Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

Tänne ei olekaan tullut pitkään aikaan kirjoitettua, mutta lukemassa olen käynyt. Tälläistä tasaista odottamistahan tämä nyt on ollutkin.

Mulle saa päivittää poikalupauksen. Tänään oli ultra. Painoarvio 348g ja kaikki niinkuin pitää.

alanna 20+4
 
pneepja taalla ois sulle vaikka milla mitalla housuja!!!
ma taas koitan loytaa pillifarkkuja ja mielellaan etta koko 36 tai 38 on tarpeeksi lahjepituutta. h&m on mutta vaan muutama malli. Sitten jos menen aitiysvaatekauppaan, perusfarkkua suoralla tai bootcut lahkeella ja just tehty sun pituiselle :)

ei mee tasan ei...

ootko kattonnu ulkomaalaisia sivuja jotka shippaa suomen? joskus clearance osiosta loytyy hyvalla hinnalla!

Itse mietin etta minkakohan kevat takin sita tassa hommaisi...aitiystakit on hurjan kalliita +/- $100 :O ei viitti vaan pariksi kuukaudeksi ostaa.

Onko muuten kellaan muulla oloa etta tanne se lapsi jo ja antakaa mun kroppa takas :D oon ihan malttamaton. Varsinki ku treeni ei kulje enaa niinkuin ennen. En malta oottaa etta paasee kunnolla urheilee. Itse ensi synnyttajana en edes tieda milloin sita saa alkaa liikkumaan synnytyksen jalkeen....hmm....

Hyva etta hyvia ultratuloksia saatu!!! :) :)
 
no kirjoitellaan sitten tänne, jospa keskustelu vilkastuisi :)

meillä olis huomenna rakenneultra,jännittää kovasti!haluttaisiin tietää sukupuoli, toivottavasti näkyisi :)

olin yksin lähdössä lastentarvikeliikkeeseen kun siellä on alennusmyynti, mies halusikin yllättäen lähteä myös!ja ihan vapaehtoisesti! :D sitä taitaa tosin kiinnostaa katsoa olisiko isofix alustaa turvakaukaloon edullisesti :D mitenkäs teidän miehet,ovatko innostuneet vauvan tarvikkeista tms?

noista äitiysvaatteista on ollut puhetta.itse tilasin h&m:ltä jo ennen joulua äitiyshousut kun olivat alennuksessa,n.10e maksoivat.mutta jättävät nilkan paljaaksi joten kesähousut ovat.no pari viikkoa sitten piti ottaa housut käyttöön,käytän siis pitkävartisia kenkiä joten menevät ihan mainiosti :) sitten olen ostanut pari paitaa jotka menevät kyllä vaikka sitten raskauden jälkeenkin.äitiyslegginssit tilasin kesää varten.kaverilta ostin äitiysshortsit. jospa näillä pärjäisin :)

Na-nu ja pikkuinen 20+1 <3
 
Ensinnäkin ONNEA JEDVENNALLE, joka olet varmasti jo täti! :) Kiva, että serkukset syntyvät näin lähellä toisiaan! :)

Vastailenpa tässä noihin kysymyksiin, mitä oli esitetty:

Vauvamasusta kysyttiin: ei minullakaan tuo maha vielä ihan pinkeä ole, aika pehmeä "pullamaha" se vielä on. Tai välillä turvottaa/kaasuttaa niin, että on pinkeenä. (Mulla on nyt rautakuurin aikana tullut ihan järkynhajuisia pieruja....syön tuon Obsidanin loppuun ja siirryn sitten kokonaan sille blutkäutersaftille, jos se vaikka helpottais)

