Ihastunut miehen kaveriin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä n. 1.5 vuotta ja asumme nykyään yhdessä. Tämän hänen kaverinsa olen tuntenut saman verran. Ongelmana siis se, että olen ihastunut tähän miehen kaveriin. Tätä on jatkunut jo varmaan vuoden verran. Olen yrittänyt välttää tätä kaveria ja saada nämä ihastuksen tunteet pois. Välillä se onnistuikin ja pystyin olemaan tämän kaverin seurassa normaalisti, mutta nyt ne ovat tulleet takaisin.

En siis haluaisi olla ihastunut häneen, mutta minkäs tunteilleen voi. Tulemme siis hyvin toimeen tämän kaverin kanssa ja välillä tuntuu, että hän myös flirttailee mulle. Voi olla, että kuvittelen vain.

Mieheni ei ole vielä huomannut mitään ja toivottavasti ei huomaakaan. En tiedä onko tällä kaverilla myös tunteita, mutta todennäköisesti ei.

Mitä tässä pitäisi tehdä? En voi häntä ikuisesti välttääkään, koska mies on kuitenkin läheinen kaverinsa kanssa ja nähdään usein.
 
vierailija
No rakastatko sä edes tätä omaa miestäsi? Haluatko olla hänen kanssaan? Mikäli vastasit kyllä, niin unohda sitten tämä miehen kaveri! Totesit itsekin että tuskin sillä miehen kaverilla edes on tunteita sinua kohtaan?? Ei kannata ryssiä hyvää(?) parisuhdetta jonkun tyhmän ihastuksen takia... Ei sun tarvitse sitä kaveria ruveta välttelemään. Muistutat itseäsi vain tämän kaverin läsnäollessa että sinä seurustelet hänen kaverinsa kanssa! Ja lakkaat flirttailemasta! Kyllä tuo kaverikin ennen pitkää naisen löytää, sitten viimeistään voit unohtaa fantasiat häntä kohtaan.
 
vierailija
Ihastuminen on normaalia. Ihastun joka päivä elämään sen kaikkine ihanuuksineen. Yhdessä saippuasarjassa (ei kotimainen) on ihana nuorimies, joka on ohjelman tuottajan vaatimuksesta laitettu naisten silmäkarkiksi. Ohjelmatiedoista huomasin, että hän esiintyy tv-sarjassa omalla etunimellään.
Tuollainen mies jos pyytäisi deiteille, katkaisisin kohta 30 vuotta kestäneen selibaattini ja deittibannani.
 
vierailija
Kannattaa olla varma ja vakavissaan ettei sössi hyvää suhdetta, ei parisuhdetta eikä ystävyyssuhdetta. Periaatehan on että uusi suhde aloitetaan puhtaalta pöydältä.
Rakastuin ensi silmäyksellä ystävättäreni aviomieheen ja mies minuun. Meillä oli 10 vuotta salasuhde, jota en suosittele kenellekään. Lopuksi erosimme kumpikin tahoillamme existämme. Syy miksi emme eronneet heti oli alaikäiset lapset.
Menimme naimisiin ja muutaman vuoden kuluttua yhteistä avioliittoa on kestänyt 20 vuotta ja yhdessäoloa 30.
Aina ei käy yhtä onnekkaasti ja voi saada siipeensä niin että menettää molemmat sekä miehensä että ystävän.
 
Pitkässä liitossa voi tulla ja tuleekin salaihastumisia, jotka menee ohi.

Jos sulla on jo 1,5 vuoden kohdalla sellaista, mieti, onko miehesi sulle sopiva.
Ette ilmeisesti siis ole avioituneet?
 

Yhteistyössä