astrea voi elämä!
Toivottavasti istukka toimis nyt kuitenkin ja välittäisi vauvalle ravintoaineita että jaksaa potkia ja hillua. Kohta on onneks jo niin pitkällä että tarvittaessa selviäisi ulkopuolellakin. Toivottavasti oli vaan kertaluontoinen istukkahäiriö ja parantuisi itsekseen ja lapsiveden määrä normalisoituisi. Pidetään sormet ja varpaat ristissä!
Kiva muuten lukea muiden radilaisten kuulumisia. Mulla oli viime viikolla pari kertaa paastoarvot 5.6 ja 5.7, mutta luin jostain että flunssa nostaa arvoja. Ja noi arvot oli mitattu sen jälkeen kun olin heti herättyäni sännännyt suihkuun yskimään, kakomaan ja niistämään vihreää limaa pois hengityselimistä kilokaupalla. Nyt on taas ollut 5.1, onneks. Jos rupeaa olemaan paastot jatkuvasti korkeammalla tai yli 6 niin sitten olen hoitsuun yhteydessä. Pääsiäisenä tuli kyllä syötyä pashaa ja muuta liian paljon eli siis ollenkaan. Olen ollut tosi ankara sokerin kanssa ja tunnen aina huonoa omaatuntoa jos sorrun.
Vaikka neukkutäti sanoikin että jos ei nosta sokereita niin senkus.
Kaneli on ilmeisesti kääntynyt mahassa naama ulospäin kun potkut ja kumautukset tuntuu selvemmin. Maha hyppii ihan välillä. Kolmessa viikossa mulle on ilmestynyt näkyvä maha, kun tähän asti olen vaan kadottanut sen vähäisenkin vyötärölinjan mitä on koskaan ollut. Mieskin tunsi ekaa kertaa potkut. <3 Hämmentävän tuntuista kun joku potkii kirjaimellisesti perseelle, sisältäpäin. Joskus osuu sen verran napakasti suolistoon että koko persalue hytkähtää.
Liitoskivut on alkanut pari viikkoa sitten. Edestä keskeltä häpyluuta on jomotellut ja nyt tuntuu että lantiorengas ei anna enää samanlaista tukea kuin aiemmin vaan "notkuu" niin että tuntuu välillä että jalkoihin ei voi luottaa. Kävellessä sattuu, mutta se menee ohi kun matka jatkuu. Vauhti on kyllä hidastunut ja kävelytyyli on vaihtunut sulavammaksi.
Muuten tässä menee ihan kivasti, mielialat ei ole heitelleet pahasti. Uutena ihastuksena mulla on puolukka, jota siis en ole todellakaan aiemmin syönyt. Minkähänlainen fennomaani tuolta putkahtaakaan kun on tässä pitkin matkaa halunnut lanttulaatikkoa, ruisleipää, piimää, mustikkakeittoa, kaurapuuroa ja marjoja. Jos sillä on mukana oma kantele niin mä en ala.
Tänään täyttelin netissä kelan paprut ja kai sain kaikki täytettyä oikein. Vaikeita kysyivät. Kesäkuun puolessa välissä alkais äitiysloma, joten vähän yli kaksi kuukautta vielä pykimistä. Työmotivaatio ei kyllä ole kovin korkea...
Terhitär 25+0