Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

Täälläpäs on ollut tapahtumia, iloa ja surua. Osanotto menetyksen kokijoille ja riemussa mukana elämässä odottajille.
Itsellä elämä jatkunut yhtenä minuuttiaikatauluna, työt, urheilut, 1 v 3 kk ikäinen esikoinen jota ollaan hoidettu miehen kanssa tähän asti kotona vanhojen pitämättömien lomien turvin vuorotellen. Nyt meillä on kolmatta päivää au pair harjoittelemassa. Tänään itse töissä ja mies "kouluttaa" häntä. Alkuvaikutelma ihan ok, äitinä tuntuu vain mahdottomalta oppia luottamaan häneen, että varmasti aamulla herää ennen esikoista jne. Mutta mihinkään päivähoitoihin emme lastamme halua, niin tämä on se meidän vaihtoehto.

Juuri ennen joulua olin np-ultrassa, siellä oli kaikki ok ja turvotustakin vain 0,7 mm. Omasta pyynnöstäni otettiin kuitenki veriseula(ikää jo 36) ja senkin tulokset tuli ja kromosomihäiriöriskin suhde 1/12 000 eli olematon. Siten odotus voi jatkua yhtä onnellisissa merkeissä.
Satunnaista yökkimistä on vieläkin, ei muita oireita. Kilpaurheilen ja kuntoilen edelleen täysillä. Ja tarkoitus sitä jatkaakin loppuun asti.
Nyt vain odotetaan, että saadaan uusi arki au pairin kanssa pyörimään ja pärjätään hänen kanssaan toukokuun loppuun, sittenhän se oma äippäloma jo alkaakin...jee!
13+1
 
SusSoo
Mansku72 :wave: sulla on kyllä hyvä kunto kun jaksat edelleen urheilla... Mun kuntoni vähän lopahti tänä vuonna kun oli kolme perättäistä keskenmenoa, ja en sitten suruuni viitsinyt mitään ylimääräistä tehdä. Pyhitin kesäni lapsilleni... (osaan keksiä hyviä selityksiä kyllä tälle saamattomuudelleni :D ) Me ollaan myös vähän iäkkäämpiä tai sanoisinko kokeneempia :) ; itse -74 syntynyt ja mies jo yli nelikymppinen. Itse en vielä tuota veriseulaa ottanut. Jos sitten seuraavan lapsen kohdalla ;) Me ollaan myös au pairista puhuttu jo vuosia. Meillä on ilmeisesti jokin tarve saada tänne taloon elämään, koska myös sijaisperheeksikin olemme "kouluttautuneet". Luultavasti tuo au pair olisi nyt se tärkeämpi juttu tässä elämänvaiheessa. Jos viitsit ja haluat, niin laita yv:tä. Olisi mukava tietää minkä kautta saitte au pairin ja mistä maasta, kauanko haitte jne.?

Sussoo ja Suloinen 12+4 (ultran mukaan)
 
Hyvää uutta vuotta kaikille! :) :flower:

Mekin ollaan kotiuduttu toissa iltana, oli kyllä ihana tulla parin reissussaoloviikon jälkeen kotiin ja omaan sänkyyn! Uusi vuosi meni muutamia paukkuja pamautellessa, myrskyä ihmetellessä ja syödessä. Ihan omalla porukalla olimme.

Oksentelu ja paha olo jatkuu yhä edelleen. Tänäänkin kaikki tullut ulos. Mutta eipä siitä sen enempää, tuntuu että olen jo valittanut enemmän, kuin tarpeeksi. Uskon ja toivon, että tämä kuitenkin helpottaa parin viikon sisällä. Optimistista ajattelua... :)

Maha on kasvanut tai turvonnut täälläkin, omat farkut ei sovi mitenkään muotoa jalkaan. Näkyihän mulla jo eka raskaudessakin viikolla 12-13 maha niin, että kaikki tiesi että oon raskaana, niin eipä tuo ihme varmaan olekaan.

Nyt täytyy yrittää mennä syömään jotain pientä, heikko olo...

Pikkumuksis rv 10+5
 
Moi,

minutkin saa lisäillä tähän pinoon, jos vain mahtuu. Laskettu aika 20.7 näillä näkymin. Ultra saatiin vasta 12.1, jolloin selviää tarkempi LA.
Ikää 24 vuotta ja toista odotan, miehelle ensimmäinen :heart: Esikoinen on syntynyt 05/04.
Synnytyssairaalana K-SKS.