Sukupuoliennusteet ovat ja eivät ole pitäneet paikkansa. Meillehän on nyt poika tulossa, tai ainakin siltä ultrassa näytti, ja onhan tuo maha eteenpäin. Ei näy taaksepäin, mutta eipä se juuri näkynyt silloin tyttöä odottaessakaan... Mutta tää raskausmaha on kyllä alempana, mitä aikaisemmassa. Liekkö sitten kiinni tuosta sukupuolesta vai siitä, että on jo toinen kyseessä. Vai mistä?!
Mielihaluissa on ollut enemmän makea, vaikka aina sanotaan, että tyttöä odottaessa tekee mieli makeeta. Tyttöä odottaessani en voinut kuvitellakaan syöväni suklaata (ainakaan ekalla puoliskolla), pelkkä hajukin teki pahaa, mutta nyt kyllä maistuu liiankin hyvin.
Sykkeet ovat olleet siellä 150:n tienoilla.
Vuosi sitten tammikuussa kävin sellaisella jäsenkorjaajalla, jolla oli jotain shamaaniverta ja hän ainakin itse sanoi omaavansa jonkinlaisia selvännäkijän lahjoja. No hän siinä hoidon aikana tuumi, että "teille olisi tulossa toinenkin lapsi, piankin, jos vain annatte luvan" ja sanoi vielä, että hän saa poikatunteen. Enpä juuri niin perusta tuollaisista ennusteista, mutta kyllä nuo arvaukset ainakin osuivat kohdilleen! Saas nähdä, että tuleeko tuolta sitten oikeasti vielä poika! :D

Minulla ei ole suurta malttamattomuutta saada vauvaa ja omaa kroppaa "takaisin". Kyllä minä tätä raskausaikaa vielä jaksan, mutta töissä en enää jaksaisi olla. Äippäloma saisi jo alkaa! :)

Tuo synnytyksen jälkeen liikkumaan/urheilemaan pääseminen riippuu mielestäni tosi kovasti siitä, että miten synnytys menee. Saattaa päästä jo ennen jälkitarkastustakin, mutta se on käsittääkseni ihan yksilöllistä. Eli tuntemusten mukaan pitää sitten vaan jaksaa mennä.

Minun mieheni ei nyt niin hirveästi ole innostunut vauvantarvikkeista, mutta eipä me olla nyt kumpikaan suuresti niistä hepatettu. Se oli ehkä enemmän sellaista "ensimmäisen raskauden huumaa" ja silloin mies oli kyllä mukana niissä (tosin, minä taisin olla siinä vetomoottorina, heh). Nythän meillä on tärkeimmät jo kasassa, niin eipä olla niistä suuremmin puhuttu.

Liina 22+5
 
Heipparallaa!!

Sukupuoliennusteet mulla toi kiinalainen kalenteri piti paikkansa, tässä raskaudessa sekä esikoisesta. :) Kyllä tosta mahan muodostakin voi hyvin helposti päätellä kumpi siellä köllöttää :)

Vauvamasu on jo sellanen pinkee pallo, kun seison, mutta istuessa se katoaa johonkin.. :LOL: eli kun käyn istumaan, niin se pallo katoaa johonkin.. :D

Iltakukka Mulla on samanlainen olo!! onhan tää kasvava pallo ihana ja pikkusen potkut tuntuu kivalta (vielä toistaseksi :D ) Mä en oikeen kuitenkaan osaa nauttia raskausajasta, sama oli esikoista odottaessa..

synnytyksen jälkeen liikkuminen sehän tosiaan on hyvin yksilöllistä, miten toipuu synnytyksestä ja just sekin vaikuttaa miten se synnytys menee, niin kun Liinakin sanoi.. Ite esikoisen synnytyksen jälkeen olin 6kk entisissä mitoissa (ja vähän paremmissakin) ja mullehan tuli reilut 22 kiloa painoa.. :D Ja liikuntamuotona oli pelkästään lenkkeily.. :)

Nanna & Pulla rv 22+0 :heart:

tossa vielä tän päivänen masukuva :)

[URL=http://aijaa.com/Pi2dHh][/URL]
 
Hoi :wave:

IHANAA KUN ON MONI TULLUT FB:STA "TAKAISIN"

Olin tuossa siskon muksujen kanssa yhden yön kylpylässä ja kyllä oli rentouttavaa, aahh!

jedvenna olit saanut hyviä uutisia, onnea! Mikä ihme syndrooma se tuo on mistä mainitsit?

iltakukka Mulla on välillä just toi fiilis! Esim. viime sunnuntaina, kun ei onnistunutkaan toimet (kerron tuolla ylempänä) enää niin kuin ennen. Sain Kys:ltä oppaan monikoista, joissa kerrottiin, että noin vkolla 26 kaksosodottajan pitäisi olla suurinpiirtein sen kokoinen kun yksösraskaudessa ollaan täysaikaisia. Musta tuntuu jo nyt siltä. Kai tämäkin on yksilöllistä.

Huomenna aamulla ois sitten se sokerirasitus. Nyt siis kamppailen tämän muistini kanssa, että muistaisin olla syömättä ja juomatta.

