Hyvää Huomenta kaikille!
Luin nyt paremmalla ajalla ison osan ketjusta ajatuksella, on ihana lukea muiden tuntemuksia
! Muutamat onkin täällä miettineet että koska kertoa lapsille raskaudesta, meillä ei taida 1v7kk vielä ymmärtää vaikka selittäisikin, ehkä ensi vuoden puolella voisi yrittää selittää? Itse olen kauhean varovainen kun pojan kanssa touhutaan lattialla, on meinaan aika moinen viikari ja tosi kovakourainen, että on ihme jos tästä selvitään loppuun saakka kolhuilta
Mites muilla arki sujuu lapsen/lasten kanssa? vai näkyykö vielä mitenkään kun mennään kuitenkin aika alussa?
LA2012 Itsellä samanmoiset oireet, paitsi kuvotusta ei ole mitenkää kauheesti, paitsi sit tulee huono olo jossei o huomannu vähään aikaan syödä mitään.
mut mun mielestä on ihan kiva et on edes jotain oireita, jos olisin täysin oireeton rupeisin epäilee jotain..
Niin monta plussa testiä on kyl tehty et kyl tässä nyt vaa raskaana ollaan
tänään meinasin varata neukku aikaa, en o ennen tätä päivää uskaltanu...
takana siis 08 syksy/talvella keskenmeno 10 viikolla , joten viime raskauskin pelotti 13 viikkoon saakka että onko siellä joku ja jos on niin löytyykö hengissä, ja löytyihin sieltä.
joten kun on tuo yksi keskenmeno takana niin varmasti on jokasesta tulevasta raskaudesta hermoheikkona siihen asti kunnes näen ultrakuvan että siellä oikeesti on kaikki hyvin
onko kellään tullut mitään vuotoja nyt tässä raskaudessa?
Mirkelo 4 + 4 <3