Hyvää viikonloppua ja jaksamisia kaikille! =)
 
Pikaisesti tulin vain ilmoittamaan että istukkapunktion vastaukset tulivat tänään, ja hyviä uutisia oli..meille on tulossa kromosomeiltaan terve TYTTÖ =) :heart: :heart: :heart: IHANAA!!!

Palaan myöhemmin paremmalla ajalla rustailemaan enemmän...

Piku ja Tintti 13+6
 
Onnea Piku hyvistä tuloksista! Heh, me muut kai aletaan pikkuhiljaa noita sukupuolia tietää vasta puolivälissä sitten...siis jos halutaan tietää...Mä kyllä haluan :whistle: :D

Tervetuloa Tuuliina84 :wave: Mistähän päin Keskis-Suomea mahdat olla, meitä ei olekaan tällä palstalla kovin montaa? Itse tässä lohikoski-palokka linjalla liikun :D

Mullakin masu jo pömpöttää, vielä menee omat farkut (löysät sellaiset) mutta illasta pitää kyllä jo nappia ja vetskaria avata...

Kukkaiskeiju & Pööpöti 12+4
 
Voi miten hienoa Piku ja paljon onnea!! :) :flower:

Täällä on taasen oksenneltu tänään ja ollut muutenkin niin saamaton olo ettei tosikaan, onneksi poika ymmärtää ja on ollut tosi kiltisti. :)
No sentään sain hiukseni värjättyä ja huomenna pääsen kampaajalle leikkuuseen, piristystä! :D
Meidän kummipoikakin vihdoin syntyi, 1.1.09 ja huomenna päästään häntä ihailemaan!! :heart:
Vatsa jo tosiaan pömpöttää, tänään oli uudet äippähousut ekan kerran jalassa ja ah sitä tunnetta! :LOL:
Kohta voiskin jo napsasta ekan kuvan pötsistä! :)

illuusia&Tiitiäinen :heart:
 
Hyvää tätä vuotta kaikille tasapuolisesti!!
On ollut kaikenlaista, ettei oo koneelle ehtinyt.
Onnea kaikille hyviä uutisia saanneet :heart: ja :hug: niille jotka sitä tarvitsevat.
(.) Oma napa on masentunut. Mulla alkoi tossa 30-31 välisenä yönä voimakkaat mahakivut, mutta en mennyt lääkäriin, koska vuotoja ei tullut. Selkääkin jomotteli. No kivut hellitti ja uutta vuotta juhlittiin suunnitelmien mukaan suuressa cityssä. No nyt kuitenkin vähän väliä jomotellut mahaa ja selkää ja tänään oli tullut epämääräistä valkovuotoa (?) pöksyihin. Oksennellut olen kuitenkin viimeiksi eilen kunnolla. Mutta ei se mitään todista. Maanantaina on lääkäri jokatapauksessa, joten odottelen sinne, jos vuotoa ei kamalasti tule. Ehtiihän sen huonon tiedon saada ensi viikollakin.
Ja sitten flunssa pamahti päälle eilen, kova on yskä.
JA vielä tänään äsken rupesi särkemään siihen hampaaseen, jonka takia olen kaksi kertaa jo käynyt hammaslääkärissä. Ja viikonloppuna päivystys on joko Hesassa tai Nurmijärvellä :headwall: . Epäilen siellä olevan mätää tai paha tulehdus, koska hampaan juureen ikeneen nousi joku päivä sitten patti, joka oli yön aikana hävinnyt. Ja nyt hammas on kipeä :( .
GREAT, näin hyvin täällä pyyhkii...
SusSoolle erityisesti onnea erittäin hyvistä uutisista :heart: :heart:
*Kopioitu toisesta pinosta*
 
murmelin sain sydänäänet kuuluviin kun makasin sängyllä ja jalat roikku sängyn laidalta ja tosi alhaalta siitä häpyluun kohdilta.. itsellä vauva taitaa olla tuolla oikealla puolella enemmän, syke paljon nopeempi kun oma en osaa sanoa paljonko...ehkä 155-170...tänään kun kokeilin en oikeen saanu kohillen sitä dobbleria mutta kyllä sieltä jotain kuulu...ehkä alkaa löytyy paremmin tossa 11 vk jälkeen:)

onnijuuli 10+6
 
Tervetuloa mukaan Tuuliina84 ja onnea odotukseen!

