***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

Iiiiiiiiik,vauva uutisia :heart:

Onnea Niukulle prinsessasta :heart: :flower:

Osanottoni Mintulle :hug:

Miten elämä ja kuolema kulkevatkaan käsikädessä......

Täälä ei tapahdu mitään:(
Huonoa oloa vaan,semmosta oikein ahdistavaa.
Oikein odotan jo niitä oikeita supistuksia.

Mä tilasin alkuviikosta h&m:ltä tyttövauvan 50cm starttipaketin ja se tulikin eilen.
Olipa ihania vaatteita :)

Eilen eräs ystäväni kävi tässä pikapikaa kahvilla ja kun hän tuli sisälle niin tokaisi että kauanko siitä on ku ollaan oikeinnähty :D
Olin kuulemma kasvanut valtavasti edelliskertaan,josta ei tokikaan ole kuin 3-4vk :)

Eli kai mä sit isontunu taas olen...
Hmm..pitääköhän vielä ottaa yksi masukuva ennen räjähdystä.. :D

Nenna ja Iiduska 38+2

*Muoksmuoks
tässäpä nyt sit tuorein kuva,kun innostuin sen äsken ottamaan:)


edelleen roikkomaha :D
 
Viimeksi muokattu:
ei toi kyl mitenkää isolta tuos kuvassa näytä.... :O

*muoks
mutta lisäänpä tähän vielä ekan edestäpäin otetun kuvanikin ja toi jo näyttää aika rantapallolta arpineen päivineen :D


:O
 
Viimeksi muokattu:
Jälleen yksi heinäkuinen maailmassa :)
Onnea niukulle ja perheelle tyttövauvasta!

Nennan masu edestäpäin, wau...
Ja Niiskun arvet herättää kunnioitusta.

Kaikilla täällä on kovin sieviä pallukoita :heart:

Osanottoni Mintulle :hug:

Sukkasillaan ja pikku sukka rv 37+4
 
Niukulle paljon onnea prinsessasta :heart:

Minttu: :hug:

Pearl84: Osu ja uppos :D

Mahtavia masukuva päivityksiä :) Ja nennalla lupaavan kuuloisia oloja!!!

Juhannus mökkireissulta palailtu kotia. Aamusta ajeltiin mökille, paistettiin lettuja, käytiin lasten kanssa kalassa ja sain jopa muutaman ahvenen :) Saunomista kera vastan ja hyvää ruokaa eli perinteinen juhannus :)

Nyt sitten nukkumaan |O

Muumi ja pikkumies 39+2 :heart:
 
Täällä alkoivat klo 21 supistukset.. Tulivat ensin 4 minuutin välein, sitten laimenivat hieman mutta eivät loppuneet, yritin torkkua. Nyt puolilta öin alkoivat uudestaan napakampina ja ovat tunnin ajan tulleet 2-3 minuutin välein. Nyt soitan Haikaranpesään..

Mayinga 39+5
 
Mulla turpos eilen jalat ihan muodottomiksi ja alkoi pistelemään kun olivat jo niin pullukat. Aina ennen mennyt ohi koko turvotus ja nyt vaan jatkuu. Olen juonut ja koholla pitänyt. Ei hyvä ei hyvä...

Kerrottiin anopille eilen siitä et salissa asti käytiin ja 4cm olen auki... hänen ainoa kommenttinsa oli et älkää vielä synnyttäkö ja hän haluaa huomenna (eli tänään) käydä yhdessä paikassa johon kestää ajaa 50min per suunta. Soitti vielä perään et eihän olla lähdetty synnyttämään.

En mä muuten tosta välittäis, mut hän on aina tiennyt meidän keskenmenoista ennen ko ollaan edes kerrottu et vauvaa odotetaan, ja edelliset raskaudet hän on ollut ihan täysillä mukana ja hommannut kaikkea, nyt jotenki on mennyt vaan varoittelun puolelle, toukokuussa soitti ja halusi varmistaa et kai minä ymmärrän etten saa vauvoja kotiin sairaalasta. Ööö... anteeks saisko hiukan tarkemmin. Niinku ollenkaan vai tarkoittiko et vauvat vois joutua keskolaan jäämään?!?!?!? Ku ei ota selvää. Mieheltä kun kysyn ni sekin vaan sanoo ettei edes halua tietää mitä äitillä on taas mielessä. Olenko liian vainoharhainen nyt, varmaan. Mut en ole viel kertaakaan tuntenut mitään iloja häneltä tästä raskaudesta, pelkkiä varoituksia.

Mayinga Hyvältä kuulostaa!!! tsemppiä :D
 
Onnittelut vauvauutisten tuojille!!

Ja myöskin paljon voimia ikäviä uutisia saaneille.

Täällä lähdetään iltapäivästä Naikkarille kattoo oliko viime yönä lakanaan ilmestynyt käden kokonen läntti lapsivettä vai jotain ihan muuta. Supistuksia ei juurikaan ole, jotain mahankovettumisia ja selkään säteileviä vaan.

Muuten jussi suju rauhassa kotosalla ollessa ja hyvin syödessä.

Nenna ja Mayinga, tsempit teille!

