Huomenet!
UmmiMamm Tämä alku on kyllä raastavaa aikaa kaikkine epävarmuuksineen. Ja kaikenlisäksi en muista juuri mitään näistä nykyisistä oireista siitä alkuajalta. Mulla oli tän viikon alussa veristä vuotoa, joka kesti vain yhden päivän ja järkeilin sen nyt kiinnittymisvuodoksi. Ehkä se oli sullakin sitä
Tein tänään jo tuon digin, koska mieli on niin vaellellut ja tulokseksi tuli 2-3, niin kuin pitäisikin. Nyt voin siis hetkeksi unohtaa pelot. Toki keväällä piirtynyt haamu ja sen jälkeen alkaneet kuukautiset vaikuttaa aika paljon aivoihin ja siihen miten helppo tai vaikea tähän alun epävarmuuteen on suhtautua. Mutta taidan silti jättää varhaisultran käymättä ainakin tässä vaiheessa.
Hiusten värjääminen onkin sellainen juttu jota en ylipäänsä ole tehnyt pitkään aikaan ja kuontalo ehkä sitä vähän kaipaisi. Mutta josko mä nyt menisin sit vaan leikkaamisella, jota sitäkin kuontalo kyllä kaipaa
EX4 Toivottavasti tyttäresi toipuu kolhuistaan pian. Nuo on aina hirveitä hetkiä.
Nalle luppis mun käsittääkseni liikuntaa saa jatkaa siten kun itse pystyy ja tuntuu hyvältä. Toki kannattaa kuunnella elimistöä tarkemmin. Itse juoksin edellisessä raskaudessa puolimaratonin viikoilla 3+jotain ja jatkoin juoksua plussan jälkeenkin kunnes rinnat alkoi olla niin arat että ei enää pystynyt eikä kaupasta löytynyt niin tukevia liivejä, että oisi ollut apua. Sen jälkeen kävelin paljon ja kävin useamman kerran viikossa salilla niin kahvakuulatunneilla kuin tekemässä omaa treeniä. Ohjaajalle aina mainitsin raskaudesta jos menin sellaiselle tunnille, jossa en ollut aiemmin ollut, jotta hän osasi kertoa mitkä liikkeet on sopivia ja miten niitä voi korvata. Jouduin tosin noin viikolla 25 jättämään salinkin pois kun alkoi supistelemaan. Sitten vaan käveleskelin fiiliksen mukaan
Oma liikunta on ollut nyt 2 vuotta niin olematonta, että hirvittää ajatuskin sen aloittamisesta nyt, mutta pakko on, koska se on yksi tehokkaimista tavoista pitää verensokerit kunnossa. Mä olen aika vakuuttunut, että saan raskausdiabeteksen seurakseni ja vaikka sen puhkeamista noin periaatteessa ei pysty ehkäisemään niin ajattelin silti iskeä kovat tiskiin ruokavaliolla ja liikunnalla
Anskutin ja Muikku 4+3