Piku81lle suuret onnittelut hyvistä uutisista :flower:
Mymmyryy: toivottavasti kivut hellittää ja masussa kaikki hyvin! :hug:

Täällä ei meinaa huimauksesta loppua tulla, monta päivää jo kävellyt pitkin seiniä. Mulla on joka raskaudessa verenpaine ollut tosi alhaalla ja niinpä tuo tuntuu olevan nytkin. Verenpainemittarikin on välillä ollut lainassa että saa vähän seurattua missä lukemissa paineet huitelee. Alin lukema oluut jotain 88/40, joten ei ihme ookaan kun vähän huippaa :/ Pahoinvointi onneksi hellittää, tänään ollut jo aika normi olo, paitsi tuon huimauksen suhteen. Mites muilla vaivaako huimaus?

 
mun oli pakko tulla sanoon et mä tunsin äsken ekat liikket!!! oon koko pvän epäillykkin et tuntisin ne, mut äsken oli ihan selvä liike!! ja tiedän et näil viikoil ei voi muka niit tuntea mut ihan 100% varma oon koska on kolmas odotus niin tunnistan jo ne!! :heart:
 
No nii, jos sitä nyt kerkeis muutaman rivin enemmän rustata...meinaa tuo esikko (9pvä:n päästä 1v :heart: ) pitää sen verran kiireisenä, ettei kyllä sen hereillä ollessa pysty koneella istumaan :saint:

Mymmyryy
: toivottavasti kivut lakkaa ja kaikki on kunnossa, niinkuin varmaan onkin. Pääsetkö maanantaina katsoon ultralla masuun? Mulla on myös ollut joistain mausteisista ruuista maha todella kipee, nyt raskauden aikana..

Onnea kaikille ultrassa käyneille hyvistä ultra kuulumisista, kyllä se vaan helpottaa kun tietää että kaikki on hyvin..

Liikkeistä: mää oon myös tuntenut jokusen päivän ajan liikkeitä (kuplintaa) masussa iltasella sängyllä, kun olen oikein "hiljentynyt" tunnustelemaan. Ja kyllä mie olen aikasta varma myöskin siittä että Tintti siellä myllää :heart:

UnistaMie en niitä seksi unia kyllä oo nähnyt, mutta oon kyllä niitä painajaisia silloin alussa nähnyt useinkin, kai se mieli/epävarmuus vaikuttaa nukkumiseenkin.

Uus vuosi täälläkin oltiin ihan rauhallisissa merkeissä, ulkona oli niin tuulinen ilma, et ei sit ammuttu edes raketteja, muutama pata vaan. Joita minä en sitten edes nähnyt, kun jonkun piti jäädä esikkoa vahtimaan kotiin, kun pistin sen nukkuun ihan oikeaan aikaa (20.30) no jospa sitten ens uutena vuotena...
Mulla oli muuten synttärit eilen, eli ihanan lahjan sit sain tänään...Cassy sit jossain vaiheessa voit vaihtaa mun iän 28v, ei kiirettä...

Juu ja sit omaa napaa: Juu eilikkä niinkuin aiemmin ilmoitinkin, niin kaikki näillä näkymin kunnossa, pikkuisella. Meillä on sit 21+2 vielä rakenneultra jossa katotaan tarkemmin lähinnä sydäntä, ja tietty muitakin rakenteita..mut silloin lääkäri kyllä sanoi että se turvotus on kyllä aika pienehkö siihen että ois sydänviasta kysymys...mut kiva et ei sitäkään sit tarvii miettiä, kun pääsee kurkkaamaan...
Mää heräsin viime yönä jo 4 jälkeen jännään tuloksia, enkä saanut enää sen jälkeen nukuttua |O ja kyllä täytyy sanoa että tippa tuli linssiin kun kuulin tulokset, ja naama loisti varmaan kuin naantalin aurinko, ja että pikku rinsessa, tän rinssin kaveriksi ( vaikka aivan yhtä rakastettu ja haluttu se pikkurinssi olisi ollut) =)

Pahoinvointia täälläkin on välillä vielä, ja pojan sapuskat kovasti edelleen yökkäyttää, mutta väsymys on hieman alkanut hellittää..ja joku kyseli rinnoista...mulla on nyt vasta tullut rinnat kipeeksi, ja paisuneet :D esikon kohdalla oli samalla tavalla, että vasta hieman myöhemmin rinnat "muuttui", kun taas ensimmäisessä raskaudessa ( joka päättyi km:n) rinnat oli jo ennen plussaa kipeät ja todella kosketus arat...

