Heippaus, menin nukkumaan vielä 4:30 jälkeen, ja kun kello soi 6:n aikaan armoton migreeni ja yökkäilin koko ajan , oksennusta ei tullut, migreeni oli niin paha, etten pystynyt puhumaan, en kirjoittamaan, en olisi itse pystynyt ilmoittamaan olevani sairas töihin, onneksi mies laittoi viestin puolestani. Minulla siis ollut vuosia ennen tätä vauvahaaveilua, migreenin estolääkitys, koska kärsin erittäin pahasta migreenist. Tämä on tuttua poikaraskauksistani :heart: , nyt olen käynyt neuvolassa, sain sairaslomatodistuksen ja kävin myös verikokeissa, nyt koitan syödä leipää ja juoda tuoremehua. Ihan koko ajan on huono olo ja pää särkee, muttei jyskytä.
Maanantaina sovimme neuvolan tervhoitajan kanssa, että menen lääkärille jos en pääse töihin.
Minulla myös turvotusta esim eilen kotiin kävellessäni, housut tuntuivat,että painavat todella ilkeesti, nyt minulla on isommat housut jalassa, ja en ole kovasti syönyt mitään, niin maha ei niin turvoksissa ole.
Mukavaa aamun jatkoa kaikille. :heart:
Minä ja OnniEmmi :heart:
Maanantaina sovimme neuvolan tervhoitajan kanssa, että menen lääkärille jos en pääse töihin.
Minulla myös turvotusta esim eilen kotiin kävellessäni, housut tuntuivat,että painavat todella ilkeesti, nyt minulla on isommat housut jalassa, ja en ole kovasti syönyt mitään, niin maha ei niin turvoksissa ole.
Mukavaa aamun jatkoa kaikille. :heart:
Minä ja OnniEmmi :heart: