+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

Täällä on kyllä käynyt vilkas keskustelu. Lukenut olen kaikki, mutta oikeestaan en halua kovin ottaa kantaa asiaa. Itse olen sitä mieltä että tämä palstahan on juuri sitä varten jotta kaikki saa kuumeilla miten ite haluaa. Toiset höösää ja toiset ei. Kukin tavallaan.
Mutta kumpaankin ymmärrän. Mutta uskon myös että Kristenillä juuri nyt on taas se vaikea vaihe kuukaudesta jolloin alkaa puimaan tätä asiaa. Jokaisella kuumeilijalla varmasti on jossain vaihetta kiertoa se huono hetki. Siinä tukekaamme toisia kuitenkin.

Pahoittelut kuitenkin Kristenille jos hcg on taas laskeva, onko sulla kontrolli verikoetta? Ja tosiaan hyvä että sait mustaavalkoiselle syksyn polia varten faktaa!

Ja varmaa tämä asia on jo keskustelut täällä loppuun ?? :snotty: Turha enää ketään alkaa kiusaa, vääntää puukkoa haavassa taikka mollaileen :( En tarkoita tätä kellekään pahalla :heart: Mutta toki aina asiallinen keskustelu on tervetullutta!


Rauhallista päivänjatkoa :heart:
 
Mollaaminen ei kuulu tapoihini, suoraan puhuminen kuuluu. Siksi en täällä varmaan kirjoittelekaan. Minua kyllä mollattiin, mutta en ole siitä moksiskaan, koska eivät kaikki ihmiset kestä suoraanpuhumista.

Mielistely on turhaa ja tyhjänpäiväistä. En vain ymmärrä miksi joku jaksaa pistä itseään kuukausi kuukaudelta.

Nyt en enään jaksa.

 
Ottaa niin paljon päähän ja sydämen pohjaan, että nyt on pakko jättää asian kommentointi sikseen. On nimittäin henkisesti todella raskasta kärsiä lapsettomuudesta ja ehkäpä siksikin Nannan mielipiteet niin kovin satuttavat. Ja realismia ei kyllä puutu, tiedän vallan mainiosti etten todennäköisesti tule koskaan lapsia saamaan. Silti täällä kuumeilen ja haaveilen. Ja jos se kerran on onnistunut niin miksi sitä ei voisi ehkäpä kuitenkin vielä joskus hamassa tulevaisuudessa tapahtua vaikkia se hyvin epätodennäköistä on. Apua olen hakenut sitä vaan on erittäin vaikea tällä seudulla saada. Sitten kun pääsee keskustelemaan niin siellä ilmoitetaan vaan kuinka pitäisi ruveta rakentamaan elämää sen pohjalle ettei lapsia tule ja keksiä kuinka olisi mukavaa olla kahden. Minä taas keksi ainuttakaan mukavaa tapaa viettää loppuelämää ilman lapsia.

Oho, kommentoinpas sittenkin :LOL:

Voimia ja jaksamisin Kristenille. Kun pahin vaihe on ohi ja toive alkaa taas pienesti pilkistää niin voimia voit saada siitä, että sinun ongelmasi on tiedossa joten ehkäpä sille jotain pystyisi vaikka tekemään.
 
Oikeasti miksi vaivautua kommentoimaan jos ei ole lukenut kokonaan keskustelua.... viitaten tuohon lapsettomuudesta kärsimiseen... en vain tajuu. Siitähän tämä kommentointi juuri on alkanut kun tiedän että siitä tosiaan kärsii, kun itseään pohjaa myöden piiskaa.

En näköjään minäkään malttanut lopettaa. Täällä vain ei ihmiset kirjoita ajatuksen kanssa tai sitten lue asiaan kuuluvaa!!

Kristen, en kyllä kirjoittanut että epäilen sinua, mutta epäilin kyllä. Jos sinua helpottaa se että anteeksi pyydän niin ANTEEKSI :flower:
Mielipiteitäni en vaihda.
 
Josko pistäisi stopin tälle jankkaamiselle, ja jos mieltä vielä kaihertaa niin vaikka yksityisviesteillä, ok? Tiedämme jo, että ilmeisesti kaikki ymmärtävät molemmat näkökulmat eikä kukaan halunnut sanoillaan tahallaan satuttaa toista.

Jatkakaamme jännäilyjä ja odotuksia ja :hug: kaikille.

