Hyvää Sunnuntaita kaikille!
Mistä olette löytäneen halvimmat
Bola-korut? Tähän asti selaillessa olen todennut raskauskeiju.fi:in olevan edukkain.
Olen kanssa noista Bola-koruista lueskellu. Mieli tekisi hankkia mutta ylläri pylläri mieheni pitää sitä vähän turhana. Taidan jättää sauna oluet seuraavan kerran kauppaan, KOSKA PIDÄN NIITÄ AIVAN TURHANA
Oletteko huomanneet eri musiikkien vaikuttavan mahaasukkiin?
Yleensä meillä soi iskelmäradio (joo olen erilaien nuori
) tähän musiikkiin ei reakoi millään tavalla. Eilen kävimme baareilemassa ja kun jumputi jumputi musiikki alkoi pauhata, alkoi myös mahassa tapahtua. Tunsin ihan selvästi useamman potkun illan aikana. Yrittikö hän viestiä et "Nyt perhana sitä musiikkia pienemmälle. Ei täällä saa nukuttua"
Tuntui myös jotenkin pahalta. Oliko sittenkään hyvä ajatus mennä. Tunnen jonkin näköistä syyllisyyttä.
Tämän hetken aivopurkaus
En muutenkaan ole baari ihminen, en tykkää kun musiikki on niin kovalla, eikä pysty keskustelemaan. Saan jo krapulan pelkästä viinan hajusta, kovasta musiikista,savukoneesta ja valvomisesta. Joidenkin ihmisten puolesta tunnen myötähäpeää kun heidän touhujaan katselin. Kuka kaatuili, kuka itkeä vollotti, Kuka oli pukeutunut liian pieniin vaatteisiin, kuka yritti tyrkyttää epätoivoisesti itseään kaikille.. Olen ehkä joskus kuulunut itsekkin tuohon samaiseen kastiin, että joku on minua katsellut kun on mennyt hiukka yli. Sielläkin kyllä ajattelin, toivottavasti itse en ole tuollainen ollut. Siitä pidän huolen, etten koskaan tule siltä näyttämään. Tätä mieltä on 22v tuleva nuori äiti.
18+4 :heart: