Heinäkuun helistäjät -lokakuussa

Tervetuloa mukaan uudet heinäkuussa vauvansa saavat! :heart: :flower:


Rva Pikkumyy 1. yhteinen , laskettu aika 4.7.2009 :heart:




Olen testannut ensimmäisen haamun jo kp 25/30 ja tänään kp 30/30 tuli plussa apteekin omaan Raskaustestiinkin :heart:

Oireita ollut jo päänsärkyä, huonovointisuutta ja nyt jatkuvaa ns "kestokrapulaoloa" , mutta mitä enemmän oireita sen tyytyväisempi olen.
Rinnat arat ja välillä alavatsanippailuja :heart:



Rva Pikkumyy :heart:
 
Tulen perässä tähän ketjuun PikkuMyy
Haamu 23/25 ja tänään 25/25 selkee viiva.Kuvotusta pitkin päivää ja herkkyyttä runsaasti.
Toivottavasti kolmevitonen pysyy loppuun asti mukana.
Helistimen laskurilla la 6.7.2009
 
Onnea uusille Heinäkuisille! :heart:
Just tossa muistelin, et ite plussasin aikalailla tasan vuos sitte ja la oli 1.7.2008. :heart: Poju on parin päivän päästä jo 4kk ikänen!
Hurjaa, että nyt jo uudet heinikset ovat saaneet alkunsa. =)
Ei muuta kun onnea odotukseen! :flower:
 

Heinäkuun helistäjät 2009



Heinäkuun 1.s päivä
-katta2/26v, kolmas lapsi,-3,5v ja 7kk lapsi

Heinäkuun 2.s päivä

Heinäkuun3.s päivä
-Heinämassu82,26v/1.yhteinen /oma2.s LS,-4v,3vlapset


Heinäkuun 4.s päivä

-Rva Pikkumyy43v/1. yhteinen ,oma 4.s miehelle3.sTYKS-lapset -83,-86,-91
-Cassy25v , toinen yhteinen/VKS -1v lapsi ennestään
-Inkalilla 29v. 6.salamatkustaja /1yht 11, 8, 6-, 5- ja 2vuotiaat

Heinäkuun 5.s päivä
-Piku81/27v, toinen yhteinen,OYS,-1v lapsi
-witchi/2 lapsi/ TYKS/ lapsi 06



Henäkuun 6.s päivä
Äiti-Kengu/kolmevitonen,3.s yhteinen/oma5.s TAYSK,-3v ,1v, 12v ja 10v

Heinäkuun 7.s päivä
-Kolmasko...../kolmas lapsi tulossa
-ladymama/oma neljäs/miehelle kolmas/-1997, -2003, -2006




Heinäkuun 8.s päivä
-Vappupekoni/3.lapsi/OYS/lapset 04, 06.



Heinäkuun 9.s päivä

Heinäkuun 10.s päivä

Heinäkuun 11.s päivä
-Käärme/3.s lapsi tulossa -04,-06 lapset, KYS

Hainäkuun 12.s päivä

Heinäkuun 13.s päivä

Heinäkuun 14.s päivä

Heinäkuun 15.s päivä

Heinäkuun 16.s päivä

Heinäkuun 17.s päivä

Heinäkuun 18.s päivä

Heinäkuun 19.s päivä

Heinäkuun 20.s päivä

Heinäkuun 21.s päivä

Heinäkuun 22.s päivä

Heinäkuun 23.s päivä

Heinäkuun 24.s päivä

Heinäkuun 25.s päivä

Heinäkuun 26.s päivä

Heinäkuun 27.s päivä

Heinäkuun 28.s päivä

Heinäkuun 29.s päivä

Heinäkuun 30.s päivä

Heinäkuun 31.s päivä







Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PK2S = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus

-------------

 
Liitynpä tähän joukkoon :D Seurasin viikon 43 pinoa (ja monta monta aiempaakin) ja jännitin silloin niin omasta kuin etenkin RvaPikkumyyn puolesta :D

Eli sen verran itsestäni kerron, että uusperheen äiti olen, 26 vee kohta täynnä.perheeseen kuuluu samanikäinen mies, ja lapset 3 vee ja 4 vee (herra 4vee on minun esikoiseni). Heinäkuussa jätettiin ehkäisy pois, ja nyt sitten tärppäsi ekasta greippimehukierrosta ja viikon 43 pinosta :LOL:

Ekat haamut jo 23/26, ja selkee plussa kp26. Laskettu aika osuisi 3.7.09jos se onni meille suodaan. Lapsukainen on siis meille ensimäinen yhteinen.

