Kiitos
Nannamamma tervetulotoivotuksista!
Mäkin yhet pikkujoulut kyllä jätän väliin, kun olisi liian ilmeistä olla juomatta, vaikka minkä verukkeen keksisikin.
Ja munkin puolesta tervetuloa
Identity ja
Mindela! :wave:
Doppler mulla oli kakkosesta ja se osoittautui kokoajan tärkeämmäksi, koska siinä raskaudessa multa meni vedet punktion seurauksena rv 17, eikä liikkeitä tuntunut silloin vielä hetkeen, koska oli istukka suoraan edessä. Sai tarkistella, että toinen siellä oli vielä hengissä ja lopulta kaikki menikin ihan hyvin ja terve poika syntyi. Esikosta
liikkeet tais tuntua joskus 14-15 vko ja kolmosesta muistaakseni ihan 12 vko.
Liikunnasta mä tuossa syksyllä aloitin zumban, mutta en nyt ole varma, uskallanko sitä jatkaa. Mulla ollut aina herkästi suht alusta asti supistelua ja sitten se sykeraja mietityttää.. Kävelyä nyt jatkan sitten ainakin, mitä tulee aina väkisinkin harrastettua.
Painoa tullut jokaisessa edellisessä raskaudessa n. 10kg ja nopeasti palutunut siitä lähtöpainoon synnytyksen jälkeen. Mulla aika pieni bmi ihan luonnostaan, nyt n. 17.
Äitiysvaatteet jäänyt vähälle käytölle aina. Riippuu mahastakin, minkälaisia vaatteita tarvii. Mulla aina ollut pieni maha, mutta kovin alhaalla, niin siksi nuo housut on se, missä vyötäröllä täytyy olla joustoa ja paidat antaa kyllä sen periksi, mitä tarvii. Ehkä farkut on siis ainoat, jotka täytyy olla mammamallia, jos haluaa pitää, mutta muuten käytän paljon samoja, mitä tavallisestikin, eli leggareita ja jotain tunikaa tai pidemmän mallista paitaa, kaikkea t-paitaversioista neuleisiin
Tavallinen talvitakki menee ihan koko talven.
Eka ultra tehdään meidän neuvolassa aina alussa viikkojen varmistamiseksi, mulla se 27. pv ja toki ultraa odotan kovasti ja ennen olen sitä stressannutkin, mutta nyt on olo, että ehkä kaikki ei ole hyvin ja olen siihen kovin varautunut (ja ehkä hyväksynytkin jotenkin) ja jos olisikin, olisi se taas vain suuri ihana yllätys. En tunne itseäni raskaana olevaksikaan oikein vielä. Johtuukohan siitä, että on jo kuitenkin neljäs tulossa, että vieläkö se onni suo, vaikka olen kyllä muuten ihan tarpeeksi kokenut sitä huonoakin onnea elämässä ja myös tässä lähiaikoina. Ai miten niin pessimisti
Menipä taas syvälliseksi
omppunen ja haave 4+6 (huomenna vaihtuisi jo viikkokin
)