Onnitteluita vauvaantuneille!!! Ihanaa kun alkaa meidänkin pinoon vauvoja tulla :heart:
Tsemppejä kaikille vuodelevossa köllijöille ja kipuilijoille! :hug: Pikkusen aikaa kun jaksetaan niin pian saadaan se ihanin palkinto syliin ja saadaan nauttia ... <3
No niin, eli moikkulis vaan pitkästä aikaa! Lomat on alkaneet ja mamma ei paljoa malta koneella olla. Aurinko paistaa ja oma olokin ollut aivan loistava pieniä kolotuksia ja supisteluja lukuunottamatta. Illan tullen on niin naatti yleensä että sänkyyn kaatuu niin simahtaa samointein. Niin kävi eilenkin illalla. Menin pienintä nukuttamaan niin nukahin ite...kauhea kuorsaus oli kuulemma käyny...en kyylä ihan tuota usko silllä enhän mää kuorsaa XD
hikka vauvalla meidän vauva hikkailee usein myös...nyt ehkä hieman vähennyt mutta monestikin päivässä saattaa naputus käydä..pikkunen harjottelee hengittämään :heart:
masun tärinä mulla mahan tärinää on ollu vain silloin kun odotin poikaa ja nytkin muutaman kerran. Mulle neuvolatäti sanoi että se voi tulla esim siitä kun vauva pissaa
ja kuulemma yleistä just kun poikaa odottaa kun ne sohottelee miten sattuu
turvotus on tullut nyt kuvioihin. sormet ja nilkat on ihan kauheat. koitan juoda kovasti mut tuntuu ettei mikään riitä... huoh. täytyy käydäkin ostamassa ananasta tänään ja mansikoita.. niitten kuuluis poistaa nesteitä kuulemma.
vauvauutisia on tipahdellut tasaseen kavereiltakin <3 ihanuuksia kattellu ihan itkusilmissä ja kaiholla oottaa omaa nassikkaa jo <3 miten semmosta voikaan rakastaa niin paljon jota ei oo koskaan nähnyt näin etukäteen...mä ihan liikutun ku ajattelenkaan sitä hetken kun saa oman rakkaan ekaa kertaa syliin :heart: ja se eka parkasu....
Me käytiin eilen korkeasaaressa ja ottihan koville keikka. jalat meinas loppua kesken mutta jaksoin kävellä kuitenkin autolle takas...aika hiljoksiin sai väillä jo mennä. Lapset nautti niiiin kovasti ja mekin isukin kans kyllä. ihana ilma vielä sattuikin kohdalle!
nyt aamupalan laittoa ja sit pihalle aurinkoon...
onona ja vauva 34+4