Niukulle Onnea tytöstä:heart:.
Synnytys kertomuksia olis kanssa kiva lukea:attn:
Voi jee,
mayingalla taitaa olla jo vauva sylissä!
possurulla eiköhän se lapsivettä ole!Hankala uskoa että susta vuotais noin paljon valkkaria
.Tsempppiä jos/kun sille reissulle jäät
.
Merlina Se tosiaan turhauttaa kun ensin näyttänyt siltä että tulisi jo paljon aiemmin mutta tässä sitä ollaan:headwall: Vaikka tosiaan hyvä mutta kyllä se jossain vaiheessa alkaa hajottaa.
Jaksamisia sinnekkin vikoille viikoille ja miehen kanssa
.Puhuminen tosiaan aina auttaa
Näin unta että meille syntyi tyttö,painou 3,9 kiloa ja sillä oli tummaa tukkaa.lähdin sairaalasta melkein heti kotiin,seuraavana päivänä tajusin etten ollut ilmoitellut kenellekkään että meille syntyi vauva
.Muistan vieläkin miltä vauva näytti:heart:
Ja hauska noi tummat hiukset kun ollaan molemmat vaaleita(mä olen tosin värjännyt hiukset)
Ainut on punapigmentti mikä miehen puolelta tulee,nuorimmalla sitä on eniten.kaksi muut aovat ihan blondeja
Mutta luulisin tosiaan että ylimenee,eli varmaan jotain 3vkoa jäljellä
Ihanaa kun ensiviikoksi ollaan helteitä luvattu!.Turvotusta vaan pelkään kun sitä nyt jo on ihan älyttömästi!
No,onpahan kiva käydä vaa´alla synnytyksen jälkeen kun painoa(turvotusta) lähtenyt paljon
Mulla on aina jälkitarkastukseen mennessä pudonnut paino jotain 15kiloa ja siihen on tyssännyt.
osaa voi tosin olla silläkin että kaikki kolme on kevät/kesä(huhti-touko) vauvoja.Kesällä tullut syötyä vaan grilliruokaa aika reilusti ja muutenkin kesällä tulee otettua useammin se pari siideriä
Mutta nyt olen ottanut itteäni niskasta kiinni joten helpompi aloittaa sitten kun vauva on syntynyt.Nyt noiden hiilareiden kanssa saa olla tarkempi.
Minttu Meilläkin on mennyt niin että kuolemaa seuraa syntymä..Kaveri piirissä on todella monta esimerkkiä ja miehen mummo kuoli viikkoa ennenkuin kolmonen syntyi.
jaksamisia sinne ja voimia hautajaisiin.
Meillä olisi sukuhauta tossa lähellä,siellä lepää mun Isä,mummo,pappa ja täti.
Eipä tule usein haudalla käytyä,sen verran rankkaa on siellä käynti..
niisku tuskimpa sun vauvat joutuu keskolaan jäämään.Kivasti vauvoilla painoa ja hyvät viikot sulla jo.Saattaahan se olla että ne käy siellä pari päivää ja sitten kotiin.Näin luulisin.
Miehen siskolla on kaksoset ja ne joutui olla pitkään keskolassa kun syntyi tosi aikasin ja oli tosi pieniä.Mun tädin kaksoset oli 4020 ja 3400 ja ne pöösi parin pv sairaalassa olon jälkeen kotiin.
Toivottavasti kaikki menee hyvin.Ja sen näkee sitten vasta koska kotiin pääsee.
jos sun anoppiakin vähän jännittää?.Mun äiti ei ollut tästä nelosesta alkuun yhtään onnellinen ja koko odotuksen on ollut vähän vaisu,ei odota yhtään niin innolla kun noita aiempia..Luulen että sitä mietityttää miten siitä riittää kaikille.Ja rivienvälistä olen lukenut että mun äitiä pelottaa kuinka se jaksaa olla hoito-apuna.Kyllä nekin näitä asioita pähkäilee
Vaikka ei joutuisikaan paljoa apuna olemaan mutta silti.Ja teillä kun tulee kaksi niin apua kannattaa ottaa vastaan niin paljon kun on tarjolla.Jos vaikka ulkoiluttaisi isopia välillä ym
Miten muuten
ruoka maistuu teille muille?.Mitä syötte jos ei maistu?
Aamupala on vaiken saada alas.yleensä jotain smoothieita juon.Lämmin ruokakaan ei oikein maistu joten kokopäivä menee miettiessä mitä syö ja illalla on kova nälkä.
Herkkuja en paljoa syö mutta jäätelö maistuu
Vettä,vissyä ja kokis zeroa juon
.
No mutta nyt touhuoamaan jotain mitä tässä hiostavassa ilmassa nyt pystyy tehdä
Vointeja ja tsemppiä kaikille synnyttämään lähteville!!.
MM itu
38+0!!