Onnittelut vauvautuneille!
Täällä Pulla neiti on pitänyt vanhemmat kiireisinä ja välillä valvottaa kivasti yöt, tällä viikolla on parina yönä päästy nukkumaan vasta aamuyöllä 4-5 aikaan. Syöntivälitkin vaihtelee 1-5h, aluksihan neitä piti herätellä syömään 3h välein että saatiin paino nousuun. Viime viikolla kävi lastenneuvolantäti kotikäynnillä ja enää ei tartte käydä painokontrolleissa. Pulla painoi viikko sitten jo 3340g ja epävirallinen oma mittaustulos oli 54cm, hyvin siis on kasvanut pelkällä rintamaidolla :heart:
Meille tuli ihan kivat
sairaalalaskut kun mä olin osastolla pe-ke, eli 6 päivää (yks vuorokausi oysissa on 32,60). Pulla oli lastenosastolla 10 päivää ja siltä laskutettiin 7 päivää, lapsilla on omavastuu tuon 7 päivää ja sen jälkeen on ilmaista. Yhteensä meidän sairaalareissu oli 423,80 :O Meillä tuli se sairaalan maksukatto täyteen kun olin ollut jo aiemmin keväällä osastolla sen 6 päivää joten saatiin tuosta viimeisestä reissusta sit "alennusta". Nyt saadaan Pullan kans käydä loppuvuosi poliklinikalla ilmaiseksi ja jos osastolle joudutaan (toivottavasti ei) niin saadaan olla puoleen hintaan. Kallista lystiä mutta en valita, hyvässä hoidossa oltiin ja ruokakin tuli 4 kertaa päivässä nenän eteen
Sektioarpi on haalistunut jo todella paljon ja jälkitarkastukseen meen 25.7 äitipolille. Mies kysyi jo silloin heti sektion jälkeen leikanneelta lääkäriltä että kuinka pitkä väli pitäis olla jos meinaa pikkukakkosta alkaa yrittään, vuosi on kuulemma suositus. Vaihtelee vissiin aika paljon kun joillekin on sanottu että jopa 3kk sektion jälkeen saa alkaa yrittään raskautta :O
Ei kyllä ihan heti edes huvita alkaa yrittään pikkukakkosta, katsotaan sitten ens keväänä miltä tuntuu
Raskausmahaa on kyllä hirveä ikävä ja niitä "pieniä" potkuja...
nipsu83 ja Pulla 5vk 5pv