Hui mitä
pahoinvointeja teillä! Toivon, että tämä raskaus etenee samoin kuin edellinenkin ja en joudu halailemaan vessanpönttöä. Lähinnä siksi, että töistä ei siinä tapauksessa tule yhtään mitään, koska olen töissä paikassa jossa ollaan lähinnä yksinään paikalla ja asiakkaita pitäis palvella. Ehdin jo kuvitella sen tilanteen, kun juttelen asiakkaan kanssa ja joudun tokaisemaan "pieni hetki, käyn takahuoneen puolella" ja sitten asiakas ihmettelee mikä se yökkäämisen ääni oikein oli. Minä kun olen valitettavasti sellainen huuto-oksentaja
Ar-ultra houkuttaisi ihan kauheasti. Mä en millään jaksaisi odottaa vielä 3,5 viikkoa ekaa neuvolaa
Tää alun odottaminen on kaikkein tylsintä. Iloista on se, että terveydenhoitaja vaikutti puhelimessa varsin miellyttävältä, joten hyvillä mielin menen. Meillä vaihtui terkka edellisen syntymän jälkeen ja nyt vaihtui taas. Toivotaan, että tämä pysyy nyt edes tovin kuvioissa mukana.
NelHM toivotaan, että tänään saat parempaa kohtelua ultraajalta :heart: Mä olin edellisestä "kanta-asiakkaana" äitiyspolilla ja sain perinteisen kahden ultran päälle 6 ultraa. Siellä oli aina erinomaiset ultraajat ja kerran sain oikein luennon siitä mitä kohdussa näkyy, kun ultrauksessa oli mukana opiskelija. Tavallaan toivon, että tällä kertaa ei tarvitse käydä niin montaa kertaa, koska nuo ultraukset liittyi kaikki radiin, mutta moni niistä tehtiin liikehälytyksen takia :/ Täytyy kyllä sanoa, että ei oo ollut liikkeen puuttumisesta tietoa enää syntymän jälkeen, vaikka tavallaan rauhallinen lapsi onkin
ONOon yrittänyt kääntää ruokailuani jo vähän radi-ruokavalion suuntaan ja lisäksi oon saanut lisättyä liikuntaa kiitettävästi. Tosin eilisen lenkin jälkeen iski aivan jäätävät kivut koko alavatsaan, myös selän puolelle. Mies siinä vähän kurmootti sit, että ei ehkä kannata lähteä vanhoilla vauhdeilla lenkille, jos edellisestä kävelylenkistä on kuukausia aikaa ja on raskaana...Oikeassahan se on. Eli vähän kevyempää menoa siis. Uskallankohan mä edes ottaa noita kuulia käteen kun suunnittelin tässä kotona jumppailevani niillä.
Anskutin ja Muikku 4+6