Heipparallaa kaikille, :wave:
Pikaisesti laitan kommentit pariin juttuun:
Raskauskiloista; eikoisesta jäi sellainen 5 - 6kg, joita en aikanaan saanut pois. Tämän kakkosen jälkeen onneksi kaikki raskauskilot suurinpiirtein lähtivät, mutta siis edelleen tuo 5 - 6 kg alkuperäiseen painoon on matkaa ja kaappi pullollaan housuja ja mekkoja, jotka ei mahdu päälle.
Oon maailman huonoin laihduttamaan - nytkin kirjaimellisesti istun tässä suklaalevyn kanssa - tai enää puolikkaan levyn kanssa.... :ashamed: Aina uskottelen, että sitten kun lopetan imetyksen niin aloitan laihdutuksen. Joo tavallaan näin käykin, koska syömistä on pakko vähentää ihan merkittävästi, mutta siltikään en oo saa itseäni laihtumaan. Järkevintähän olisi nyt syödä sopivasti, jolloin tuo imetys veisi loputkin kilot kuin itsestään.
Maitotuotteista; meillä typykkä on aamuisin viikon verran saanut maitoon keitettyä puuroa. Iltaisin en oo vielä antanut, kun pelkäsin vatsavaivoja. Bulgarian jugurttia on syöty päivittäin varmaan kuukauden verran ja raejuustoa on myös maisteltu ja pari kertaa piimää.
Tyttö oppi perjantaina juomaan nokkamukista. Jee! Tähän asti äiti on saanut kallistaa mukia mutta nytpä hän osaa ja haluaa tehdä sen itse. :heart:
Imetyksestä; moniko vielä imettää? Montako kertaa päivässä? Itse imetän vielä tosi monta kertaa (oisko jotain 5 - 7kertaa päivässä), kunnei olla testailtu tuota tavallista maitoa nokkamukista. Ehkäpä ensi viikolla voisi alkaa kokeilemaan.
Kylvystä; meidän neiti tykkää taas kylpemisestä. Onnistuin parilla kertaa saamaan tytön istumaan ja leikkimään ankan kanssa. Siitä lähtien kylpeminen on taas maistunut. Oli siis onneksi ohimenevä vaihe tuo kylpyprotestointi!
Syömisestä vielä kysäisen. Eli onko muilla niin, että syöminen takkuaa tosi paljon? Meillä neiti söisi vaan, ruisleipää, kurkkua, maissia, herneitä, omenaa - siis kaikkea sellaista jota itse voi napsia suuhunsa, mutta kun yritän antaa lusikalla jotain pöperöä - perunaa, porkkanaa ja vaikkapa possua, niin suu napsahtaa kiinni ja pysyy kiinni. Oman lusikankin olen antanut, mutta ei auta sekään. Jos jollakulla vinkkejä, niin kertokaahan?
Tulipas pitkä viesti... nyt kotihommiin...
SusieQ ja typykkä