Ennanniinalle jaksuja täältäki :hug:
Ja kaikille muillenkin pahoinvoinnin kanssa kamppaileville tsemppiä!
Mulla helpotti huono olo jo viikko-pari sitten. onneks! siltikään ei voi syödä mitä sattuu, hajut ällöttää ja jotkut eväät on kans sellasia että nousee pala kurkkuun jo pelkästä ajatuksesta.
Pesco mulla ei oo omaa doppleria, mutta mulla kaikilla neljällä on sykkeet ollu melkein täsmälleen samat koko raskauden ajan, ja raskaudet muutenkin on ollu mielihaluja lukuunottamatta samanlaisia. Pahoinvointi tosin on pahentunu joka odotuksella, mutta siihenkään ei oo vaikuttanu vauvan sukupuoli
mahastakaan ei kukaan muu oo osannu oikein arvata kun mun äiti
kerhossakin olivat yllättyneitä kun mun kapeesta pystymahasta tulikin tyttö eikä poika
Lapset siis ovat poika, tyttö, tyttö ja poika
Ainoo ero siis raskauksissa on ollu se et poikien kans on haluttanu grillikyljystä yms ns.miehistä ruokaa, tyttöjen kans mehujäätelöö ja raikkaita hedelmiä
Tämä viides sit pitää jännityksessä loppuun saakka, (ei kysytä sukupuolta) kun mielihalut on laidasta laitaan
yhtenä päivänä haluttaa turkinpippuria ja hampurilaisia, toisena ne ällöttää ja on pakko saada jäätelöö. kolmantena se jäätelö etoo jne
Ultra olis ens keskiviikkona
jännittää!! mieskin aiko tulla mukaan
missasi alkuraskauden uän työreissun takia. jospa raskaus kolahtais sillekin tajuntaan
MrsO & Pikkuruinen 10+6