Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

vipe :( pahoittelut! Niin epäreilua ja kurjaa, miksi pitää ylipäätään kenenkään saada ensin nauttia elämänsä onnellisimmasta ajasta ja sitten se otetaan pois.... :hug: Toivottavasti raskaudut pian uudestaan ja vauva teillekin suodaan!

Emmuli Huh, mä niin toivon että olis juurikin noin.... Että oireet palautus!!
 
vipelle :hug: ja pahoittelut :'(

on: Täällä juilii ilkeesti masusta pitkin päivää ja pahanolon aallot tulee iltaa kohden. Saa nähä lentääkö tässä raskaudessa kertaakaan oksut,viimeksi tosiaan ekan kerran oksensin vasta synnärillä :LOL: Muuten olo ihan loistava (toivotaan ettei ole huono merkki :/ ) ja esikoinen (3kk) pitää huolen siitä että en ehdi liikaa miettiä "oireita" pitkin päivää! :D

Nanna Ja Mini 4+2 :heart:
 
Kiitos kaikille tsempeistä!

Lillis85 meillä myös pas hoidosta tuli tämä plussa, soittelin klinikalle, sieltä käskivät vaan seurailla tilannetta.
Eilisen päivän tuli ihan punaista verta. Nyt ei taas tuu juuri ollenkaan, menkkakipuja on kyllä
ollut :/ En tiedä sitten että pidätteleekö nuo Lutinukset ja Estradot laastari niitä vuotoja :/
 
Ennanniina Halauksia ja jaksamisia <3 Mun siskon kihlattu kuoli nyt tänä kesänä ja pappa myös loppukesästä. Lisäksi heti papan kuoleman jälkeen kuoli vanhimman siskon mummo. Raskas kesä takana. Siskon miehen kuolema oli pahinta (eli 25 vuotiaaksi).Tuntuu ettei siitä toivu kokonaan koskaan.

Joillakin ollut vuotoja..toivotaan että ne on ohimeneviä ja harmittomia!

Hirmusesti tullu tekstiä ja uusia liittyny mukaan =)

Joku kyseli joskus aijemmin, että miksi en pidä meidän neuvolatädistä..En pysty olemaan oma itseni hänen seurassaan. Joka lauseen jälkeen hän jää tuijottamaan pistävästi silmillään, mistä tulee tosi vaivaantunut olo. Ja neuvolatäti on tosi joustamaton kaikkien asioiden suhteen.

Imettämisestä Imetin tylleröäni 1-vuotiaaksi asti. Enkä olisi koskaan uskonut kuinka vaikeaa se alku oli! Teki kyll mieli luovuttaa monta kertaa. Te jotka odotatte nyt ensimmäistä niin on hyvä tietää että imetys voi aluksi käydä TOSI kipeää..mutta lohdullista on tietää että kipu häviää (mulla hävisi parissa viikossa). Muistan ku aluksi joka kerta teki mieli itkeä ku vaavi alko imeen..niin kipeää kävi.

Mie näen kans tosi järkyttäviä unia :D
 
piti vielä mainita nuista selkäkivuista. Mulla on ollu monta vuotta iskias-tyyppistä kipua. Varsinki pakarat on tosi kipeinä kausittain. viime yönä kävin laittaan tytölle tutin takas suuhun niin oli aivan JÄRKYTTÄVÄN vaikeaa kävellä. Tuntu että jalkaa lähtee alta eikä selkä taivu. Olin vissiin nukkunu selälläni ku silloin kipu tulee kovempana. Kerran tytön syntymän jälkeen kävin jäsenkorjaajalla. Se oli kyllä huippu hieroja! Se sai minun pakarakivut pois hieromalla yläselkää..en ois ikinä uskonu että se säteili sieltä.
 
Hei, voisin ilmoittautua mukaan: La on 19.7. ja tiedot Mosmos / 23 / ensimmäinen / TAYS

Meillä yrittäminen alkoi tämän vuoden alussa, ja silloin tärppäsikin heti ensimmäisestä kierrosta. 11+0 viikolla sain kuulla saaneeni keskeytyneen keskenmenon ja epäonnistuneen kemiallisen tyhjennyksen jälkeen jouduin kaavintaan. Keskenmenon jälkeen ehdin yrittää tuloksettomasti viisi kiertoa, kunnes tänään tärppäsi! Olen ihan hurjan innoissani, joskin viime kertainen tietysti hieman luo pelkoja. Minun on vaikea puhua "sit kun vauva syntyy" ja sen sijaan sanon "jos tämä pysyy matkassa"...

Onkohan täällä muita keskenmenon aiemmin kokeneita (nyt en ehdi ketjua taaemmas lukea, mutta mielelläni kuulisin teistä!)?

Mosmos 4+0
 
Hei, ilmoittautuisin myös mukaan.

LA 19.7. / Ilyana / 20 / toinen / SAS


Melkein 1,5 vuotta yritystä ja vähemmän yritystä takaan. Nyt kun usko raskautumiseen useiden vastoinkäymisten jälkeen oli katoamassa, ilmoitti tämä pieni olemassaolostaan. Toivottavasti hän päättää pysyä matkan loppuun asti.

Mosmos, kyllä, alkuraskauden keskenmeno ja kemialliset ovat tuttuja. Samoja ajatuksia herättää raskaus minussa kuin sinussakin. La-kaimojakin ollaan. :wave:

Vipelle suuret pahoittelut, toiveiden ja haaveiden riistoa ei kenenkään kuuluisi kokea :hug:

Ilyana 4+0
 
Viimeksi muokattu:
Mitä tässä 4-5 viikoilla seerumin hcg pitäisi olla? Se taulukko antaa hyvin laajan skaalan, mutta mitä se yleensä on normaalissa raskaudessa?

Kävin aamulla verikokeessa ja tulos oli 489 ja rv 4+4. Neuvolan th antoi hyvin ympäripyöreän vastauksen, mutta ilmeisesti arvo on matala. Että keskenmenoako sitten saa alkaa odottamaan taas?

Voi kauhea appelsiini88, kovia on teidän suku joutunut kestämään.
 
Tervetuloa taas uusille! :wave: Joukko senkun kasvaa, kivaa :)

Ennanniina :hug: Ja voimia! Tuosta arvosta, niin itsekin kävin meidän kakkosesta verikokeessa alussa joskus 4+ jotain, lähempänä kai 5 ja arvo oli 424 (piti oikein kaivella vanhoja raskauslappusia) ja kaikki oli hyvin :) Toivottavasti myös sinulla ja arvon puolesta ainakin. Muistan kyllä, että se arvo tuntui silloin itsestä tosi pieneltä, mutta ihan normaali oli :)

Vipe eikä, tosi ikävää ja epäreilua :'( Jaksamista! :hug:

Nyt valmistautumaan kauppaan lähtöön..

omppunen 5+4
 
Viimeksi muokattu:
Heips!

Kävin ultrassa tänään vuodon takia. Masussa köllötteli 2 kaverusta :heart: ja vuodoille ei syytä löytynyt. Helpotus oli SUURI! Ihan vielä ei sykkeet näkynyt, mutta koko vastasi viikkoja 6+2. Ja lääkäri (kokenut sellainen) sanoi, että aivan kun pientä sykettäkin ois havaittavissa. En minä vaan nähnyt :D. Ensi viikon perjantai aika pidetään, jospa sykkeet silloin jo olisi iloisesti vaudissaan.

Ainiin ja korjaus omiin tietoihin. Eli 3.7/Nicci/ensimmäinen(ensimmäiset)/KYS

Mukavaa viikonloppu kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
nicci isot onnittelut!!! Ihan huippua! :heart: Muistan vielä kuin eilisen päivän, kun alkuraskauden ultrassa melkein 7v sitten lääkäri totesi, että "kappas, täällähän onkin kaksi!" Toivon todella, että molemmat pysyvät matkassa ja saat tuplasti vauvaa kainaloon! Ihana juttu!!!

vipe, pahoittelut :hug: On se vaan niin epäreilua joskus...
 
Niccille hurjasti onnea! Ihanaa :)

G: Ootteko kertoneet raskaudesta vielä kenellekkään?

