Heinäkuun Hurmaajat Toukokuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

Ihanaa, kun aurinko paistaa B) Joskin jouduin minäkin luopumaan sormuksista. On kyllä alaston olo, kun en ole pian 12v niitä pois joutunut ottamaan. Iltaisin on jonnin verran turvotusta, lähinnä jalkaterissä ja käsissä.

Koittakaahan saada miehenne järjestykseen ennen heinäkuuta. Meillä eletään ihan lasten (ja töiden) ehdoilla, alkoa ei ole tänä vuonna kumpikaan vielä ottanut. Eikä luultavasti otakaan, koska lasten läsnäollessa emme sitä nauti (onnittelumaljan joskus jossain) ja näin isossa perheessä on aina joku lapsi kotona. Meillä ei käydä ollenkaan omilla reissuilla tai yleensäkään missään. Meillä ei ole mitään vakaumuksia, jotka estäis alkon nauttimisen, mutta tämä vain on meidän tapa elää. Tsemppiä kaikille, jotka kärsivät miehensä menoista.

Meillä on huomenna eka kerta monikkovalmennusta ja odotan kovasti sitä.

Nyt sohvalle.
 
Millanen :hug: Jaksamisia.. Miehet osaa välillä olla törppöjä, mutta kuinka me selvittäis ilman noita törppöjä :kieh: :LOL:

alkosta täälläkin välillä ärsyttää, kun joka viikonloppu pitäis kaljapäkki olla kaapissa :kieh: Meillä on se hyväpuoli, että tissuttelee vaan kotosalla, mutta silti se ärsyttää.. Nyt varsinkin kun helteet tuli, niin kaljakin maistuu.. :whistle: Tissuttelu loppuu sitten kun laskettu rupee olemaan lähempänä!!

aurinko mollottaa lämpöisesti jälleen, ihanata B) Vähän oon jo saanu väriä ja rajatkin oli tullu topista :D

Kaupassa käytiin pikkuherran kanssa ja ostettiin iso paketti jäätelöä... Jäätelöä on tullut syötyä ihan ennätyksellisen paljon, yleensä kun en syö jäätelöä juuri ollenkaan.. Nyt maistuis tuutti jos toinen :whistle: :p

Tänään pitäis hakea kirpparilta rojut pois.. Ja mennä kyläilemään kaverin luo!

Jos menis tekemään tonnikalasalaattia.. Pitää vielä imuroida ja pestä lattiat.. Kesä on kyllä niin ihanaa aikaa, kun kaikki rapa ja hiekka tulee sisälle ja lattioita sais olla pesemässä joka toinen päivä... :kieh: :kieh:

Aurinkoista maanantaita mammat ja masut :wave:


Maamin B) ja Toivo-Justiina 32+3 :heart:
 
Helteinen tervehdys kaikille :D

Täällä ollaan nyt muutettu jo pari (?) viikkoa sitten oman kullan luo... (kysymysmerkki siksi kun oikeesti kadonnu tuo ajantaju jonnekkii... ) Lukemassa oon käyny lähes päivittäin juttujanne, mutta en oo saanu aikaiseksi kirjuutella kuulumisia. Kotiutuminen tänne uudelle paikkakunnalle on sujunut hyvin eikä koti-ikäväkään ole vaivannut =) Huippujuttu kun ei tartte enään töihin kammeta tän valtaisan mahan kanssa, helle vielä lisänä hiljentää vauhtia. Sinällään ihan kiva kun ei ole tarvinnut aikataulujen kanssa mennä, huono puoli tosin kun sitten ei muista että missä ajassa ollaan, heh. Neukkulaan pitäis tänään varailla aikaa, toivottavasti siellä ois kiva täti vastassa.

