Aika hiljaista on keskustelu täällä, kaikki on varmaan siellä kerhon puolella jutustelemassa
Onnea kaikille uusille plussanneille
Kiva että tulee lisää odottajia mukaan! Meillä on vieläkin siis arvoitus tuo laskettu aika, torstaina on ultra-aika, toivottavasti siellä näkyisi sitten sydämenlyönnit ja saisi jonkun lasketun ajan, vaikka lääkäri kyllä viimeksi sanoi että lasketun ajan voi antaa vasta rv. 8-9 kun pystyy tarkemmin mittaamaan vauvaa:O Aika outoa musta kun muissa raskauksissa kun oon käyny varhais ultrassa ni lääkärit on pystyneet rv. 6 antamaan tarkan lasketun ajan... No senpä näkee ja kuulee sitten torstaina, kovin hitaasti vaan kuluu nämä päivät
Kiitos Brita listan päivityksestä, mun tiedot ainakin oli ihan oikein! Kiva että teillä oli mukava loma!
Täällä on alkanut myös pahoinvointi
Tuntuu oudolta ja mietityttääkin kun ei noissa kolmessa aiemmassa raskaudessa ole ollut tälläistä pahoinvointia, nyt kuvottaa pitkin päivää ja se alkaa ihan yllättäen ja loppuu samoin. Oksentaa ei ole tarvinnut onneksi, ainakaan vielä. Pojan odotuksessa ei ollut yhtään pahoinvointia, tytöillä oli mutta sekin oli paljon lievempää kuin nyt. Onko teillä muilla joilla on enemmän lapsia niin ollut eri raskauksissa erilaista pahoinvointia? Ei oikein tee mieli syödäkään mitään vaikka normaalisti mun tekee varsinkin iltaisin mieli kaikkea hyvää
Olen koittanut silti syödä edes jotenkin terveellisesti kun imetän vielä, on varmaan aika rasitus elimistölle olla raskaana ja imettää, oonkin miettinyt että pitäisikö se imetys nyt lopettaa, ajattelin kysyä lääkäriltäkin mitä mieltä se on.
Hippuliina ja yllätys