Itse olen kertonut vaan miehelle,ja ajattelin (jos mitenkään vaan pysytyn! :D ) olla hiljaa niin kauan kunnes joku kehtaa kysyä asiasta! Kun synnytyksestä on tosiaan vaan sen 3kk niin voi jonkinaikaa kestää että joku kehtaa kysyä;) Vaikka hirvee turvotus on kyllä päällä :O
 
inq
:hug: kaikille sitä tarvitseville

Jotkut olikin kohtalotovereita mulle tän aamuheräilyn suhteen. Mahtaakohan mennä tuo aamuvirkkuisuus ohi raskauden edetessä :)

Meillä olisi huomenna tarjolla vanhempieni luona graavilohta, mitä ihmettä keksin ettei mun tarvii sitä syödä? :D

Tein eilen digin, joka sanoi vielä "raskaana 2-3". Tämän aamupäivän aikana 1h pidättelyn seurauksena sainkin sitten jo "raskaana 3+" :heart: Jäi hyvä mieli.

inq ja kirsikka 5+0
 
G: Miehelle tietysti heti alkutekijöissä, mutta olen kertonut myös parille hyvälle ystävälleni ja veljelleni. Muut saavat sitten tietää aikaisintaan ar-ultran jälkeen :)

inq, otat lautasen täyteen muita herkkuja niin ettei graavilohelle jää enää tilaa ;) Onnittelut hienosta digituloksesta!
 
tervetuloa uusille ja onnea kovasti plussista! :heart: lista päivitetty! :)

Nicci Aivan ihana uutinen! onnea tuplasti! :heart: Saa nähdä monet tuplat tähän pinoon saadaan.. :)

Gallupiin vastausta Meillä tietää molempien äidit ja mun sisko ja mun pomo, vaikka en työelämässä tällä hetkellä olekaan :D Se on niin kiva, että sille voi kertoa mitä vaan :) Mieskin on kai yhdelle työkaverilleen kertonut
 
Kertonut olen vain miehelle,monesti meinannut äidille kertoa mutta perunut viime tingassa :) Kerkeehän sitä...Vaikka mieli tekis kertoa kaikille!! Mietin myös milloin ois hyvä hetki lapsille ilmoittaa,vanhin kun on tosiaan "jo" 10v ja kyllähän ne nuoremmatkin ymmärtäisi varmaan.. Mutta järkevin kai on odotella vielä kun ei tiedä mitä sattuu ja lapselle turhan raskas ois varmaan käsitellä..
Täällä lämpö 37,5 joten varmaan kuumetta pukkaa..vois osaksi selittää selkäsärkyä ja vetämättömyyttä.
Hyvää viikonloppua kaikille!

*piuu&Masukki 5+3* :heart:
 
Onnea Nicci tuplasti tuplista :heart::heart: ihana uutinen!

Mosmos Täälläkkin elokuussa koettu Keskeytynyt keskenmeno,joten pelonsekaisin tuntein täälläkin. On se niin järkyttävää ja suruista suurin kun sen joutuu kokemaan. Meitä taitaa olla täällä useampi saman kokenut,ikävä kyllä. Nyt vaan kovasti toivotaan kaikille tarrasukkia matkaan :heart:.
Niin ja Tervetuloa:heart:. Onnea:flower:.

Meillä ei vielä tiedä kukaan (mies siis ainoastaan) raskaudesta,ehkä NP-ultran jälkeen uskalletaan kertoa!

Ja Tervetuloa *Omenankukka* ja Onnea:flower:.

Nyt itkemään Vain Elämää sarjaa :D.

~Emmuli~ & Pikkuinen 6+0 :heart:

Ainii,siitä HCG arvosta,miulla oli 4+5 se 2580,oli siis koholla. Ens viikolla otetaan uusi koe. Ja sit samal ultrataan. Jännittää!!
 
Viimeksi muokattu:
Oireista, niitä ei juuri ole. Ehkä parina aamuna oli ihan vähän pahoinvointia, mutta se hävisi aamupalalla. Tosin viikkojakin vielä aika vähän.

Olen pahoillani Vipe ja tiedän tasan miltä sinusta tuntuu, voimia ja halaus!

Onko muita kenellä menee hermot ihan pienimmästäkin asiasta? Tämän päivän olen raivonnut lapsille enkä tosiaan ole ylpeä siitä. Ärsyttää kaikki, vaikka toisaalta olen niin onnellinen tästä raskaudesta. Tosin heräsinkin jo viideltä, kun nuorimmainen herätti, joten väsymyskin painaa.. Ja selkään myös särkee ja kipukin kiukuttaa, piti ihan Panadoliakin ottaa.
 

Yhteistyössä