Mekin mietittiin noita palkki-istuimia ihan vakavasti, ku ne tosiaan on suunniteltu silleen, et se voima jakautuu koko ylävartalolle, mutta sitten kuitenkaan ei ostettu...mutta tosiaan, tosi hyvin ne testeissä on pärjänny. Yhellä tutulla vaan reilu 1 vuotias lapsi ja ei suostu enää oleen siinä palkin takana.. tämä vissiin melko yleinen ongelma niiden kans. Toinen on kuulemma,et kesäkuumalla tosi hiostava se palkki.. mutta siis joo, turvallisuuden kannalta kai pitäs olla ihan hyvä istuin!
tuo on muuten hauska yleensäkin tuo palkki-istuin...tosi tunteitaherättävä juttu asiantuntijoiden keskuudessa.. Toiset kehuu maasta taivaaseen ja yhessä liikkeessä sanoivat, että eivät ota edes sellasta 70-luvun keksintöä myyntiin...
siinä piti vähän jo ojentaa myyjää, kun niin kärkkäästi kävi istuinta kommentoimaan.. tosiaan puolueettomat testit on kummiski ihan hyväksi systeemin todenneet.. Varmasti ainoa tapa, jos kasvot menosuuntaan haluaa tässä vaiheessa laittaa.. Ja tosiaan, jotkus lapsethan ei sit ala ollenkaan oleen selkämenosuuntaan, kun ihana vähänkin kasvavat. Meidän yks tuttu lapsi huusi ja huusi niin kauan et pääsi aina pois istuimesta. Sit toisinpän viihty tosi hyvin. Ja yks alle 2 vee lapsi taas alko oksentaan selkämenosuuntaan..
Ite oon aatellu et jos tuohon noin kahteen vuoteen sais meneen selkämenosuuntaan, niin niskat ehtis vähän kehittyä vielä.
Jee, meillä mies ens vkolla kaverina...pitää nyt keväällä kesälomiaku kesällä sit se isäkk!! Päässään koko poppoo yhessä vauvakinoon...ja oon ihan fiiliksissä kun pääsen kerrankinpäivällä jumppaamaan
muuten oon aina illalla käyny zumbamassa, bodyjamissa, spinningissä, fitballissa yms
Mulla on aina kaks vaihetta ton urheilun suhteen..joko täysillä tai ei ollenkaan.. nyt mennään sit ainakin se 5 krt/vkossa!
mutta kivaahan se vain on!
Combattiin meinasin uskaltautua torstaina.
Meillä kans mietitään sopivaa ruokamäärää...nyt menee puuro, 2kertaa sosetta ja iltapuuro. Maitoa pullosta 3 kertaa..joka kerralla menee semmonen 150-200ml. ja puuron teen maitoon kans.. et maitoa kyllä ihan reilusti menee..
Semmosia täällä...kiva pakkaspvä pihalla.. laitan kohta tytön sisälle päikkäreille ja meen itse tekeen parin päivän takaiset lumityöt pois alta... mukavaa kun arska paistelee!
Kamalaa muuten, mulla loppuu mammaloma 21.3...siis 1,5kk enää noin!!! APUA!!!!!!!
Sannuliini ja Emma..kai jotain 7,5kk