Possu ja pikkusiskosaukko 39+1
 
Huomenta!
Täälläkin ollaan edelleen kasassa.
Eilen illalla tossa sägyssä maatessani ja telkkaria vahdatessani,tunsin kaksi todella ikävää ja kipua aiheuttavaa kalvon paukutus yritystä.
Siis vauva painoi taas kalvoja vasten niin että kuului sellainen rytinä ääni...(tiedän,tosi selkeetä)
Sen jälkeen tulikin sitten muutama ihan kunnollinen supistus.
Jatkoin siinä makoilua ja odotin,kunnes nukahdin.
Eli ei ne ainakaan viilliintyny koska olin saanu nukuttua.
Mutta samaan aikaa pöksyt tuntu kokoajan ihan märiltä...eli josko siellä kohta alkais ihan kunnolla jotain tapahtua.
Nyt on vatsalihakset ihan arat...tai ainakin jokin osa masusta,josko ne kumminkaan enää vatsalihakset on,nehän on jo tuolla sivuilla :D mutta vatsanseutu on arka,eli iha oikeita supistuksia ainakin on ollut..

Lähtikö Mayinga vauvanhaku reissulle????

Nenna ja Iiduska 38+3 ja tj 10 :O
 
Viimeksi muokattu:
muumi82: Hihhii, hubaisaa! :D Ootko ihan kotoisin täältä? Ite oon ja mies myös (joka on vm.82). Saattasinpa vaikka tunteakin sut, täällähän kun tuntee kaikki toisensa! ;)

Kivaah, mulla on torstaista asti tuo osittain puhjennut viisaudenhammas ollut ihan älyttömän kipeä.. mitä se just nyt meni tulehtumaan. :/ Mut jospa se nyt menis ittekseen ohite, ei kauheesti huvittas tässä vaihessa mitään ab-kuureja alkaa syömään.

Mayingalle tsemppiä! :)

Pearl ja pieni 39+2
 
Kiitos kaikille osanotoista! Kauheinta tässä on se, että joka kerta kun olen ollut raskaana on joku mummu tai pappa kuollut! Joten nyt on kyllä lapsiluku täynnä, muuten loppuu mummut kesken!

Muuten täällä maalla Juhannus on sujunut olosuhteisiin nähden kivasti. Rauhallisesti on mennyt ja äiti kysyy tunnin välein, onko olo hyvä...heh...Miekkonenkin on ottanut tämän "juomattomuuden" yllättävän hyvin ja tyytynyt siihen muutamaan olueeseen. Vaikka tiesinkin, ett' voin luottaa häneen, niin silti olen asiasta iloinen!

Parina iltana on ollut jalat pitkästä aikaa niiiin turvoksissa!!! Johtunee varmasti tästä kauheesta syömisestä ja monen tunnin pihasaunasta ja paljusta lillumisesta (vesi +40...). Että nyt ei varmastikaan neuvolan puntari näytä tiistaina -merkkiä...

Minttu-82 ja Ilmari 35+2 :heart:
 
Mayinga taitaa saaha/on saanu jo juhannusvauvan :)

Eilinen oli kyllä niin itku päivä, että jos tänään olis vähän ilosempi mieli. Illalla sain vielä miehelle itkettyä turhautumista tähän oottamiseen. Mulle on rv25 asti sanottu, että voi tulla millon vaan pitää olla tosi varovainen ja plääplää ja tässä sitä yhä edelleen ollaan paikat kiinni -.- Kyllähän mä sen tiesin, että kaikki oli vaan varmuuden vuoksi. Mutta kyllä sitä turhauttaa oottaa 2,5kk joka päivä joko... Ja itkinpä siitäki kuinka oon tylsää seuraa ku en halua/pysty tekemään mitään ja onneks mies sitten sano, että ei se ainakaan ootakkaa, että jaksaisin lähteä kaupungille hillumaan tai muutakaan.

Illalla kyllä supisteli ja tuli tosi kipeitä sukkapuikkokipuja, mutta ne rauhottu ja aamuyöstä tuli taas menkkamaiset kivut, mutta nekään kestäny ku n. tunnin yhteen menoon... Ehkä tää tästä tai sitten ei. Mulla kans pikkarit koko ajan ihan märkänä vaikka suojakin on :eek:

Merlina ja muru 38+2
 
Mayingalle tsemppiä!!

Mintulle osanotto:hug:

Nennallakin
on jo lupailevia oireita!

Niisku:
Olen/Olemme saaneet myös paljon vastaavia kommentteja liittyen keskenmenoon ja tähän raskauteen. On ollut äärettömän raskasta, että joiltain ihmisiltä tulee todella loukkaavia ja tökeröjä kommentteja. Ja kun itse on kuitenkin aika hermoheikko niin olisin toivonut varauksetonta tukea, koska meillehän tämä on raskasta!! Olen toki herkempi ottamaan itseeni näin raskausaikana ja varmasti ihmiset eivät aina tarkoita sitä, miten asiat sanovat, mutta kuitenkin. Pitäisi vain olla kuuntelematta moisia juttuja, vaan ei ole ihan helppoa.

Onneksi kuitenkin suurin osa läheisistä on ollut tukenamme koko matkan=)

Täällä oli eilen rauhaisaa. Syötiin hyvin ja oltiin vaan :)

Hjannah&Nappula 36+4:heart:
 

Yhteistyössä