Juups mut nyt kullan kainaloon :heart:

Piku ja Tintti 13+6 (hui huomenna jo 14 täynnä )

Ps. Hyvää uutta vuotta ihan jokaiselle :hug:
 
SusSoo
katta2 :wave: Mulla viime raskaudessa oli paineet tuota luokkaa mitä sulla nyt. Ei kyllä ollu yhtään kivaa... Saatiinkin sitten miehen kanssa lahjaksi verenpainemittari. Mulla kun on tosiaan ollu ongelmana matala verenpaine odotusaikana ja miehellä taas normaalisti on korkea. Toistaiseksi tässä raskaudessa paineet ihan normaalit mulle eli 110/70. Ultrakäynnillä äippäpolilla tosin oli 120/75 eli mulle korkea... syke 118 :whistle: pikkuisen jännitti ultraus :D Kätilön mielestä tuokin verenpaine oli ihan hyvä. Mitähän ne olis ollu jos olisin itse ollu siellä ihan normaali, enkä sekaisin pelosta ja jännityksestä.

Päärynärouvalle onnittelut liikkeiden tuntemisesta. Mulla on kohtu taaksepäin kallistunut eli voiskohan vaikuttaa siihen, että liikkeet ei niin herkästi tule sitten tuntumaan? Tämä nyt oli sitten ihan omaa tuumailua :)

Nuorimmainen ennen nukkumaan menoa muisti yhtäkkiä, että äitillähän on vauva mahassa. Sitten se tuli ja nosti paitaa ja tuijotti ihmeissään mun mahaa ja sanoi totisena: "ei täällä mitään ole!" Tyytyi sitten vastaukseen, kun sanottiin että vauva on piilossa. Hauskoja sutkautuksia tulee noilta pieniltä =)
 
heippa,
täällä on yksi 23-v odottaja, tänään juuri alkoi vk. 12!! Eli vauvelia odotellaan 26.7....:) Nyt odottellaan torstain ultraa... Pikkukakkonen on tulossa ja viime yönä olin kovin varma että liikkkeitä olisin tuntenut, no katsellaan jos alkaa toistumaan, mutta ekan kohdalla tunsin kanssa liikkeet jo hyvin aikaisin..
Ja Katta, kyllä, voi kyllä, saan olla todella varovainen nousujen yms kanssa, huimaa meinaan todella. Välillä saattaa ihan vaan kävellessä mennä mustaksi päässä, onneksi on esikon rattaat mistä ottaa tukea.
 
Heippa ja hyvää uutta vuotta kaikille!

Ilmottaudun mukaan heinäkuun odottajiin.
Olen siis 27-vuotias ja laskettu aika on tällä hetkellä 21.7.2009. Ennestään meillä on 1v 1kk ikäinen tyttö. Ikäeroa tulee siis noin 1v 8 kk. Ja synnytyspaikka tulee olemaan TAYS.

En ookaan tätä ketjua aiemmin seurannu, kun kk laskettuna LA olis aiemmin ollu jo kesäkuun puolella, joten sitä palstaa seurasin. Tosin nyt vasta täällä ilmottaudun mukaan, kun ollaan perheille saatu kerrottua tulokkaasta :) Kävinkin siis jo ennen joulua ekassa ultrassa, kun kk laskettuna olis ollu jo n. 12. viikko, mutta ultra näyttikin sitten tuolloin vasta 9+2. Eli 12.1. oon menossa sitten uudelleen ultraan. Toistaiseksi kaikki siis on ollut kunnossa.

Edellisessä raskaudessa ei ollut ollenkaan pahoinvointia eikä muitakaan oireita, oli "ylihelppo" raskaus. Nyt on ollut muutamana viikkona pientä kuvotusta, mutta ei pahempaa. Nyt vaan olen pari päivää ollut kipeempi kuin ikinä, kauhee flunssa ja päänsärky! Onneks eilen oli vähän kuumetta, niin taidan rueta paranemaan ja palaamaan elävien kirjoihin. Onneks ollaan täällä anoppilassa ja mieskin lomalla, niin saanu oikeesti levätä, kun ei oo tarvinnu tyttöö hoitaa.