Itselläni on koko ajan kova hinku apteekkin ostamaan testejä, mutten usko että rahallisesti kannattaa. Olenhan niitä jo tehnyt hmm.. monta ja pari lisää. Maanantaina sitten pääsen soittelemaan sinne neuvolaan tai jonnekin, josko osaisivat auttaa. Tai gyne on sitten toinen vaihtoehto, jos kävis katselemassa löytyykö masusta mitään. Tuskallista odottaa ties missä päin eurooppaa, että pääsee kotiin ja saa asiat edistymään :|
 
Tervetuloa uusille! :flower:
Mulla on menossa Dpo 4, jotenkin on hirveän positiivinen fiilis tästä kierrosta ihan selvä ovis mulla oli ja se hyödynnettiinkin miehen kanssa kunnolla. :p Pian alkaa lomat mulla sitä odotellassa... :D
 
Sone Sinful
Ompas kärjistynyt keskustelut.. En nyt niin tarkkaan lukenut mutta aika herkässä on täällä tunteet täytyy sanoa.

Loppujen lopuksi itse ajattelen niin että nanna yritti vinakata asiaa niin että itseään pystyy säästämään vähän esim just sillä ettei testaile koko ajan vaan odottelis että ne menkat on oikeesti myöhässä. Jos niitä kemiallisiakin tapahtuu niin helpompi olis vaan olla tietämättä henkisesti. Aina pettyy pahemmin kun kerkeää jo toiveet nousta.

Omat km on ollut vaikeita, vaikka ne ovatkin olleet ihan alussa (rv6-8), mutta ne toiveet ja se mielikuva on ollut niin todellinen jo, vaikkei mitään vauvaa olekkaan vielä kerennyt kehittyä. Olenkin monesti miettinyt että jos vielä jossain vaiheessa olen raskaana, niin testailen vasta pari viikkoa sen jälkeen kun menkkojen olis pitänyt alkaa. (luultavasti en kuitenkaan malta, mutta näin olis helpompi) Helpommin kestäis menkat kun alkuraskauden keskenmenon... Ja sitten vielä siitä aiheesta että ne raskausoireet kun pärähtää ja on varma raskaudesta, näin on käynyt myös minulle monta kertaa, onko ne sitten ollut vaan omia toiveita tai kemiallisia, vai mitä lienee, mutta kaikkea ei ehkä pitäisi analysoida niin tarkkaan, on minun mielipide.

Nannalla on hyvin samanlaiset ajatukset kun minulla, mutta hän vaan sanoo ne ääneen, ja paljon oli sellaistakin mitä moni ei halua kuulla, ja en haluaisi itsekkään kuulla Kristenin tilanteessa. Mutta en silti alkaisi tässä nyt leimaamaan ilkeäksi, eihän kukaan täällä toivo kenellekkään pahaa, ja varmasti jokainen kuumeilija toivoo myös Kristenille plussaa täällä, mutta minusta on myös hyvä välillä keskustella ihan "oikeista
" asiosta eikä vaan niiistä tarrasukista.

Kristenille vielä sen verran että tottakai sinä saat surra, jokainen suree omalla tavallaan ja eri asioita. Toisen kemiallinen voi olla kovempi paikka kun jollekkin keskenmeno ja toiselle se nega voi olla vielä kovempi paikka, sehän vaan riippuu niin ihmisestä, jokainen tuntee eritavalla. Itse en missään nimessä halua väheksyä kenenkään pahaa olo, se onkin pahinta mitä voi tehdä, mutta joskus voi olla paikallaan nostaa niitä asioita puheeksi mistä ei puhuta. Eniwei, toivotaan nyt että kaikki kääntyy parhain päin ja pääset pian odotuspuolelle nauttimaan raskausajasta :)
 
+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++
maanantai 12.7.2010




Otinpa täm poes ku äskö aikasemmin vahingossa päivitin tähän uudet tiedot ja en millää jaksa alkaa takaspäin korjaileen :DDD Mutta ehkä me selvitään tuoreella listalla :D
 
Päivittelin taas, ku edellisestä oli jo aikaa...

Mitäs kuuluu Jinda?? Äizikkä?? Kristen??? Ja kauan aikaa sitten taias haamuilla MiiJane??

Ja muutenni missä kaikki luuraa??

Täällä alkaa toinen "piina"viikko, eka meni hujauksessa ja liikoja ressaamatta miettimättä. Toivon samaa tästäkin viikosta. Mieskin on lomalla ja ihania säitä on luvattu, joten eiköhän aikaa saada kulumaan. Huonolle ilmalle on heti varattuna tekemistä; remonttia.. eteinen tuossa odottaa tekijäänsä ja meiän makkari sitten auki repimistä yms...
 