Mutta ei nyt pidempiä, jaksamisia kaikille helteiden kanssa ja kaikenlaisissa parisuhdekiemuroissa, hormonimyrskyissä... :hug:

retuli ja Önni-poika 30+5 (kai sitä noilla rv:lla ollaan........)
 
ihanaa maanantaita! :D

sairasloman ensimmäinen päivä ei ole edes puolivälissä kun tuntuu että tekeminen on jo loppu! :eek: vauvanvaatteita toinen koneellinen pesussa ja kämppä siivottu...pitäis kai osata levätäkin välillä, mutta kun se on aina mulle niin vaikeeta! :kieh: kohta taidan myös mennä takapihalle vähän kärtsäämään itteeni, siinähän sitä lepoa tulee... :) mutta kovasti kyllä mietityttää, että miten ihmeessä saan tän kaiken ajan kulumaan! ...ja osa teistä on ollu sairaslomalla jo pidempäänkin. noh, ehkä tähän olemiseen tottuu... ;) ei pitäis hätäillä, vaan jakaa näitä hommia useammalle päivälle, niin on joka päivä vähän jotain puuhastelua! =)

parisuhteesta
en voi kyllä minäkään valittaa...varsinkin nyt kun oon ollu väsyneempi niin mies on kyllä ollut tosi kultainen! :heart: ja harvemmin kuitenkaan mitään töppäilee, jos käy jossain viihteellä. joten siinä mielessä kaikki ihan ok. mutta eipä tästä ole kauaa kun tapeltiin oikeen kunnolla, kun ei se meinannut ymmärtää sitä, että voisi huomioida minua ja tätä olotilaa tekemällä kaikenlaisia pieniä juttuja, esim. tyhjentää astianpesukoneen. mutta mitä pidemmälle ollaan päästy, niin on mieskin kyllä muuttunut tässä matkan varrella. :D sitten kun se vauva-arki koittaa, niin nähdään asioiden todellinen laita, eli onko tämä huomioiminen jatkuvaa vai alkaako sitten just ne omat harrastukset ym. noh, jää nähtäväksi... :p

täällä taas masennuksen pyörteissä noista sokereista...oon ollu nyt pitkään syömättä herkkuja ja yrittäny kattoo etten paljoo syö hiilareta jne. noh, eilen sitten päätin palkita itseni yhdellä suklaapatukalla illalla rankan mökkitalkoo-viikonlopun jälkeen, niin johan sitten pompsahti. se siitä itsensä palkitsemisesta! :ashamed: palkinto taitaa tästä lähtien olla sitten porkkana.

(ai niin, eilen POKS!) 31+1 :heart: :heart: :heart:
 
Hui..tosiaan jaksamisia teille, jotka kamppailette miestenne kanssa. Kuulostaa kyllä kurjalta. Meillä ei onneksi tuolla saralla ole mitään ongelmaa moneen vuoteen ollu. Johtuuko sitten siitä, että yhteisiä vuosia alkaa olla takana jo melkosta monta vai onko meistä molemmista vain tullut kotihiiriä! :LOL: tokihan meilläkin välillä mennään...tuttavapariskuntien kanssa yhdessä tai jos siten sovitaan, välillä erikseenkin, mutta ihanasti nyt raskauden aikana mies on ollu kotosalla ja ymmärtänyt sen, että jos toinen on kotona melkeen24/7 niin päähän se hajoaa, jos miehelle kaikki menot ois tärkeitä!

Turvotusta ?? kai se sitä on, kun noin 5 päivän aikana alkanut paino hiipiin tosissaan ylöspäin, vaikka syön kuinka vähän ja muka terveellisestikin. Alkaa mennä mulla hermot ja niin myös miehellä, kun hyppään vaakalla monta kertaa päivässä ja vahtaa jokaista sataa grammaa joka tulee.. en käsitä mistä moinen!! jotenkin vaan ärsyttää jos saan nyt tässä viikon aikana kilon kerrytettyä lisää painoa. Toivotaan et se nyt sitten ois sitä turvotusta ja hellittäs vaikka kun helteet loppuu....tai joutuu mamma dieetille!!! :LOL:

Ajattelin tästä varovasti lähteä käymään kaupoilla/kirppareille..saas nähä mikä tulee olo!! Noh, to poksuu jo se legendaarinen 34 viikkoa, jonka jälkeen eivät synnytystä kuulemma enää edes estele..että onneksi alkaa olla paremmalla puolella. Tosin, niinhän meillä kaikilla alkaa olla jo melkosta hyvät viikot.