Oireita ei oikeastaan ole, väsyttää ja mahassa menkkamaista kolotusta ja nippailuja..Ilman testiä en edes uskoisi tätä todeksi :)
 
RouvaSumppisuu
EN ole tähän pinoon ilmoittautumassa (vaikka mieli ehkä TAAS tekisikin :D ), mutta ex-heinäkuisena haluan toivottaa oikein paljon onnea kaikille tähän pinoon :heart: :heart: :heart: ! Ja rva Pikkumyylle nyt isot tsempit, kolmas kerta toden sanoo *ojentaa vauvaliimaa ja hirrrrmu hyvät jarrusukat pikkuiselle*

Sumppis & poju s. 6.7.2008
 
JJ-t, nanna81, RouvaSumppisuu

Kiitos kaikille edelleen onnitteluisanne! :flower:

"Ja rva Pikkumyylle nyt isot tsempit, kolmas kerta toden sanoo *ojentaa vauvaliimaa ja hirrrrmu hyvät jarrusukat pikkuiselle* "Otan vastaan kiitollisuudella, kiitos! :heart: :flower:

:heart: :wave:
 
Tervehdys kaikille! ja onnittelut rouva pikkumyylle kuten myös muille heinämassuille =)
Kaipa sitä uskaltais ilmottautua mukaan, kolme testiä tehty ja aika vahva plussa viimeisimmästä testistä tuli =)
Laskettu aika olisi 1.7.09 ja kolmas lapsukainen meidän perheeseen. Minä olen 26 v. ja
mies 30 v. ennestään meillä 3,5 v ja 7 kk lapsoset. Toivottavasti mörö pysyy masussa loppuun saakka. Meillä tärppäsi yk 4 ja olo nyt oikein onnellinen!
Oireista... palelee ja iltaisin tulee huono olo, muuten aika normaalit tuntemukset. Väsymystäkin on ilmassa jonkun verran.
 
Jos kerromme vähän itsestämme, niin Minulla tosiaan isot-isot lapset jo ennestään;=)) :heart: Esikoinen täyttää 25v marraskuussa :heart: (poika), keskimmäinen täytti juuri 22v(tyttö), kuopuspoika asuu kanssamme ja on 17v kevari-amispoika :heart:
Miehellä pojalla tänään synttärit täyttää 20v :heart: , tytär on 15v :heart: , miehen poika asuu meidän kanssa mutta on nyt laivastossa, joten harvoin kotona lomilla, ellei ole tyttöystävänsä luona.

Olemme eläneet yhdessä mieheni kanssa 7 vuotta, naimisissa olemme olleet kuukauden päästä vuoden. :heart: Aloimme vauvaa yrittämään heinäkuussa 2007, eli elokuu oli ensimmäinen varsinainen yk, plussasin maraaskuun lopussa-joulukuun alussa :heart: , np ultrassa tammikuussa 2008, pienellä huomattiin runsas npturvotus, ja hän menehtyi rv 13 aikana, jolloin synnytys. :ashamed: , heti yksien menkkojen jälkeen aloimme uuden yrityksen ja yk 5-6 plussasin jälleen heinäkuun lopussa 2008, rv 7 varhaisultrassa todettiin tuulimunaraskaus, oli vain sikiöpussi, sikiö puuttui kokonaan. :ashamed: Tällä kerralla saimme heti alkaa uuden yrityksen ja yk 2 plussasin nyt :heart:

Toivon, että tämä kerta kantaa syntymään asti, että vauvalla on voimia kasvaa ja kehittuä :heart:

Niin ja mieheni on 42v ja itse sen 43v, Harrastan kovasti liikuntaa, sauvakävelyä, kuntosalia, pyöräilyä, työmatkat mennen - tullen suuntaansa 14km :heart: Olen ilmeisesti nuorekas!? :D :heart:

Ihanaa iltaa kaikille!



Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 

Yhteistyössä