Täällä uusi jännäilijä ilmottautuu. Kp:t 41/38(viimeksi tuo 38) ja aamulla negatesti tehty. Kierto heittelee aikalailla joten tiiäppä sitten tuota koskaan mikä tuon "oikean" kierron pituus oikeasti kuuluisi olla. Väsymystä pukkaa ym muuta oiretta mutta aika sen vasta näyttää onko nämäkin vaan jotain huijausta vai onkos uusi pieni meille tulossa. Taas ku malttais muutaman päivän odottaa ennen ku jälleen turhaan testailee. Menkat ne kuitenki sieltä vielä saapuu :/
 
täällä kans kp 28/28.. :D tätiä ei kuulu, eilen haamu halpis testiin.. :D päätin että loppuu noitten haamujen kattelu; käyn ostaa tänään digi-testin.. :D tulee ainakin suoraan päin näköö tulos.. :D en oo kommentoinu, ku tääl on ollu aika negatiivinen ilmapiiri.. :|
 
Tervetuloa valtsukka!!Jaksamisia pitkän kierron kanssa kamppailuun. Täällä on paljon muitakin samasta riesasta kärsiviä.

Ja äizikkä, tuuhan kertoon mitä digitesti kertoo. Tsempitykset plussan puolesta :heart:
Jospa se ilmapiiri tästä taas paranis :saint: Ainakin toivon niin ettei kaikki lopeta kirjoittelua.

Minnäi vaa täällä roikkuu, ulkona ihana ilma, mutta mies leikko just nurmikkoa niin allergian takia pitänee pysytellä sisällä :( Kohta kuiten pakataan kamat ja lähtää liikkumaan.
 
Kiitosta Minnäi :) Sikäli en oo heittäny vielä kirvestä kaivoon ku on tuota ennenki plussattu vasta joskus 42+ kp:nä. Mulla on aina ollu pitkä kierto mutta näkyy sitä tulevan niilläkin raskaaksi kun vaan tärppi osuu kohdilleen. Nyt tosin ei oo mitään hajua oviksesta et millon ois ollut. Mutta odotellaan odotellaan =) =)
 
Täällähän on tunteet kuumentunut. Ulkopuolisena ehkä pitäisi jättää kommentoimatta... mutta ymmärrän hyvin Nannan pointin, ja uskon että Kristenkin ymmärtää mutta ajankohta tälle keskustelulle oli ihan väärä. :/

).( Omaan napaan ei kuulu erikoista. Laiskan tikuttamisen tuloksena ovista en bongannut mutta laskurin mukaan viikonloppu ois ollut sen aikaa. Kyllähän tässä muutamia merkkejä siihen suuntaan olikin. :) Kierto tullee olemaan taas yli 30 päivää joten nyt ei muuta kuin odottelua vain...
 
Huomenaamuna ajattelin testata :xmas: Sitten olisi n. dpo 11. Olen pohdiskellut, että nyt toistaiseksi aikaisesta testaamisesta ei ole haittaa. Jos tulos on nega, sitä ei paljon tarvitse jäädä miettimään kun ei välttämättä näytä edes oikeaa tilannetta vielä. Jos tulos on haamu, asia on tietysti iloinen. Ja jos kyseessä onkin kemiallinen, pysyn ainakin tilanteen tasalla jos kemiallisia alkaa olla jatkuvasti.

Mikäli plussa joskus tuleekin tosi ajoissa, on se varmasti hieno tunne, mutta tiedän kuitenkin riskit.

Jännittäähän se :D
 
Pitkästä aikaa täällä :wave: Ja huomenna lähetään taas viikoks muihin maisemiin. Mulle voi laittaa kp14/26 yk3.Jospa toi kierto alkais olee normaalin pituinen.Tai samapa se onko 24 vai 26. Testata voinki sopivasti loppulomasta ja jos sattuis tärppi käymään ni ois mukavampi palata töihin.
 
Minnäi Poistatko mut listoilta...

Ymmärrän pointin, osittain, rivien välistä vaan on helppo lukea. Mulle jokainen raskaus on alkanut lapsi, ja siksi suren jokaista menetettua yritystä, ja siksi tämä on niin arka aihe mulle. Tiedän asiat, joita Nanna ääneen sanoi, en vaan halua kuulla niitä "ääneen sanottuna" sillä tuskastani tulee silloin vielä suurempi.
Suren rauhassa, jännään rauhassa ja jätän tämän sotkun teidän korvien ulkopuolelle. Olen pahoillani, jos mollasin jotain tai jotakin.
Asia on nyt loppuun käsitelty ja kliseisesti plussaonnea teille jokaiselle

*kiittää, kumartuu ja häipyy maisemista*
 
Hihii :D Varhain tänään, 6- vuotispäivämme aamuna tuli testiin hyvin selvä haamu! Ei niin selvä, että olisi tallentunut huonoon kameraamme, mutta niin selvä, että miehenkin uniset silmät erottivat sen samantien. Itseasiassa samainen haamu tuli toiseenkin testiin, pitihän se varuilta kokeilla toisellakin...