Ja ens ke mulla alkaa virallisesti mammaloma!! Jee!! ei tartte enää olla saikkulainen!!! =)

Zeenah ja pikkunen 33+4
 
Täällä taas karmee yö takana. Oli kuuma, piti juosta vessassa, supisti ja sitten muuten vaan särki jalkoihin. :headwall: Pienissä max tunnin pätkissä oon nukkunu. Vähä niinku meinais ryydyttää. Taitaa kostautua särkyinä kun eilenkin oltiin useampi tunti liikenteessä.

Vauvanvaatteet odottaa tossa lipaston päällä silittäjäänsä, kukakohan ois niin reipas et alottais senkin homman ? Meil on kyl OIKEASTI kaikki ihan vaiheessa. Eilen saatiin parvekevaunut. Ja ollaan tietty kaukalo, sänky ja vaunutkin jo tilattu, mut ei oo mitään tietoo millanen toimitusaika sitten on. "Pahinta" tässä on et enää tosiaan pari viikkoa ja sitten ei enää vauvan syntymää mitenkään lähetä estelemään.

Täällä kans turvottaa jalkoja ja käsiä oikein kunnolla. Kämppä on ku sauna vaik ois kaikki räppänät auki. Ulkoa tulee vaan oheistuotteena tota siitepölyä.

Juu siis ei meilläkään mies kovin useesti käy missään, mut silti ärsyttää ku ei oikein tuu ajatelleeks et muakin vois joskus johonkin kysyä vaiks mukaan. Jos mies sitten lähtee kunnolla ulos niin tulee kyllä jo joskus kahden aikaan kotiin ku ei enää kestä tuota alkomaholia niinkun ennen :LOL:

Mekin ollaan jo 4 vuotta oltu yhdessä, ekan kerran ollaan nähty toisemme vuonna 2002 (samassa työpaikassa ku oltiin). Et kyllä tässä jo sitä yhteistäkin riekkumista on ehditty harrastamaan. Mut nyt jotenkin vaan pahamieli et tyyppi on lähdössä Tampereelle ja jos kerta ovat vuokraamassa mökin niin mikään ei estäis muakaan lähtemästä minilomalle sinne. Emmä kuolis / tylsistyis vaikka sen keikan ajan olisinkin siel mökillä. Sama kait se on, onks mökillä mihin on tulossa porukka takasin vai kökinkö kotona yksin kaks päivää ? Mut katotaan nyt ymmärtääkö ite vai pitääkö vääntää taas rautalangasta.
Mulla on kyllä terkkari just samana päivänä ku on toi Tampereen reissulle lähtö, et saa nähdä mitä siel sit selviää et jääkö mies sittenkään yöks.

Voikohan muuten jotain silmätippoja käyttää allergiaan ku on raskaana ? Mä oon vieläkin sinnitellyt Nasonexillä, mut nyt alkaa tuntumaan et on silmät täynnä jotain hiekkaa...
 
Täällä on syöty jätksiä parina päivänä ihan rutiininomaisesti :D Ei tee mieli mitään raskasta syömistä: salaattia ja jätskiä voisin syödä koko ajan. Liharuoat, pastat yms... :x

Pakko lisätä aiempaan, että mie oon kyllä yrittänyt opetella katsomaan peiliinkin näiden parisuhdejuttujen kanssa. Välillä tuntuu, että vaadin ihan liikaa :ashamed: Toinen kun kuitenkin on kaiken kaikkiaan ihan ihana ja halii/pusii/hellii/huomioi ja tekee kotitöitä. Ja muutenkin...Ja ehkä ihanimmalta tuntuu huomata, miten onnellinen ja ylpeä se on meistä ja minusta. Ja kertoo sen avoimesti muillekin

Minä ainakin välillä murmutan ihan tyhmistä pikkujutuista ja kaiken kaikkiaan voin kyllä sanoa olevani parisuhteeseen tosi tyytyväinen ja ihan hirmuisen rakastunut. Ja kun ei tässä yhdessäkään olla oltu kuin 2 vuotta, niin kyllähän sitä kaikenlaista opettelua pitää ollakin. :)

Ja taas takaisin graduaineiston pariin.... |O

A + Myttynen 32+2 (?)
 