Mitään hankintoja tms. ei olla ees mietitty, koska mä en taida edes vielä tajuta, että meillä on pienokainen tulossa. Tietty vaatteita (tytön) on vaikka milla mitalla ja kaukalo ym. Ainoo vaan on tuo ratasasia, mutta saatetaan saada miehen siskolta tuplat, kun he ei niitä ehkä enää ens kesänä tarvitse. Mutta sen näkee sitten.

Nyt tuleekin tyttö ja mies ulkoo, joten pitää lopettaa. Tämä tais olla vaan omaa kirjotusta, mutta palataan asiaan :)

Minsku rv 11+4
 
Jee .. minäkin sain kuulumaan ekan kerran sydänäänet eilen illalla..
tosi tosi vaimeesti kuului ja juuri häpyluun yläpuolelta, vasemmalla.

mieskin kuuli..ja kuului myös liikkeitä! :heart: :heart:


Tervetuloa uusille tasapuolisesti!!


ei mulla tälläkertaa muuta.

wiivi84 & ?? 11+2
 
Kävisin useammin keskusteluissa, mutta kun tuo netittömyys vaivaa...siksi vastaaminen kysymyksiin kestää.
Todella surullista huomata että pinosta on pudonnut joku
pois. Voimia kaikille sureville!!! :hug:
No juuh, kävin siis äitiyspolilla, siellä (Jyväskylässä) ultrasivat, oikein 3D touhuilla, johan oli siinä ihmettelemistä, ja lasketuksi ajaksi varmistui 7.7.2009.
Raskaus todellakin on riskiraskaus, synnytys tapahtuu joko jyväskylässä tai Kyssissä. Konsultoivat neurologeja mahdollisista komplikaatioista. Itse luottavaisin mielin kuitenkin. Tuskin se aneurysma on hetkessä syntynyt, ja itseasiassa lääkäri uskoi sen olleen jo edellisissä synnytyksissä olemassa. Jos ei se aiemmissa synnytyksissä ole puhjennut, niin eiköhän se Varjelus ulotu vielä tähänkin synnytykseen.
Mies... Hmm... Ihme ja kumma, suhde on jatkunut, mies on alkanut lukemaan julkaisuja ja muutenkin osoittanut kiinnostuksen merkkejä... Aika näytää!
Kuulumisiin!!!
 
Inkalilla:toivotaan,että odotus menee hyvin sekä miehen kanssa sujuu myös asiat hyvin.
uusiakin tullut joukkoon:mukavaa odotusta.
piku:myöhästyneet onnittelut :flower: Niin ja eikös se ollut niin,että tulokset olivat hyviä.
Tässä kuussa on esikon 13v synttärit ja nuorimmaisen 2v synttärit.Yhteiset juhlat sukulaisille pidän.Vuosi alkoi hunolla tuurilla,kun autoni hajos ja nyt joudun oleen ilman autoo_Onneksi täältä tuppukylästä kulkee linkka työpaikkakunnalle.
Oltila on kohtalisen hyvä.
Mukavaa lauantaita kaikille =)
 
Heippa kaikille :wave:

en ole jaksanut kirjotella kuulumisia tänne kun en oo paljon muutakaan jaksanu tehä =)

Paljon oli taas tullu huonoja uutisia :(

Itelläni kaikki hyvin..nyt on rv13+1 ja pahoinvointi on enää muisto..Tiistaina oli neuvola lääkäri ja siellä kuului vahva sydämen syke joka poisti hiukan epäuskoa asiasta..nyt uskaltaa jo iloita että on raskaana :LOL:
Moni on kirjoittanut päänsärystä,mullekin on ilmaantunut sitä nyt kun pahoinvointi loppus..ja uus vaiva on ilmenny nyt lähipäivinä et mun häntäluuta särkee tietyissä asennoissa ja varsinkin istuminen tekee tiukkaa..onko muilla ollut sellaista?ja varsinkin näin aikasessa vaiheessa kun mahakaan ei oo vielä mikään suuri =)
Ultrassa en oo vielä käyny..ajattelin et maanantaina tilaisin ajan yksityiselle kun tuolla neuvolassa puhutaan vaan siitä niskaturvotus-ultrasta , enkä siihe halunnut ja nyt se on jo myöhästä..

Hyvää uutta vuotta kaikille ja toivotaan ettei kenellekkään enää tulis huonoja uutisia...
 
