Terve taas, aika kuuma päivä tulossa jälleen :S
Tuittumuru, toivottavasti äidilläsi ei ole mitään vakavaa, ja selviäisi nopeasti mistä kyse!
hk, hyvä kun oli vauva ymmärtänyt kääntyä itsekseen! Jaksamista kipujen kanssa, toivottavasti menevät ohi tavalla tai toisella.
Sannuli, siksi vaan kyselin kun juuri eilen puhuin itse th:n kanssa noista synnytystä edeltävistä oireista, erityisesti just vauvan laskeutumisesta yms. ja mulle sanottiin, ettei voi päätellä noista oireista tai niiden puutteista yhtään mitään. Mulla on ainoona oireena ollut supistelut, ja silti terkka sanoi, ettei usko näkevänsä mua enää ensi viikolla... Luin sitten sun viestin noi sanat tuoreena muistissa, niin ihmettelin että on osannut sanoa, ettei mitään tapahtuisi pitkään aikaan.
Mutta tottahai toi toki on, ettei kannata sormet ristissä synnytystä odottaa, jos siitä ei vielä mitään merkkejä näy
Täällä olo mitä mainioin, ja oon jo ihan hitusen alkanut toivoa, että olis edes jotain tuntemuksia
En edes muista kuinka kauan on ollu tällänen ihan samanlainen fiilis, varmaan ainakin muutosta asti, eli kolmisen kuukautta. Ei siis mitään valittamista, hyvä jos jatkuu tällä lailla.
Jos nyt jotain normaaliolosta poikkeavaa yrittää etsiä, niin supistelee kyllä heti jos teen jotain oikeesti raskaampaa, mutta tulee vain yksi-muutama joko ihan juuri ja juuri tuntuva tai sitten sellanen napakka-kipeä. Muuten kaikki ihan ennallaan, mutta eihän tosin vielä ole edes laskettu aika
. Hyvin rauhallisin mielin siis edelleen odottelen, mulla on sellanen tunne että tulee menemään aika reilustikin yli.
Lähipiiri luo vaan painetta koko ajan, kun nään esim. äitiäni (lähes) joka päivä, ja aina ensimmäinen kysymys on "Joko?", välissä muistaa sanoa muutamaan kertaan "kyllä se ihan kohta sieltä tulee!!" ja lopuksi vielä "Nähdään huomenna,
ehkä, ilmottakaa sitten jos jotain tapahtuu". Ja kaverit kyselee, tuntuuko vielä miltään, tuntuuko erilaiselta, tuntuuko että se vois kohta tulla jne. Hyväähän kaikki vaan tarkottaa, mutta jos tätä vielä se kolmisen viikkoa jatkuu, niin saatan hautautua tänne kotiin miehen ja koirien kanssa, enkä suostu näkemään ketään
Nyt täytyy ruveta suorittamaan päivän askareita, jotta pääsee ajoissa päikkäreille
Hirveästi jaksamista kaikille keillä on nyt vaikeaa, joko fyysisesti tai henkisesti.
Sillis 39+2