POKS 33+0! Mistä näitä viikkoja oikein tulee :eek:

Mökkiä ja miehiä Saaristomökkeilyt takana, leppoisaa oli. Luin ja kirjoitin ja otin aurinkoa tuntikaupalla (viimeinen ei kovin järkevä harrastus, nyt dekolteealuetta kirveleeeee hulluna), kävin vähän kävelyillä. Mies, lankomies ja heidän semi-alkoholisoitunut serkkunsa rapsuttivat venettä kesäkuntoon ja tissuttelivat. (Eli minäkin vetäisin sitten yöllä heinämammojen perinteisen "kumppanin hiprakka ärsyttää" -raivarin, tosin aika pienimuotoisen.. Mutta hyvin marttyyrimaisen "Mitäs jos mun synnytys alkaisi NYT, olisko kivaa että sä oot tollaisessa edesvastuuttomassa kunnossa" -litanian kummiski. Vaikkei mieheni ees missään räkäkännissä ollut. Mutta välillä pienikin huppeli ärsyttää, kun itellä ei oo mitään mahdollisuutta moiseen ja pienikin alkoholimäärä muuttaa kyllä ihmistä epäskarpimpaan suuntaan, ja tässä tilanteessa se ei tunnu kauhean kivalta.)

Tulin kyllä miettineeks, että tuolla möksällä olis vähän vaikea olla, jos pitäisi käydä yöllä kerrankin vessassa.. Huussi on sellasen mäennyppylän päällä sadan metrin päässä, ja sinne on todella vaikea kompuroida keskellä yötä, vaikka nyt alkaa valoisaa ollakin. Mulle tuli pissahätä ekaa kertaa aina siinä puoli kuuden korvilla aamulla; kävin kyykkypissalla mökin terassin vieressä rantakalliolla silmät ristissä ja hoipuin takaisin nukkumaan :LOL: Ensi viikonloppuna mennään taas.

Kivut Oisko mulla vihdoin alkamassa ne liitoskivut? Tuntunut eilen illalla ja tänä aamuna pari kertaa, kuin joku työntäis kovalal voimalla jotain tylppää keppiä persiistä tai vaginasta ulos :$ Tekis mieli kävellä jotain cowboykävelyä jalat metrin etäällä toisistaan.

Garderobi
luulin, että mulla on vaatekaappi täynnä mammapotentiaalisia kesähepeniä, mutta eilen kun oltiin kiireellä lähdössä illanviettoon ja sovitin jokaista hiton vaatekappaletta päälle, meinas itku tulla (ja hikiraivo tulikin). Kaikki näytti ihan v***n järkyttävältä päälläni ja näytin kuvottavalta valaalta enkä ollenkaan hehkeältä hellemamalta. Tästä mahasta on kasvanut hieno rantapallo, mutta kun niin on näistä jenkkakahvoistakin.. Lisäksi mun suuri ylpeydenaihe, tosi timmit sääret ja reidet, joihin ei oo koskaan kerääntynyt rasvaa (omenavartaloiseen mahaan sitäkin enemmän), on ihan levähtänyt. Hitto kun ärsyttää! Oikein ootan jo, että pääsen laihduttamaan synnytyksen jälkeen (vaikka saako imettäessä laihduttaa, tuskin?).