Nicci + jätkänpätkät 23+1
 
Voi ihania kuulumisia kaikilla :)

Minä pysyn täällä palstalla, kun en fb kuulu ollenkaan ja kerhosta minut potkittaisiin varmaan alta aikayksikön ulos, kun saattaa mennä pitkä aika, etten kirjoita. Lukemassa käyn yleensä melko lailla päivittäin.

Kohtu on noussut niin korkealle, että painaa tosi kettumaisesti keuhkoja. Tarviin sohvalla istuessa JO NYT tyynyn selän taakse ja ähisen kun mikäkin :D


Tänään oli neuvola. Paino oli noussut siedettävästi, pissa puhdas kuten tavallista ja tytön sydänäänet oli luokkaa 155. Hb mulle vähän alakantissa, 122, joten rautaa jatkan. SF-mittaa katsoessaan terkka ihasteli ihoa, kun mulle ei ole koskaan tullut raskausarpia :) onneks on edes jossain asiassa hyvät geenit.

Lapsilisä- ym planketitkin saatu

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille

Vuorkristalli ja tyttö H22
 
Kovat jytäämiset on meitin poitsulla tuolla masussa... Mitkä lie reivit meneillään tänään! :D

Mun piti eilen muuten kommentoida sitä, että eilen sain ensimmäiset mahan perusteella tulleet onnittelut tuolla meidän työmaaruokalassa. Tämä henkilö ei siis ollut juoruna kuullut, vaan ihan mahan perusteella. Sanoi: "katselin jo eilen, että taitaa olla sellainen 9kk:n lihominen kyseessä...." :D

Onnea myös kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :)

Liina 22+5
 
Nicci: supiinisyndrooma on sellanen joka oireilee siin vaihees ku kohtu alkaa olla jo melko suuri. istuma-asennossa ja selinmakuulla isoimmat laskimot jäävtä puristuksiin, jolloin veri ei pysty kuljettamaan happea aivoihin joka johtaa pyörtymiseen. tästä kärsin esikoista odottaessani koko viimeisen kolmanneksen ajan. lääkäri varoitti että tulisin kärsimään tästä kaikissa tulevissa raskauksissa. olen huomannut oireilun jo alkavan. saa nähä kauanko pystyn ajamaan vielä autoa...

jedvenna ja purri 19+2
 
pakko purkautua kun en kestä näitä raskauden "iloja"!viime yönä rinnasta vuoti oikein maitoa..muutenkin olo niin epäseksikäs kuin voi olla ja sitten vielä tämä..toivottavasti ei tule tavaksi..onko muilla ollu tällasta?eihän tämä nyt maailmaa kaada mutta kuitenkin :D
 
Na-nu: Mulla oli ekassa raskaudessa mutta seuraavissa ei ole ollut. Eihän se tosiaan mitään mukavaa ole:)

Mulla on maha jo niin iso, että tosi monet on kysyneet, joko pian jään ä-lomalle ja kun kuulevat, että en vielä ihan hetkeen, kysyvät, että kuinka monta on tulossa :whistle: Ei meinaa kehtata sanoa, että vain yksi ja pieni sekin :LOL:

Vuorikristalli ja pikkuneiti H 22+1
 
Heissuli

jedvenna Kaikkea sitä onkin olemassa. Mie en varmaan uskaltais enää liikkua mihkään =)

Na-nu Olen kokenut nyt viimeisen parin viikkoisen aikana aivan kamalia alemmuus ja huonous kohtauksia. En ole aikoihin tuntenut itseäni seksikkääksi ja tätä ei yhtään auta se, että isäntä hieroskelee massua vähän väliä ja huomauttelee et onpas se jo iso (ei tietenkään tarkoita tällä mitään sen kummempaa, mut kun on eka raskauskin). Olen vain kömpelö möykky välillä :kieh:

Vuorikristalli Hih, multakin ihmiset kyselee, että joko kohta on aika. Kyl naama venähtää kun kerron, et 2.7.13 ois laskettu... sitten paljastan kaksosuuden, niin vähän paremmin menee jakeluun :D. Hyviä ilmeitä olen kyllä päässyt näkemään....

Sokerirasituksen tulokset oli viitearvojen sisällä, JES! En kyllä tätä osannut edes pelätä, mutta kivahan tuol oli kuulla. Ei tässä kaipaa enää mitään ylimääräisiä mittauksia/ruuan kyttäilyä kun olo on muutenkin välillä niin v....mainen jos suoraan sanotaan. Nyt meinaa jo tuo liikuntakin vähentyä kun ei enää JAKSA samalla tavalla. Tuetaan naiset toisiamme, sillä pääpalkintoahan tässä kaikki odottaa.... :heart:
 
Nicci: Minä taas käytän mielellään kiertoilmaisuja ;) Jos kysytään, että koska jäät ä-lomalle, sanon että kesän alussa tai 10 viikon päästä tms. Jos taas kysytään että milloin se syntyy, sanon että kesällä :D

Hyvää naistenpäivää kaikille näin muistaessani ;)
 
Heipat sairauslomalta! Keskiviikkona alkoi valtava huimaus, verenpaineet 148/96, ja jouduin käymään päivystyksessä tarkistuksessa. Loppuviikon lepäilen, jos vaikka noi paineet pysyisivät kurissa. 2 päivää huimasi aika lailla, nyt on suht rauhallinen olo.

Ihan käsittämätöntä, että tuplaraskaus oli niin paljon helpompi kuin tämä! Vaivoja tuntuu riittävän miltei joka viikolle omansa: kun supistuksista pääsi, niin sitten tuli väsymys ja kun se vähän on helpottanut, niin sitten ollaan saikulla huimauksen ja verenpaineen takia.

Minä kanssa aina sanon vain, että kesällä syntyy ja katsotaan nyt, koska äitiyslomalle jään. Jotenkin mulla on sellainen tunne, että ihan loppuun asti en töissä pysty olemaan, koska myös vanha selkävaiva on alkanut muistuttaa olemassaolostaan eikä tää olo tästä varmaan helpotu, kun etupainoisuus vain lisääntyy :D

Hyvää naistenpäivää kaikille!!!

bellissima ja prinsessa 23+2
 
Ihania aurinkoisia päiviä ollu täl viikol! mieliki ollu paljo korkeemmal! hauskaa lukea teiän jättimasu- juttuja ku must tuntuu et mun maha on niin kamalan pieni ja siks pelkäänki et kasvaaks tää kakara mun masus sit ollenkaa, ku painoaki tullu tähä asti vaa 2kg :O noh ens ma rakenneultra jossa selvii vauvan koko ja muut. vitsit et jännittää! ihanaa ku viimeinki koittaa mun vuoro! tosi voimakas tyttöolo jatkuu ;)

kävin tiistaina laittamassa tavaroita kirppikselle myyntiin ja kävin tänää kattomas ni oon saanu tienattuu jo 76e ! :O wau. en ois uskonu et neljäs pvssä tulee noin hyvi fyrkkaa. kävin sit vähä täyttelemäs rekkiä ja ens vkon alus käyn uuestaan tsekkailemas. noilla rahoilla kelasinki ostaa vauvalle tarvikkeita ku ma on se ultra ja toiv sukupuoli selvii ni pääsen vapauttamaan shoppaushirviöni irti :D

viikonlopuks ei mitään kivaa ohjelmaa tiedos. höh sais kyl ollu tekemist täynnä et menis nää pari pv äkkiä :D mutta mitä pidemmittä puheitta, oikein mukavaa viikonloppua kaikille!!

jedvenna ja purri 19+3
 
Hei, muistanko väärin, mutta oliko meissä kirjoittajissa joku, joka kehui jotain brittiläistä nettifirmaa, josta oli tilannut edulliset ja pehmeät vauvan yöpuvut? En nyt saa päähäni, että mitä hän suositteli.... Tekisi mieli tutkia tarkemmin....
Tunnustaako kukaan? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vienda
Ihanan paljon on tullut juttua! Jee! :D

Kahden synnytyksen jälkeen ei voi edes itsestään tietää miten liikunnan aloittaminen oikein onnistuu. Esikoisen synnyttyä olin ihan romuna ja lähdin tosi hitaasti liikkeelle. Lenkkeily oli hissuttelua ja tallihommat olivat aivan tuskaa. Kuopuksen jälkeen tuntui aivan toisenlaiselta ja sitten tulikin touhuttua liikaa, ihan kotihommissa ja muutenkin. Vatsalihakset suuttuivat niin perusteellisesti, että hengittäminenkin oli vaikeaa. Jospa tämä kolmas kerta menisi jossain välimaastossa ja tajuaisin myös huilailla riittävästi. ;)

bellissima huimaus ja vääränlaiset verenpaineet ovat kyllä kurja juttu. Tsemppiä! Toivottavasti paineet asettuu ja huimaus loppuu! Minulla oli monta viikkoa paineet aivan liian matalalla ja siksi huimausta. Onneksi nikamalukkojen avaaminen auttoi minun tapauksessa ja nyt paineet ovat nousseet siedettävämmälle tasolle. Aivan luksusta kun voi tehdä kotihommia tavallisesti ja mm. perunatkin pystyy kuorimaan seisten lattialla istumisen sijaan.

Masun muoto on jo sentään ihan odotusvatsa. Pariin kertaan venytetty vatsanahka ei kyllä ole pinkeä vielä, muttei mikään röllykkäkään. Soma vauvamasu. Esikoista odottaessa en varmaan olisi tämän näköistä kumpua vielä näin kuvaillut, mutta niin ne ajat muuttuu ja kehon muutoksiin tottuu. Esikoisen odotuksen aikaan olin ahdistunut vatsan kasvusta ja painon nousemisesta. Minut oli vallattu ja oli aika avuton olo kun supistuksia pukkasi jo aikaisilta viikoilta, selkä vaivasi, tallihommissa vatsa oli usein tiellä, koko kehon hahmotus oli jotenkin aivan hukassa. Toinen odotus meni leppoisemmissa fiiliksissä + esikoisessa on niin paljon vauhtia, ettei siinä paljoa ehtinyt odotukseen keskittyä. Vanhoista odotusvaatteista vain huomasi vatsan olevan suurempi jo aiemmin ja aivan eri muotoinen.

Poika- ja tyttöolot ovat vähän vieraita. Esikoisen oletin olevan tyttö, kuopuksen kohdalla en osannut arvella mitään. Erimuotoiset vatsat oli, mutta linea negra kummallakin kerralla. En enää muista millä viikoilla se ilmestyi, nyt ei ainakaan ole vielä näkynyt. Pahoinvointi oli kuopusta odottaessa pahempi kuin esikoisen kohdalla, mutta molemmilla kerroilla ällötys jatkui aika kauan. Nyt voin tosi huonosti ja olin järkyttävän väsynyt alkuun, mutta pahoinvointi loppui kuitenkin jo n. rv 8-9 kokonaan. Väsymys jäi. Eli jälleen kerran en voi oireista, mahan muodosta tai mistään muustakaan päätellä kumpi olisi tulossa.

Rakenneultra oli ja meni. Uusintakäyntiä pukkaa ensiviikolla sillä pikkuinen oli tosiaan pikkuinen. Oli viikkoa pienempi. No, minä en oikeastaan ole yllättynyt, sillä ihmettelin miten ekassa ultrassa muka vastasi neuvolan kiekon viikkoja. Minulla kun ei ikinä ole ollut niin lyhyttä kiertoa vaan kp pyörivät siinä 34-38. Eli oma alkuperäinen olettamus la:sta taitaa olla aika nappiin. Seuraavassa ultrassa katsotaan onko kasvanut viikossa riittävästi vai pitääkö tässä sitten kuitenkin huolestua ja lähteä lisätutkimuksiin. Olen kuitenkin levollisilla mielin. Hyvin saatiin rakenteet katsottua ja kaikki näytti olevan kunnossa. Sukupuoli ei selvinnyt, eikä tule selviämäänkään ellei sitten kriittiset paikat ole selvästi näytillä viikoilla 28, jolloin täällä on ultra. Lääkäri sanoi, ettei heidän laitteilla voi varmuudella sanoa ennen sitä, eikä vielä sittenkään. Totesi myös 4D-ultrissa tulevan yllättäen vikatietoa kumpaankin suuntaan eli edelleen se varmin tapa tietää on odotella synnytystä. Miestä tosin tuntuu asia kiinnostavan niin paljon, että saattaa jopa houkutella lähtemään yksityiselle, kaikista lääkärin puheista huolimatta.

