Omenankukka ja Itun emo, isot pahoittelut menetyksistä. Ei ole sanoja.. Tsemppiä tulevaan! :hug:
Minä juuri poistuin kerhosta, kun tuntui että en ehdi koskaan lukemaan tai kirjoittelemaan, ja sit kun oli vielä kaksi paikkaa jonne olisi pitänyt ehtiä eli kerho ja pino, niin tuli vaan stressiä enkä kirjoitellut minnekään! :O Kokeilen nyt siis saisinko jotenkuten pysyttyä aktiivisena täällä julkipinon puolella..
Tajusin juuri että mulla ei ole vielä mitään konkreettista todistusta raskaudesta niiden kahden puikkotestin lisäksi jotka tein noin kuukausi sitten.. verikokeissa kävin reilu viikko sitten, ja siellä otettiin HGC mutta en ole hakenut tuloksia vielä. No oloista voi jo jotain päätellä, siis etovaa oloa on ollut paljonkin ja sitä kuuluisaa väsymystä. Mutta mutta... huomenna on ar-ultra! Voi että jännittää.. Onkohan kaikki hyvin? Huomenna se selviää.
Anteeksi kun en juuri kommentoi muiden juttuja, en ole siis käynyt edes lukemassa pinoa viime aikoina. :ashamed: Täytyy koittaa käydä edes suunnilleen päivittäin niin pysyy paremmin kärryillä.
Pahoinvoinnista: Onko muilla ollut samaa kuin mulla, että joinakin päivinä olo saattaa olla tosi huono koko ajan (en ole oksentanut, mutta ei ole kaukanakaan ollut), mutta sitten saattaa olla välissä parempia päiviä jolloin huono olo on vain aavistus, tai tulee vaan jos esim. verensokerit pääsee liian alhaalle? nyt viikonloppuna meni kaksi päiväää ettei ollut juuri ollenkaan huono olo, ja eilen illalla tuli taas. Ihmetyttää.. ja pelottaa hiukan, ettei vain olisi merkki raskaushormonin laskusta? Viikkoja kuitenkin vasta 8+5, eli ei kai etomisen vielä pitäisi loppuakaan? Toki jokainen raskaus on erilainen ja oireetkin vaihtelee hirmuna.. hiukan silti huolestuttaa.