Syke löytyi!
Nöppösen :heart: jumputti niin kauheasti, ettei oo tosikaan. Kaivoin dopplerin kaapin kätköistä ja sieltähän se syke löytyi 5min etsimisen jälkeen. 135 kertaa minuutissa(jos perässä oikein pysyin) :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
mymmyryy: Ihanaa että kuulu äänetkin!

Mäkin ajattelin yöllä töissä käydä kokeilemassa olisko meidän doppleri vapaana ja vähän salakuuntelemassa meidän pikkuista... :whistle:

Nyt ei enempää, pitää mennä ottaan päikkärit että jaksaa valvoa yön.
 
Mukavaa lauantaita kaikille! =)

Uusia on mukaan tullut, tervetuloa ja onnea odotukseen :heart:

Sussoo: Verenpainemittari oisikin tosi hyvä ostos just nyt ja niitä kävin tiirailemassakin. Sulla tosiaan hyvät paineet nyt ollu ja mullakin normaalisti tuo yläpaine on siinä 100-110 paikkeilla , eli ihan ok. Mulla tosin terkassa näyttää aina enemmän kun kotona verenpaine, mutta varmaankin siitä jännityksestä. Toivotaan että paineet pysys hyvällä tasolla jotta pysyttäis pystyssä =)

Mukava että olette saaneet sydänääniä kuulumaan! Mie kyttään niitä liikkeitä ja väitänkin että olen jo viikon niitä tuntenut, vaikka kätilö nt-ultrassa sanoikin etten välttämättä tunne kovin nopeasti liikkeitä kun istukka on edessä.

Täällä on podettu lonkkakipua eilisestä lähtien. Saunasta lähtiessäni huippas sen verta reippaasti että oikea lonkka edellä siihen kaakelilattiaan sitten kaaduin - ja teki kyllä kipeetä! Pakotti koko yön ja meinasinkin että terkassa kävisin mutta eipä tuo kipu ainakaan ole lisääntynyt että jospa se siitä. =)

lapset huutelee leikkimään joten mukavaa lauantai-iltaa kaikille! ja tosiaan toivotaan ettei huonoja uutisia enää kellekään tulisi!

katta2 ja mörö 14+3
 
Tervetuloa uusille ja onnellista odotusta :) :flower: Iteki vielä menossa mukana aikasemmasta tiputtelusta huolimatta. Sitkeä sissi masussa.. hyvä niin.

Onneksi joku muukin ensikertalainen kirjotti, että masu on kasvanut.. Ite en mahdu enää ees farkkuihin, jotka muutenki oli vähän isot. Mammahousujakaan ei ole löytynyt eli vähän sormi suussa, että mitäs jalkaan kun koulu alkaa.

Hävettää vähän kanssa, että kilojakin on tullut ehkä jotain 5 jo :ashamed: Eikö kellään muulla ole noussut paria kiloa enempää?

Toivotaan kaikille hyvää vuotta 2009 :hug:

- Jousku ja pn 12+4
 
Jousku täältä löytyy kohtalontoveri painonnousussa. Tässä, kuten kahdessa edellisessäkin raskaudessa on tullut tähän mennessä kotivaa'an mukaan 5 kiloa painoa lisää. Pahoinvointia ja oksentelua on ja napostelen usein töissä ja kotona pika-avuksi leipää kun alkaa yhtäkkiä heikottaa. Ennen raskautta en yleensä hirveästi hiilareita syönyt joten se lienee syy, että paino nousee raskauksissa. Tosin ekat 7 raskausviikkoa söin mandariineja ja salaattia enimmäkseen ja silti paino alkoi nousta, joten taidan olla raskausaikana metsästäjä-keräilijätyyppiä ja kroppa (lue reidet ja lantio) kerää rasvaa varastoon =) Enpä ole kuitenkaan huolissani, aina tuo paino on laskenut nopeasti alle lähtöpainon.

Mitä muuta pahoinvoinnin ja painonnousun lisäksi, hmmm... Kuplintaa tuntuu kohdun seudussa joskus kun oikein rauhoitun tunnustelemaan ja parin viikon päästä on neuvola. Helmikuun lopulla rakenneultra. Esikoinen odottaa kesävauvaa kovasti, nuorempi nyt ei tietysti vielä asiasta mitään tajua.

Nyt aamupalalle jos vaikka joku jo sisällä pysyisi..

Katja ja pähkinä rv 13+5 (?)

 

Yhteistyössä