälasipäisen kätilön, niin sitten hymyilet nätisti ja sanot että minulla on tässä vähän kipuja, että voisinko KIITOS saada jotain lievitystä tähän. Se ei sitten tajua siitä, että anelet ja itket kipujen keskellä jotain helpotusta, vaan pitää asiallisesti todeta että sattuu
Mäkin näin lähtötarkastuksessa sen kätilön tekemät raportit, niin siellä oli tyyliin hyi hyi synnyttäjää kun jopa kontillaan kiemurtelee sängyllä. Joo, hyi mua kun koski niin paljon ettei mitenkään päin ollut hyvä olla.. ja itse se sanoi, et sen verran saan sängyllä liikkua ku piuhat antaa myöten
Ois antanu heti jotain kipuun, niin ois voinut harkita sitä paikallaan olemista, hih. Mutta muista Joanna alkaa heti vähintäänkin ruinaa sitä epiduraalia, niin ei tuu vahingossakaan mitään samanlaista soppaa.
Hyvin se menee sitten kun se kohdalle tulee :hug: :hug: