Ihan vähän meinaa jännittää mulla olis tänää eka neuvolakäynti.. tiedän joo, että siellä ei mitään ihmeellistä tapahdu mutta silti jännittää ihan älyttömästi, ku joudun vielä menemään yksin ku mies on töissä eniten varmaan stressaan sitä että ne puuttuu mun painoon ku sitä on sellaset 20kg ylimääräistä... Ois ihana ku vois soittaa jollekin kaverille ja purkaa jännitystä, mutta en oo kertonut raskaudesta kellekään niin hankala soittaa
En edes uskalla kuvitella paljon jännitän sitten kun on ekan ultran aika tosin sinne oon miehen pakottanut mukaan, ihan jo siitä syystä että jos kaikki ei ole kunnossa niin mä tuskin olisin sen jälkeen kykenevä ajamaan kotiin
En tiiä, tää nyt oli vaan tällänen jännityksen purku viesti ku eka raskaus menossa
En edes uskalla kuvitella paljon jännitän sitten kun on ekan ultran aika tosin sinne oon miehen pakottanut mukaan, ihan jo siitä syystä että jos kaikki ei ole kunnossa niin mä tuskin olisin sen jälkeen kykenevä ajamaan kotiin
En tiiä, tää nyt oli vaan tällänen jännityksen purku viesti ku eka raskaus menossa