Tänään on siis dpo 11, suunnilleen. Keskiviikkoaamuna testaan uudelleen ja katsotaan vahvistuuko tuo plussa vai häviääkö...

Aika ylläripylläri kyllä, en odottanut tätä tapahtuvaksi näin pian... Mutta joo, voinen liittyä listan haamuilijoihin :D
 
Onnea Plink :) :flower:

Täällä metsästellään ovista. Ovistestissä sekä eilen että tänään plussa (kai, noiden liuskojen tulkinta on aina yhtä hankalaa!) eikä lämmöt ole vielä nousseet. Pitänee vielä varmuuden vuoksi yrittää saada mies hommiin vielä tänään B) Jos ovis tosiaan sattuis näille lähipäiville niin kierto olis jäämässä kohtuumittaiseksi. Jesh! :D Takana siis kaks pitkää kiertoa.

Valtsukka ja äizikkä Mitä uudet testit näyttää?? :)
 
Sone Sinful
Kristen: Aihe on arka mutta eiköhän se ole jo puitu, eihän siun sen takia tarvitse lopettaa täällä kirjoittelua???? Kunhan nyt saat vähän kasattu ittees ni positiivisella mielellä eteenpäin sit :hug: Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä (myös "ulkopuolisilla", jos nyt joku määritelmä on sille kuka täällä on ulkopuolinen ja kuka ei ), mutta se olet sinä itse joka tiedät ja tunnet omat asias parhaiten.

Sen viel sanon että joskus kun asiat sanoo/kuulee ääneen, niin se tuska rupee pikkuhiljaa helpottamaan, koska pystyy hyväksymään niitä asioita kun ne on kohdannut. Omaan elämääni tää pätee, ei nyt ihan näissä samoissa merkeissä, mutta aika läheltä liipaavissa asioissa kuitenkin.

Olis nyt kuitenkin erittäin ikävää jos tämän takia poistut täältä kirjoittelemasta... Jäisit nyt vaan :) Miekin seurailen taustalta kun te plussaatte tässä joku kaunis päivä :)
 
sone hmm, mitenkä tämän selittäisin. Ihmiset lukee raskaus ja oire juttuja täältä ja "kummasti se olen aina minä, jonka nimi paistaa joka kuukausi ihmettelemässä oireita ja plussaa ja kuinka olen varma ja sitten käy huonosti, olen neuvomassa muita toimimaan aivan eritavalla mtien minä toimin" jne joten jos en saa omia pohtimisiani täällä vapaasti kirjoittaa ilman että "saan kurat niskaani", miksi jäisin ihmettelemään auringonpaistetta?
Vertaistukea olen halunnut ja jos asioita ei vapaasti ja oman mielen mukaan saa pohtia, mistä sitä vertaistukea saan? En ainakaan täältä.
En tiedä tajusitko pointtini, mutta ne halua joka kuukausi uutta kivitystä, jos jotakin ääneen ihmettelen taas uudelleen ja uudelleen.
 
marika en ajatellu tänään testailla. Katotaan josko pääsisin tuohon kp 44 vaikka ennen ku taas yritän uudelleen. Näkyy tämä kierto venyvän niin pitkäksi niin turhaan mä päivittäin yritänkään edes testailla. Menkkoja ei näy eikä kuulu vaikka mahassa kiertää väliin just samallalailla ku mitä niitten aikaan normaalisti kuuluiski tehä :) Mut jospa se äitzikällä jo plussa tulisi. =)
 
tein eilen testin päivällä semmosen plussatestin, nega.. :( mut tosin tätiä ei näy, aattelin testailla huomen aamulla se ois sitte 30/28, tänään siis kp 29/28... :D no siis on tässä paripäivää tuntunu painavalta, ja ollu semmonen suunnaton hatutus päällä, väsyttää.. :( saas nähä nyt miten menee?? tietty toiveissa ois tietty plussaus, mut jos ei huomen aamulla plussaa tuu heitän kirveen kaivoon.. :(
 
äitzikkä elä vielä heitä sitä kirvestä.. Voi ihan oikeesti nuilla pitemmilläki kierroilla väliin plussata. Ja jopa vielä epäsäännöllisistä kierroista. Mulla on aina testit näyttäny raskauden vasta aika myöhään (paitsi ekan jolloin oli vielä säännöllinen kierto). Odotetaan rauhassa ja katotaan mitä aika tuo tullessaan. Ja jos menkat tulee niin ompahan ainaki uus tilaisuus taas eessä..
 
valtsukka kiitoksia rohkaisusta.. :D kattelin tuolta toista pinoo, se ol joku myöhänen plussa tai vastaava; sun oireet on ku mun kirjottamat.. :D ollaan suunnilleen samassa veneessä; joten sovitaan et molemmat plussaa tällä kierrolla?? ;)
 

Yhteistyössä