Heinäkuiset 2023 ❤️

vierailija
Moi kaikille! Meillä takana todella rankka tahattoman lapsettomuudenpolku ja sain elämäni ensimmäisen plussan viime perjantaina, nyt 4+2 menossa ja la kai 8.7.23. Ihan jäätävät pelkotilat päällä oireista ja oireettomuudesta. Pelkään keskenmenoa ihan hirveesti, tai sitä että raskaus osoittautuu kemialliseksi tai tuulimunaksi.. huhhuh, mitenhän tässä osais rentoutua
Hei, täällä sama tilanne! Lapsettomuutta taustalla ja juuri ennen hoitoja tärppäsi nyt luomusti. Ja kamala pessimismi valtasi mielen ja pelottaa järkyttävästi juuri nuo mainitsemasi asiat. Jotenkin kai kokee että tätä vauvaa ”odottanut” jo myös sen koko lapsettomuuden ajan joten ns taakkaa harteilla paljon kun aikaa on mennyt niin paljon. Olisi toivonut että pystyy pidemmän ajan olemaan vaan kiitollinen ekasta plussasta mutta kyllä sitä näköjään keksii aina uutta ressattavaa :p Lasken tyyliin tunteja jo varhaisultraan🤣 suuret tsempit!
Millä viikolla+päivillä olette varhaisultria varannut?
 
  • Tykkää
Reactions: puhalluskukka2
Hei, täällä sama tilanne! Lapsettomuutta taustalla ja juuri ennen hoitoja tärppäsi nyt luomusti. Ja kamala pessimismi valtasi mielen ja pelottaa järkyttävästi juuri nuo mainitsemasi asiat. Jotenkin kai kokee että tätä vauvaa ”odottanut” jo myös sen koko lapsettomuuden ajan joten ns taakkaa harteilla paljon kun aikaa on mennyt niin paljon. Olisi toivonut että pystyy pidemmän ajan olemaan vaan kiitollinen ekasta plussasta mutta kyllä sitä näköjään keksii aina uutta ressattavaa Lasken tyyliin tunteja jo varhaisultraan suuret tsempit!
Millä viikolla+päivillä olette varhaisultria varannut?
Vähän ehkä aikaisen ajan varasimme varhaisultraan (6+6), mutta seuraavana päivänä on sitten jo neuvola-aika, enkä halua mennä juttelemaan ja haaveilemaan sinne ilman varmuutta, että jotain on aluillaan. Kyllä päivät kuluvat hitaasti... Taisin jo jossain aiemmassa viestissä sanoakin, että edellisessä raskaudessa oli alusta asti niin voimakasta pahoinvointia, että nyt huolettaa, kun oireita on niin vähän.
 
Facebook ryhmä kuulostaa hyvältä! Itse tosin mielellään oottaisin sinne kahden viikon päähän ennen liittymistä kun on varhaisultra. Silloin viikkoja 8+3. Halusin tarkoituksella ottaa sinne koska silloin jo erottuu hyvin pää ja jalan- ja kädenalut ja jos vastaa viikkojaan niin keskenmenon riski hyvin pieni siinä kohtaa. Itsellä kun yksi km taustalla vaikkakin se tapahtui 9+1.

Mistähän löytyis kohtuuhintainen doppler? Sellainen missä erillinen pää. Edellisen oon jo pistänyt kiertoon ajat sitten kun en ajatellut että meille enempää lapsia tulisi.
 
Hei, täällä sama tilanne! Lapsettomuutta taustalla ja juuri ennen hoitoja tärppäsi nyt luomusti. Ja kamala pessimismi valtasi mielen ja pelottaa järkyttävästi juuri nuo mainitsemasi asiat. Jotenkin kai kokee että tätä vauvaa ”odottanut” jo myös sen koko lapsettomuuden ajan joten ns taakkaa harteilla paljon kun aikaa on mennyt niin paljon. Olisi toivonut että pystyy pidemmän ajan olemaan vaan kiitollinen ekasta plussasta mutta kyllä sitä näköjään keksii aina uutta ressattavaa Lasken tyyliin tunteja jo varhaisultraan suuret tsempit!
Millä viikolla+päivillä olette varhaisultria varannut?
Meil on varhaisultra 18.11. ja sillo on 7+0 😊
 
Mulla tosi aikainen varhaisultra, viikoilla 6+4. Se oli ainoa minkä sain järkevästi töiden kanssa.

Tehdäänkö yksi lista, jota muokataan (saako sitä ketjun alkuun?) vai kopioidaanko aina lista uuteen kommenttiin, kun tulee uusia/muutoksia?
 
Mä voin yrittää tehdä tuota listaa. Se pitää aina kopioida ja liittää uuteen viestiin, jos siihen haluaa lisätä uusia. :)

Laittakaa viestiä, jos haluatte listalle. Ajattelin, että siihen voisi laittaa nimimerkin, lasketun ajan sekä kuinka mones lapsi on kyseessä. Tässä esimerkki:

Paatuska / 7.7. / 2.

Haluatteko listalle vielä muita tietoja? Teen listan, kun saan tietoja muista listalle haluavista. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Omppispomppis
vierailija
Moips! Täällä yksi plussannut ja laskettuaika osuisi heinäkuulle, mutta koska sain plussan todella ajoissa omiin kiertoihin nähden, jo kierron 21päivä, jotenki sitä on super varovainen. Odottelen siis ennen kuin uskaltaudun liittyä listoille tai kirjautua tänne. Lueskelen ja olen mukana keskusteluissa jollain tapaa. About pari viikkoa pidemmälle kun pääsen, niin varmasti mielikin uskoo jo paremmin, että sitä todella on raskaana🥰🙈 Ihanasti alkanut heinäkuisiakin ilmaantua🤗♥
 
Minkälaisia oireita teillä muilla on? 😊 täällä tänään 5+4. mulla on aivan jäätävä väsymys. Nukun joka päivä 1-2h päiväunet samaan aikaan kuin meidän 1v taapero ja yölläkin tulee nukuttua 8-10h ja silti väsyttää jatkuvasti 😅lisäksi mulla on useampana päivänä ollut todella etova olo ja ruoka ei maistu.
 
Moips! Täällä yksi plussannut ja laskettuaika osuisi heinäkuulle, mutta koska sain plussan todella ajoissa omiin kiertoihin nähden, jo kierron 21päivä, jotenki sitä on super varovainen. Odottelen siis ennen kuin uskaltaudun liittyä listoille tai kirjautua tänne. Lueskelen ja olen mukana keskusteluissa jollain tapaa. About pari viikkoa pidemmälle kun pääsen, niin varmasti mielikin uskoo jo paremmin, että sitä todella on raskaana Ihanasti alkanut heinäkuisiakin ilmaantua
Täällä kans eka plussa tehty 6 päivää ennen kun kuukautisten olis pitänyt alkaa 😊 Onnea!
 
Minkälaisia oireita teillä muilla on? täällä tänään 5+4. mulla on aivan jäätävä väsymys. Nukun joka päivä 1-2h päiväunet samaan aikaan kuin meidän 1v taapero ja yölläkin tulee nukuttua 8-10h ja silti väsyttää jatkuvasti lisäksi mulla on useampana päivänä ollut todella etova olo ja ruoka ei maistu.
Täällä etoo ruuat, lähes jatkuva huono olo, väsymys, palelu ihan hirveää (ja sit kun kämppä vielä muutenkin kylmä niin tuskaa tää) ja itkuherkkyys. Hajut ottaa vahvasti nenään. Välillä yskiessä tulee repäisykipuja sivuille. Ja sit turvottaa. Tänään 6+4
 

Yhteistyössä