Vauva on ollut eilisillan jälkeen tosi hiljaa! Söin äsken aamiaisleivän, eikä se tunnu ees sekoavan siitä, kuten yleensä :'( Heti nousee huolestus. Haloooo! Suloooo! Heräääää!

kardemummma & Sulo 33+0
 
Zeenah Mun piti oikein käydä kalenterista tarkistamassa, et kyllähän se äitiysloma tosiaan alkaa ens keskiviikkona. Mieletöntä! Miten sitä osaa ollakaan, kun ei ole sairaslomalla, vastahan sitä on 16-17 viikkoa takana :LOL:
 
Soittelin äsken neuvolaan ja sain neuvolalääkärille ajan huomiseksi. Siihen asti pidän kaikki varpaat ja sormet pystyssä, ettei vauva olisi kiinnittynyt vielä ja että kohdunsuu yms. on ok. Mä kyllä kestän nämä kivut kunhan vauva ei ole välittömästi tulossa. :)

kardemummmma Tiedänpä tuon jenkkakahva/jättiläisreisituskan NIIN hyvin! Minne on kadonneet mun ihanan lihaksikkaat ja treenanut reidet?! Tilalle on tullut kaks tukkia, joihin on joku istuttanut selluliittia päälle. Kun vaan pääsis taas treenaileen normaalisti, niin uskon ja toivon, että tilanne vähän korjautuu. Työkaverin näkemys tilanteesta oli, että reisien tuleekin paksuuntua, että pysyy pystyssä ison masun kans. Oishan se ihan kauheeta, jos jatkuvasti kaatuis kärsälleen mahan painosta...
 
Hyvä et Olivia sait lääkäriajan.
Mä tääl yritän varovaisesti silitellä vaatteita, mut piru ku alkaa supistamaan.
Ihme on kyllä jos ei oo vieläkään mitään vaurioita tapahtunut ku perjantaina tsekataan...
 
Mökkiviikonlopusta selvitty hengissä!
Apuva, tänään alkaa synnytysvalmennus! Joudun meneen eka kertaan näillä näkymin yksin :/ Mies meinas, että ei kerkeä päästä töistä ennen sitä. Ja vähän vielä extremeä matkaan, tiedossa on bussilla matkustamista :/ En bussiin astunut jalallakaan viimeiseen kolmeen kuukauteen. Kärsin aika pahasta matkapahoinvoinnista eli en matkusta bussilla ellei ole ihan pakko :/ ja nyt jo valmiiksi pahat olot omasta takaa.

Täälläkään ei nukuttu viime yönä ihan tajutun suonenveto jalassa ja kipeitä suppareita tuli, ihan kuin lantio ois ollut tulessa. Mulla tuli jo ikävä kylmiä kelejä, silloin ainakin sai nukkua viileässä eikä tartte nukkua saunassa :/ Meilläkin sisällä lämmintä melkein +30.

Pai80 Tampere on kyll paha paikka :D Meilläkin lähtee mies sinne muutaman viikon päästä, Sauna Open Airiin. Eka meinas olla reissussa jotain kolme päivää, mutta onneks se tajus, että alan oleen viimisilläni jo silloin niin reissu typisty yhteen yöhön. Oltiin hankittu liput joskus loka-marraskuussa, siellä on yks kummankin suosikkibändi esiintymässä. Ja onneksi ostettiin yhden päivän liput :D Itehän en keikalle pääse :/ joten mun siasta sinne lähtee miehen velipuoli :/ Tuolla velipuolla ei oikeen ole kaikki pöllöt hormissa kotona eli vähän yksinkertainen ja viinaan menevä. Aikuinen mies käyttäytyy viel nelikymppisenäkin kuin teini-ikäinen, vetää hommat överiksi ja hirvee pummi :kieh: Pistää vähän vihaksi, vähän pelkään että miehen pelkkä keikkareissu menee tuosta tollosta huolehtimiseen tai muuten pilalle. Eli ei mikään luotettava reissukaveri, kyll ärsyttää todella. Mutt tahon olettaa että tuolla omalla miehellä on älliä sen verran mukana matkassa, että ei sekaannu veljensä pöljäilyihin.
Reissun jälkeen alkaa miehelle alkoholiton kesä, ei enää sauna/grilliolutta, ite ihan omasta aloitteesta päätti sen, ei kuulemma tiiä koska tulee lähtö synnärille :D

