En o vähään aikaan jaksan kirjotella, lukenu oon kyllä =) Ihan ekaks, kiitos äitylix3 makeimmista nauruista pitkään aikaan!!!
Uskomatonta mutta totta =)
Onnea myös kaikille hyvistä ultra kuulumisista!
Onnea Smilex tulevasta tytöstä! Taidat olla vielä enempi pyörällä päästäsi ku minä meidän kolmen pojan jälkee ku tyttöä odotellaa :heart: Miten ne hiukset näki siel ultrassa ku mulle lääkäri sanoi et hiuksia ei näe..Meillä ollu kaikil pojil komea musta karvahattu päässään syntyessään , joten mielenkiintosta nähdä onko tytöl myös tukkaa. Tosin pelkään et tyttö on sit tietty kalju...Vaik mitä sen on väliä mut ku pojil on ollu paksut tukat ni olis nyt tälläkin, vielä ku on tyttö, sais heti pinnin päähän. Onnea myös
Eliza tulevista tytöistä!!!
Ievaleena Ummetuksesta... Miä oon syöny ahkeraan
Activia jogurtteja, siis se suositeltu 1/päivä. Ja arvaas mitä... Tää on kyl noloo mut tänä aamuna ku pierasin (juu, mulla erittyy kaasuja entistä runsaammin nyt ja varsinki Activioiden jälkee..) ni mulla tuli kurat pöksyihin!!! Siis noloa!!!! Ja varmaan joitakin ällöttää mut mulla
Activia jogurtit oikeasti tepsii!! Joka aamu tyhjenee suoli =) ja joskus jopa pari kertaa päivässäkin.... Niissä lukee et vaikutus alkaa n kahden viikon kuluttua ensimmäisen jogurtin syömisestä ja näin on todellakin tapahtunut! Eihän nekään tietyst kaikilla auta mut
kokeilkaa jos kärsitte ummetuksesta! ite tykkään sittä viljan makusesta ja syön sen aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa ni aamul ekaks vessaan...
No, nyt tuli vähän kakka-juttuja mut ei o toi ummetus kivaa, ei.
Omaa (.) muutenki:
supisteluja tulee muutamia päivässä varsinki jos kävelee yhtää reippaammin. Toistaseks ne on ollu vaa sitä et vatsa kovettuu, ei onneks kivuliaita. Ens keskiviikkona on 28 viikon neuvolalääkäri, joten silloin selviää toi kohdunsuun tilanne. Muuten ei kummempaa. vauva on kyl aika rauhallinen liikkeissään :heart:
Kommenteista: Lähinnä nyt sellast et "oot siä aikasemmil kerroil ollu jotenki sirompi?" "juu, sul on nyt kasvotki pyöristyn..." Oon tosiaa leveämpi ja isompi ku aikasemmil kerroil poikia odottaessa mut pyöristyin jo ennen raskautta, joten... Minuu ei noi kommentit haittaa, jätän ne omaan arvoonsa.
Seksistä: Ei paljoa nappaa ku puolet alapäästäki on turvonnu nivustyrän ja suonikohjujen ansiosta..So beautiful...
Eikä tuo miskään tunnu kovin halukkaalta ku näkee missä kunnos mun alapää on... :'(
Nyt ei kyl muista enää mitä on kommentoitu tai kommentoitavaa. kaikille vaa hyviä vointeja ja tulkaahan loputki 4d:läiset kertoilemaa kuulumisia!!!
Neleka & tyttönen 27+1 :heart: =)