Mukavaa viikonloppua toivotellen
Äidin onni rv määrittelemätön
 
Hei

Vieläkö mahtuu mukaan ?
Tässä tietoja: Tinde84/28/neljäs/ TAYS tai VAS

Neljäs siis tuloillaan ja tällä kertaa POIKA. Jännää nähdä miten sitä osaa 3 tytön jälkeen osaa pientä poikaa hoitaa:)

Itsellä rakenneultra oli muutama viikko sitten ja siellä varmistus tulevasta äijän käppyrästä tuli. Kaikki muuten kunnossa, mutta marginaalisen istukan takia joudun uudestaan vielä ultralle. Toivon kuitenkin että istukka kohoaa, koska sektioon joutuminen pelottaa kovasti.

Syy miksi tänne liityin on, että tällä hetkellä omassa lähipiiirissä ei muita tulevia äityleitä ole. En halua uuvuttaa läheisiä ja ystäviä lörpöttelemälllä kokoajan omasta navastani, niin ajattelin tätä kautta löytäväni samanhenkistä porukkaa.

Raskaus kokonaisuudessaan on ollut rankkaa, tosi pahat pahoinvoinnit, turvotukset/painon tunne alapäässä jne. Tyttöjen raskaudet kun ovat olleet lähes oireettomia:)

Myös minun mahani on jo niin iso, että moni kysyykin joko kohta syntyy vaikka LA vasta 4.7.20013. On ollut oma tottuminen tähän jälkapalloon kun tyttömahat ovat olleet pieniä ja siroja.

Itse joudun myös nyt ensimmäistä kertaa sokerirasitukseen, koska se kuulemma kuuluisi tehdä kaikille yli 25v. odottaville. Itse en odota koetta innolla, mutta pakko mikä pakko.

Kevättä rinnassa Tinde84 + Äijä 23+2
 
Nopea heippaus täältäkin taas pitkästä aikaa :wave:

Facessa tullut roikuttua sitten senkin edestä :)

Tervetuloa Tinde84 :wave: Mulla myös neljäs tulossa ja sairaalana Tays :) Toivottavasti sulla istukka siitä vielä nousee!

Täällä myös rakenneultra oli jokunen aika sitten, missä kaikki hyvin ja siro vauva olisi ainakin tällä hetkellä, niin kuin meillä muutkin lapset olleet.
Viimeisin neuvola oli tiistaina, missä kaikki myös oikein hyvin ja kelan lappuset sain. Mahanmuoto on tommonen etupainotteinen pieni siro pallo, joka ollut kaikista :)

Ihana, kun tulee kevät :heart: Mulla on oikein kunnon sisustusvimma taas iskeny. Myös vauvaa varten muutamia puuttuvia hankintoja ollaan tehty, mut esille en oo mitään laittanu :) Pikkusen myöhemmin sitten.

Meillä myös isomman auton hankinta on nyt keväällä ajankohtanen, kun ei enää normi farkku riitä ja tuntuu olevan mallin päätös miehelle vaikeaa :)

Nyt pakko mennä..

Omppunen ja Mytty 22+5 (kai)
 
lohduttavaa kuulla etten ole ainut tuntemuksieni kanssa :D jospa se täst!oon muutenkin huomannu että nämä mielialanvaihtelut on mulle tullu oikeestaan vasta tässä keskiraskaudessa.tosiaan sellainen olo että kroppa ja mieli on vallattu ja haluan ne takaisin! :D
 
Ihana sunnuntai! Käytiin ostamassa käytetyt Gessleinit ja ne on iiiiihanat :heart: Nyt puuttuu vain se kyyditettävä. Eilen illalla shoppailin lisäksi netissä ja ostin vauvelille ensisängyn Englannista. Kovasti nettikauppa lupaili 5 päivän toimitusaikaa eli jos hyvin käy, sänky tulee ensi viikon lopussa. Ja sitten onkin vauvan tavarat melkein valmiina, ainoastaan harsoja ja villiksiä täytyy vielä tehdä.

Huimaus on tasoittunut, kun olen ollut nyt muutamia päiviä ihan rauhassa. Huomenna olisi tarkoitus yrittää lähteä töihin, täytyy vain toivoa ettei paineet nouse taas, vaan jaksaisin olla töissä vielä jonkin aikaa. Jos nyt pitäisi jäädä kokonaan pois, olisin oikeasti pulassa, koska sitten mun pitäisi tehdä aika paljon työjuttuja saikulla ollessani.

bellissima ja prinsessa 23+3
 

Yhteistyössä