Meilläkään mies ei enää juoksentele baareissa tai muuta, yleensä mennään yhessä. Muutaman kerran kolmen yhteisen vuoden aikana ollaan erikseen käyty. Kumpikin on enemmän kotikissoja. Mutta jos menee, niin asiasta kyll pitää sopia etukäteen. Esim. ns. 5 minuutin varoitusajalla ei onnistu! Ehkä itekki oon sen verran kotinatsi, mutta asiat pitää sopia ajoissa. En pidä yllätyksistä, yllätysvierailut on ärsyttäviä :/ Miehellä nyt on vähän paha tapa "unohtaa" mainita mulle jos on vieraita tulossa, tai jos kutsuu joitain kylään, mitään mulle sanomatta. Kerrankin sain tietää, että miehen siskonpoika tulee meille viikonlopuksi vasta silloin, kun poika oli jo meän ovella :kieh: Kiva. Kämppä oli kuin pommin jälliltä ja vierasmakaukset pesussa. Siinäpä sai hymyillä kuin missi ja leikiä: " juu, tervetuloa" Ja alkaa siivoon hikihatussa ja peseen pyykkiä yömyöhään.

kardemummma
Mä ratkaisin vessaongelman öisin ottamalla ämpärin mökin terassille/tupaan, meilläkin huussi sijaitseen aika kaukana mökistä eikä innosta yöllä lähtä sinne kompuroimaan.

Vois lähtä suihkuun, oon ihan hikinen :/ pitäis saaha ittensä näyttämään ihmiseltä, mutta eipä taida onnistua, näytän ihan valaalta ihan sama mitä pistä päälle :(

Ehkäpä kokeilen jäätelön syömistä ennen valmennusta :p

Dana88 & Pikkune 32+3


p.s näin eilen paria tuttua, ne kyseli milloin on laskettuaika. Sanoin, että heinäkuussa. Olivat järkkyttyneitä, että vasta silloin. Vatsa kuulemma niin valtava, että voisi aika olla jo nyt. Kiva oon jumbojetti
:kieh:
 
Juu ja siis yks lähtijöistä on kova ottamaan viinaa. Selvinpäin kiva tyyppi mut naamat ku on niin menee hermo vaik itekkin ois ottanu. Sen mielestä mä ihan turhasta raivosin viime kesänä ku miehen baarireissu venähti sunnuntaiaamuun klo 10 asti ku oli vähän ollut pitkät taxijonot ja sitten menneet tän ko. tyypin serkulle jatkoille.
 
Pai80 Just tommosen viinaan menevät ärsyttävät känniääliö kaverit ottaa pattiin ja se kun vielä kehtaavat sekaantua toisten asioihin! Itekki oisin vetänyt tilet jos baari reissu ois "vähän" venähtänyt, kumminkin toista oottaa kotia ja on huolissaan, että mitään ei oo käynyt. Yleensä jos jompi kumpi on lähtynyt yöelämään, ei ole ollut tapana soitella perään, kotiintuloaika ollaan sovittu, eikä siittä yleensä jousteta.

Kohta bussiin :S en saa miestä kiinni, en tiiä kerkeekö se sinne valmennukseen :(
 
Ja kovasti jaksoi samainen tyyppi ihmetellä vkonloppuna ku mies ei oo lähdössä yön yli kestävällä kalareissulle elokuun puolessavälissä...
Hmmh... Mistäköhän johtuis ettei mies itekkään oikein lämmenny ajatukselle ?
Kylhän toi nyt kuitenkin ottaa huomioon sen etten tosiaan halua jäädä kotiin yksin kahden viikon - kuukauden ikäsen vauvan kanssa.
 
Olipas taas tekstiä, en osaa kyllä mihinkään enää kommentoida.

Ihanat kelit! Tosin mä hikoilen ihan järjettömästi, ei kiva. Tää hikoilu alkoi kyllä jo ennen helteitä, hormoonit, hormoonit :/

Meillä mies ei juo eikä käy baarissa (kuten en minäkään) eli ei valittamista.

