Heinäkuun Onnenhiput 2011 *lokakuussa*

Huomenia..

Sama täällä, alun menkkafiilikset vähentyny reippaasti..hyvä vaan..

Penkiltä nopeasti noustessa inhottavia repäsykipuja mut niin oli pojanki kans joten ei ne huoleta..

Pissattaa aina vaan, ja oon saanu pidettyä neuroosit kurissa enkä ole hakenut uutta testiä vaikka aluksi meinasin, nyt pitää vaan luottaa kroppaan, kaikki menee hyvin jos niin on tarkotus mennä..

Ärsyyntyminen nostaa päätään, aika pienestä tulee sanottua ja ukon röökilakko ei paranna asiaa ku on sit molemmil hihna kireellä..

Possu ja pikkusaukko 5+2
 
Heipä hei! Voisin uskaltaa ehkä ilmoittautua joukkoon.. Menkat piti alkaa viime to ja sit oon tehnyt kolme "normaalia" testiä, kaikkiin tulee viiva (ei kuitenkaan yhtä vahva kuin testiviiva!) ja digitaalisella raskaana 2-3 vk. Mitään raskausoireita ei kuitenkaan ole, mikä on täysin outoa ja siksi on todella epätodellinen olo!! Tai no alkuun oli menkkajomotusta ja olin ihan varma että menkat alkaa. Nyt oon koko ajan ollut kans tosi ärsyyntynyt (en tiennyt, että liittyy raskauteen) ja maha on turvonnut. Esikoiselta oli tässä vaiheessa jo etova olo ja myöhemmin alkoi se mukava oksentaminen.

Neuvolaan soitin äsken, niin ensi maanantaiksi sain sen ekan keskusteluajan, viikkoja sen mukaan tänään jo 6+0.. outoa sekin. Vau.fi:n nettilaskurilla viikkoja 4+3 ja la 8.7., minkä mukaan te laskette?? 17.11. mulla on ultrakontrolli viime keväisen kystan takia, joten siellä sit eka kurkistus varmasti myös kohtuun.

Tuntuu jotenkin, ettei tää oo kuitenkaan totta.. Tässä tiedot, 25v., esikoisena poika 12/08 (synnytin k-sks), nyt sairaalana mikkelin keskussairaala (onko se sit mks?)
Milja + 6+0?
 
Huomenta!
Tänään tein kolmennen testin ja siihen tuli heti kaksi viivaa jo ennenkuin aika oli täynnä.
Eli mä uskallan nyt sit hurrata itselleni ja todeta että raskaana ollaan 100%.

Ajattelin huomenna soittaa neuvolaan kun täällä tehdään varhaisultra tosi aikaseen ja mä tiedän pääseväni taas erityistarkkailuun...

Harmi että täällä on jo pudonneita :'(

Oloja:
Iltaturvotus havaittu eilen,tai ainakin tiedostettu.
Rintojen arkuus on jotain iha omaa luokkaansa.
Kahvi vähän etoo,mutta menee vielä.
Ruokahalu on VALTAVA!!
Pissalla saa juosta ahkerasti nyt jo :confused:

Muuten olot ok!

Jakselkaahan mammat :heart:

nenna ja möykky 5+1
 
Isosti onnea plussanneille ja ihanaa odotusaikaa! :flower: Itsellä höpöttelee tuossa vieressä 3,5kk vanha Heinäkuun Hurmaaja 2010. :) Aika menee niin nopeasti!
Hihii Oliviakin käynyt täällä kurkkimassa :)
Vähän haikeana lueskelen näitä teidän viestejä, itse olin samassa tilanteessa tasan vuosi sitten.
Mullakin siis tollanen noin 3,5 kk vanha heinäpoika.
Mukavaa odotusaikaa kaikille.
 
Hei!

Ilmoittaudun joukkoon! Olen 30 vuotias tuleva mamma (jos kaikki menee hyvin) Lahdesta. La 17.7. Eka neuvola takana ja ekaa lääkäriä jännätään joulukuun alussa ; )

Kaikki on uutta ja ihmeellistä. Ehkä lukemalla ja kyselemällä ihmetykset selviävät ; )

Ihanaa odotusta kaikille!
 

Yhteistyössä