Mies ja keskimmäinen lähtivät reissuun, nyt on jo ikävä :'( . Toisaalta tekee varmaan parisuhteelle ihan hyvää olla välillä erossa, osaa taas paremmin arvostaa toista, kun saa ikävöidä välillä. Nyt pitäis sitten ottaa projektiksi järjestellä kaappiin tilaa vauvan vaatteille ja alkaa sitten pestä niitä. Olen vaan jotenkin ollut tosi saamattomalla tuulella, perushommia lukuunottamatta kaikki on rästissä. Pitäis pestä ikkunat, parveke ym. ym. ym. Ei vaan jaksa edes aloittaa |O . Muutenkin oon ollut jotenkin alamaissa. Mua ahdistaa tää mun olemus niiiiiiin paljon. Mä en ole eläissäni painanut näin paljon ja tässä on vielä monta viikkoa aikaa lihoa, plääh. Ja tietenkään mitkään vaatteet ei mene päälle. Ja mäkin oon sen verran pihi, etten tässä vaiheessa viittis enää kauheesti vaatteita ostella, varsinkaan tälläiseen ällöttävään ruhoon :( . Onneksi toi aurinko kuitenkin piristää edes vähän :) .

Tulipa valitusta... taidan mennä vähän lepäilemään, kun kuopuskin nukkuu.

Sherine + muru rv 31+3
 
on miehellä kaverinsa häät viikko mun lasketun ajan jälkeen 300km päässä,ja mun puolesta mies saa sinne mennä jos vaavi on syntynyt eikä ole mitään sektioita yms.nostelukieltoja päällä =) Kyllä mä yhden yön pärjään,ja U2 konserttiin on elokuulle miehellä liput,ja sinnekkin päsee jos kaikki sujuu normaalisti..ei elämä raskauteen lopu,ja
tiiän että nuo on tärkeitä miehelle =) Kaverin polttarit on sillä päivää ennen laskettua aikaa,ja jos vaavi ei syntynyt saa mennä vesilinjalla niihin mukaan,mutta jos vauva syntynyt niin saa kyllä juhlia =) Nyt raskausaikana mies on ollut lähes 0-linjalla niin kuin minäkin =)
Joku silitti vauvan vaatteita..itse ihailen että joku jaksaa,minä en silitä koskaan mitään :LOL: Jos on pakko silittää verhoja,juhlapaitoja yms.niin mies saa hoitaa ne :saint:
hipsu
 
Hipsu Nuo teidän "säännöt" kuulsoti fiksuille. Meillä suurinpiirtein sama meininki, vaikka ei olla niitä sen kummemmin sovittu. =) .

Tänään vihdoin käytiin ostamassa kaukalo! Nyt kelpaa pienen saapua kotiin :).

Oikeasti tulin vain poksumaan....

POKS!

30+0 :heart:
 
Täällä ollaan taas jonku flunssan kourissa :/ kurkku-ja korvat kipeet, lämpöä ja päänsärkyä.

Muuten vointi on hyvä :) mutta ärsyttää kun koko ajan joku tauti päällänsä, tosin lapsillakin koko kevään on ollut yskää ja nuhaa.

Eilen poksui jo viikot 33! ei enää välttämättä kuin reilu kuukaus kun nyytti on sylissä tai sitten menee melkein se 2kk. Onks kellään kokemuksia perätilasynnytyksestä? tää mun vauveli on pt:ssa, ja alkaa viikot käymään vähiin..tosin varmaan sitä yritetään sitten 37.viikolla kääntää. Ite oon enempi pt synnytyksen kannalla,kun mulla on kuitenkin jo 3 alatiesynnytystä takana ja isoin vauva ollu reilu 4kiloinen...

Hommasin vauvelille unipussin, edellisillä sitä ei oo, ja ajattelin jos tällä testais :)

Miehen menoista. Ei oo tarvinnu riidellä, niin harvoin menee minnekkään muualle kuin töihin tai yhteisiin kyläpaikkoihin, ja musta on mukavaa olla välillä ihan yksinkin. Koskaan ei oo ollu yötä pois,tai no kerran kun oli naapurin mökille muuramassa uunia,mut siitäkin on vissiin 6vuotta aikaa..

pauliina ja ville rv 33+1
 

Yhteistyössä